Jatkuva palelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilukissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vilukissa

Vieras
Mikä mulla oikein on, palelen ihan koko ajan. Nytkin päällä leggingsit, collegehousut, kaksi paitaa, villapaita ja villatakki, sukat, villasukat ja hanskat kun kädet ihan jäässä. Silti palelee :/ Mun mielestä täällä meillä on hirveän kylmä, mut eilen ostin sisälämpömittarin niin 20 astetta olkkarissa ja keittiössäkin 21 astetta :o Hemmetti, miksi mua palelee KOKO ajan?

Mitä enemmän päälleni puen, sen enemmän mua paleltaa.

Muutettiin muutama viikko sitten kerrostalosta rivariin ja mä jäädyin täällä uudessa kodissa pystyyn vaikka puin päälle useamman vaatekerran. Sitten kokeilin sitä etten puekaan niin paljon ja kylmyys oli tipotiessään.

Jos haluat kuulla likaisia yksityiskohtia, niin mulla on nyt alusvaatteiden lisäksi vain toppi, eipä palelluta yhtään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no eihän tuo normaalia ole, jos oikeasti noin paljon vaatetta ja silti paleltaa. Mee lääkäriin.

Pelkän palelun perusteella ei saa aikaa lääkäriin, ei ole kuulemma mikään syy :(

kilpirauhasverikoe yksityiselläkään ei montaa kymppiä maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no eihän tuo normaalia ole, jos oikeasti noin paljon vaatetta ja silti paleltaa. Mee lääkäriin.

Pelkän palelun perusteella ei saa aikaa lääkäriin, ei ole kuulemma mikään syy :(

No jos ei tuo riita syyksi niin valita vaikka lisaksi jostain muista ymparipyoreista oireista. Kyllahan tuo nyt pitaisi tarkistuttaa.

Yhteistyössä