Jatkuva pahoinvointi,mistä hemmetistä tää johtuu

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Perhoinen84
raskaana en ole koska syön pillereitä.
Mutta joka ilta tulee ihan törkeen paha olo,kiertää mahassa niin että oksu meinaa lentää.voiko tää liittyä esim ruoka-allergiaan tai maitoallergiaan?
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle ei sopinut mitkään pilsut kaikista tuli migreeni ja mahakipuja ja oksentamista ajoittain, paha olo oli koko ajan mulle pahimmat oireet teki diane nova..
yasmineita syön nyt,ne on ainuut mitkä on tähän asti sopinut suht ok.
Kaikista muista hirmu päänsäryt
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle ei sopinut mitkään pilsut kaikista tuli migreeni ja mahakipuja ja oksentamista ajoittain, paha olo oli koko ajan mulle pahimmat oireet teki diane nova..
yasmineita syön nyt,ne on ainuut mitkä on tähän asti sopinut suht ok.
Kaikista muista hirmu päänsäryt
Eikös täällä ollut just parikin ketjua, missä tiedusteltiin Yasmine-pillereistä huolimatta raskautuneita? Musta niitä oli aika monta.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle ei sopinut mitkään pilsut kaikista tuli migreeni ja mahakipuja ja oksentamista ajoittain, paha olo oli koko ajan mulle pahimmat oireet teki diane nova..
yasmineita syön nyt,ne on ainuut mitkä on tähän asti sopinut suht ok.
Kaikista muista hirmu päänsäryt
Eikös täällä ollut just parikin ketjua, missä tiedusteltiin Yasmine-pillereistä huolimatta raskautuneita? Musta niitä oli aika monta.
Joo elä ees pelottele :eek: :ashamed:
 
Mulla tuli joskus e-pillereistä kamala pahoinvointi, samanlaista kuin raskauspahoinvointi. Pillerimerkki kyllä oli eri, mulla oli Harmonet.
Stressi ja väsymys myös oireilee mulla pahoinvointina.
Kokeile tehdä raskaustesti varoiksi?..
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tuttu joka tuli raskaaksi pillereistä huolimatta. Itse tekisin varmuudeks testin....
voihan krääk,pitää varmaan testailla varmuudeksi.
Nyt en millää tahtois tulla raskaaksi,suunnitelmissa olisi että ensi vuonna jos alkais kolmatta ehkä yrittämään
 
Tyhmää
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tuttu joka tuli raskaaksi pillereistä huolimatta. Itse tekisin varmuudeks testin....
voihan krääk,pitää varmaan testailla varmuudeksi.
Nyt en millää tahtois tulla raskaaksi,suunnitelmissa olisi että ensi vuonna jos alkais kolmatta ehkä yrittämään
No voi harmi jos nyt olisitkin raskaana.. jos kuitenkin haluatte lisää lapsia.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmää:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tuttu joka tuli raskaaksi pillereistä huolimatta. Itse tekisin varmuudeks testin....
voihan krääk,pitää varmaan testailla varmuudeksi.
Nyt en millää tahtois tulla raskaaksi,suunnitelmissa olisi että ensi vuonna jos alkais kolmatta ehkä yrittämään
No voi harmi jos nyt olisitkin raskaana.. jos kuitenkin haluatte lisää lapsia.
kyllä se olisi nyt harmi,koska minut vakinaistetaan ensi viikolla :ashamed:
Ja meillä on töissä jo 4hlö 2raskaana,siinä mielessä ei kiva juttu :|
 
q
Raskaus on ERITTÄIN epätodennäköinen JOS:
-olet ottanut pillerit ohjeen mukaan, suunnilleen samaan aikaan joka päivä, unohtamatta niitä
-et ole käyttänyt ehkäisytehoa alentavia lääkkeitä/valmisteita kuten antibiootit, epilepsialääkkeet, mäkikuisma
-et ole oksetantanut
-et ole ripuloinut


Jos paha olo jatkuu sekä vatsan kouristelu, käy lääkärissä. Se voi johtua monesta syystä, luultavasti vaaratonta.
 

Yhteistyössä