Jatkuva pahoinvointi,mistä hemmetistä tää johtuu

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Mulla sama juttu kans, tosin olen syönyt pillereitä varmaan 5 vuotta että tuskin niistä on alkanut oireita tuleen... Mutta pari vikaa viikkoo, melkein aina pää kipee, oksettaa, muutenkin etova olo... ei kait mulla edes ole koskaan mitään allergiaa ollutkaan...
 
"Pelle"
No itse oon 12 vuotias, mulla on joka ilta tai aamu järkyttävä huono olo kurkussa, ja illalla varsinkaan uni ei silloin tule. Tätä on jatkunu semmoset 3vuotta, ja mikää ei auta.
 
1312312312
Aloitin e-pillereiden syönnin ja kuukauden päästä alkoi olemaan sellasia kuvotuskohtauksia iltaisin. Varsinkin kun oli syönyt vähänkin raskaammin. Hallitsematonta vapinaa, tunne että tekee mieli oksentaa, maha löysänä. Muutaman kuukauden päästä vaihdoin pillerit ja hetkeksi nämä kohtaukset helpottivat. Sitten se taas alkoi. Rajuin kohtaus kesti 3 tuntia ja silloin kävin yöllä ensiavussa kun tuntui ettei vapina hellittänyt ja lihaksetkin alkoivat jo kipeytyä kaikesta tärinästä. Olin oksentanutkin muttei olo helpottunut.

Testejä tehtiin muttei mitään löytynyt. Jätin pillerit kokonaan noin 2 kk sitten mutta nyt oli taas yksi tärinäkohtaus. MIKSI?? Voiko tässä vaiheessa enää olla hormonijämiä elimistössä.

Kamalaa jos tämä oire olisi kroonistunut. Kadun sitä päivää kun ikinä aloitin e-pillerit!
 
"pinja"
Itse syön nyt kolmatta kuukautta diane novaa ja joka kerralla kun aloitan uuden laatan, ensimmäisellä viikolla on pahoinvointia ja närästystä useimmiten illasta... Oireet ovat vain pahentuneet kuukausien varrella, joten kannattaisiko minun vain suosiolla vaihtaa e-pilleri merkkiä? Tosin olen nyt ollut todella stressaantunut mikä on voinut vaikuttaa asiaan...
 

Yhteistyössä