Jatkuva nälkä! En kestä enää! *turhis*

Vaihdoin 1,5 kk sitten uuteen pillerimerkkiin ja nyt on päänsäryt ja migreenit lisääntyneet Ne vielä hoituu lääkkeillä vaikka ärsyttäviä onkin, mutta tää nälkä!!! :kieh:

Esimerkkinä eiliset syömiset:
- Kukkupäälautasellinen fetasalaattia
- rahkaa, jossa banaani ja marjoja
- muutama kauhallinen jauhelihakastiketta, jossa joukossa myös kasviksia
- pussillinen uunikasviksia
- 1 iso seileike
- iso kanasalaatti, jonka mies haki pizzeriasta
- 2 isoa klementiinia

Lisäksi join vettä varmaan parisen litraa ja 4 kupillista teetä. Teestä en edes pidä, mutta se vie yleensä nälkää pois joten sen vuoksi sitä litkin. Myös Zeroa meni monta lasillista.

Viimeinen muisto ennen nukahtamista oli..arvaatte varmaan.. no nälkä! :kieh: Eilen eivät yhden housutkaan menneet enää jalkaan, joten lihottu on ja paljon! Veikkaan että normaalipainosta olen siirtynyt ylipainon puolelle. :'( Tänään kyllä soitan asiasta ja vaadin takaisin vanhoja pillereitä. E oikeasti enää kestä tätä nälkää ja lihomista.

..ei mulla muuta. :xmas:
 
[QUOTE="vieras";23190885]Lopeta pillerit. Luomuna on ihanaa:heart:[/QUOTE]

No tekisi mieli, mutta mulla niin ärsyttävän epäsäännöllinen kierto. Väliä voi olla yksi viikko, 3kk tai ihan mitä tahansa siltä väliltä. :( Lisäksi jos pitäis kumin kanssa alkaa pelailemaan, olisin mieluummin selibaatissa.. ;)
 
[QUOTE="vieras";23191134]Kumi vai terveys?

Miten siul toimis minipillerit?[/QUOTE]

Pitäisi varmaan kysellä niistä enemmän kun menen hankkimaan uutta reseptiä. Olen ymmärtänyt että nekin saattavat epässäännöllistää kiertoa? Edellinen pillerimerkki mulla oli Yasminelle, mutta lääkäri kehoitti vaihtamaan koska ilmeisesti niissä oli mulle liian alhainen teho. Mietin että pitäisköhän kokeilla seuraavaksi taas Yasminea. Sen ei myöskään pitäisi vaikuttaa ruokahaluun, mutta harmi kun en yhtään muista miten se reagoi mun migreeniin. Eli sekin merkki mulla joskus ollut, mutta vaihdoin koska halusin syödä vähemmän hormoneja mikä on mun mielestä ajatuksena mukavampi. : /
 

Yhteistyössä