jatkuva näläntunne!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee

Vieras
onko ollut kellään raskausoireena?
siis vaikka syöt hyvin nii kohta tuntuu maha ihan tyhjältä,ei siis tee mieli mässätä herkkuja vaan rehellinen kova nälkä! ja jos syöt täyteen alkaa tekeen ällöä? mutta jos et syö alkaa heikottaa? vai oonko tulossa hulluks? :D

No juurikin tuota mulla on ollut molemmissa raskauksissa. Jatkuvaa pakonomaista syömistä, jos ei vähintään parin tunnin välein vetänyt jotakin naamaansa, kädet tärisi kuin horkassa ja oksetti

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
No juurikin tuota mulla on ollut molemmissa raskauksissa. Jatkuvaa pakonomaista syömistä, jos ei vähintään parin tunnin välein vetänyt jotakin naamaansa, kädet tärisi kuin horkassa ja oksetti

no sitäkö se oli illalla,tuli kauhee horkka yhtäkkiä,ja ku söin se meni ohi :O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

no sitäkö se oli illalla,tuli kauhee horkka yhtäkkiä,ja ku söin se meni ohi :O

Sitähän se varmaankin oli =)

Mulla tuota on kestänyt ihan alusta noin puoleenväliin asti... Esikoisen kanssa puistoillessa piti olla rusinoita taskuissa hätätilanteen varalle.

Sama vika, jatkuvasti on syötävä, ja jos yrittää selvitä vaan jollain pienellä hätäavulla, niin siitä sit kärsii pahoinvoinnin merkeissä hetkisen kuluttua. Ja jos jonain päivänä syö heikommin niin saa kärsiä koko seuraavan päivän ja syödä aivan koko ajan. Täällä viikkoja 10+0, ja tätä on meininki ollut nyt jostain 5+3-6+0: sta lähtien, ja yhä jatkuu.

Jipii mä en ollutkaan ainoa! Ei vaan, ei toi kiva tunne ole oikeasti. Mulla alkoi myös alussa olisko ollut rv 5 ja kesti sen ekan kolmanneksen. Lisäksi varmaan tupakoinnin lopettaminen vaikutti, kun aiemmin olin siirtänyt sillä syömistä. Aamuisin olo oli suht normaali, mutta päivän aikana näläntunne tuli koko aika nopeammin eli illalla oli jo vajaassa tunnissa törkee nälkä. Ihan kuin ei olisi koko päivänä mitään syönyt ja mielummin sitten söin kuin otin sen pahan olon. Kiloja kertyi n. 5 pelkästään tuossa alussa, mutta onneksi se tasaantui vähän, kun ei enää tarvinnut tunnin välein puputtaa. Tulihan niitä sitten yhteensä 20kg, mutta aika itsestään nekin on lähteneet, kun vauva on nyt 9kk. Tsemppiä!

Yhteistyössä