M
Marilii
Vieras
Uskaltaako? Pitäis hiipiä pehkuihin, mutta sen eilisen jännitysnäytelmän takia meni vähän unirytmi sekasin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi helevetti kun oliskin tuuletin! Mistään, siis ei mistään sellaista enää saa, kaikki on loppuunmyytyjä :/
Alkuperäinen kirjoittaja heh:no johan on suomalaiset sekaisin 30 asteestameillä pötkitään kuulkaas kesät melkein 50 asteessa eikä tuulettimia voi jättää päälle yöksi-sähkölaskut ois aika mukavat.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:no johan on suomalaiset sekaisin 30 asteestameillä pötkitään kuulkaas kesät melkein 50 asteessa eikä tuulettimia voi jättää päälle yöksi-sähkölaskut ois aika mukavat.