Jättäisikö miehesi sinut, jos sairastuisit vakavasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että voisi olla monella sama kohtalo edessä, jos elämä heittäisi jonkun parantumattoman sairauden eteen.

Aika moni on hehkuttanut, että hyvän seksielämän ansiosta he ovat toisissaan kiinni ja muuta vastaavaa. Entä jos kaikki mullistuisi, etkä enää kykenisi vaikkapa seksiin tai jos joutuisit pyörätuoliin tai jos mies joutuisi omaishoitajaksesi jne. Luuletteko, että miehenne pysyisi rinnallanne vai lähtisikö lipettiin?

Omalta osaltani haluaisin uskoa, että mies pysyisi rinnallani, koska yhteistä historiaa on jo niin kauan takana, mutta mistäpä sitä koskaan tietää, kun ei ole sellaisessa tilanteessa vielä ollut.

Mun mies on luvannut pysyä rinnallani vaikka kävisi mitä. Uskon että hän on sanojensa takana. Sitä en tiedä olisiko hänestä omaishoitajaksi minulle vanhempana, mutta ainakin hän pysyisi rinnalla. Näin myös itse toimisin miehen suhteen.
Ja mulla on tuo vaara joutua pyörätuoliin jo olemassa sekä sairaus joka voi viedä hengen tai huonoon kuntoon milloin vaan. Siksi tästä on puhuttukin.

Eipä jättänyt ainakaan vielä. Mulla todettiin aivokasvain pari kuukautta sitten joka ilmeni sitten syöpänä. Tämä on ainostaan lähentänyt meitä. Hienosti on meidän 8-kuukautisen tytön kanssa pärjännyt myöskin.

En kyllä keksi, mikä olisi se sairaus, joka veisi lopullisesti halukkuuden seksiin tai kasvattaisi värkin kiinni.
Ja kyllä, meillä on muutakin kuin seksi. Enkä usko, että mieheni minua jättäisi, jos vakavasti sairastuisin.

Varmaan jättäs. Tai ainakin saisin ihan itse huolehtia omasta selviytymisestäni. Itse en häipyis toisen sairastuessa. Ja joo, mies ei rakasta minua riittävästi. Ekan kanssa oli kunnes first lady kuoli sairauteensa.

[QUOTE="aloittaja";22690502]Onko jossain väitetty, että estäisi?

Esim. rankat syöpähoidot voivat viedä halut tai jos muuten vain on kovin kipeä, niin ei siinä seksi ole mielessä. Itselläni kävi näin raskausaikana, kun kärsin kammottavasta pahoinvoinnista ja oksentelusta synnytykseen asti.[/QUOTE]

Aika moni on hehkuttanut, että hyvän seksielämän ansiosta he ovat toisissaan kiinni ja muuta vastaavaa. Entä jos kaikki mullistuisi, etkä enää kykenisi vaikkapa seksiin tai jos joutuisit pyörätuoliin
Joo, ei lukenut suoraan. Tuosta ylläolevasta vain sai sellaisen käsityksen kun nopeasti luki. :)

Luulen että tähän pitäisi vastata että ei jättäisi, mutta todellisuutta ei voi tietää etukäteen. Sairastuminen voi tuoda mukanaan myös parisuhdeongelmia, jotka eivät suoraan johdu siitä sairastumisesta. Eli vastaan että toivon että ei jättäisi, mutta saattaisi kuitenkin jättää.

Yhteistyössä