jatkasitteko suhdetta tälläsen miehen kans?

  • Viestiketjun aloittaja ero?
  • Ensimmäinen viesti
mää
Ei se kuule ap tosta ainakaa parana - pahenee vaan ajan kanssa jos nyt jo suhteen melko alussa on noin inhottava. Oikeesti ihmisen persoonallisuutta ei oo mahdollista rakastaa paremmaks se on mitä on ja tolla kuvailemallasi miehellä on aika paska persoonallisuus.
 
Just katoin aamupalaa laittaessa että meidän KAIKKI lautaset, niin syvät kuin matalat, on pesukoneessa ja tiskipöydällä likaisena tiskivuorena :ashamed: joten minä oisin varmaan saanu tuollaiselta mieheltä jo turpiini..

Lähde vielä kun se on helppoa!
 
ap
voi järjen köyhyys miestä! oli lattialla pari piirutuspaperii ja mies käski mun nostaa ne. ite käveli aivan vierestä eikä voinu niitä nostaa! jos meillä olis yhteisii lapsii niin munko pitäis yksin siivota niidenkin jäljet! :eek:
 
Tollasen miehen kans pystyy tulemaan toimeen, jos muistaa seuraavia seikkoja (kaikki nämä, ei vain joitakin, ei pahemmin lipsumisia)

1. Ei uhrin leikkimistä ("kaikkeni olen yrittänyt...")

2. Mies ei käyttäydy niin siksi että sinä olet jotain tehny vaan siksi että a) häntä on kohdeltu niin b) hän on nähnyt vanhempiensa käyttäytyvän niin, hänellä ei yksinketaisesti ole ollut muita malleja

3. Miehen käytös voi muuttua, mutta a) sevie aikaa b) hän tarvitsee siihen tukea

4. Tuen antaminen ei ole helppoa ihmiselle, joka käyttäytyy loukkaavasti, muista silloin kohta 2.

5. Kunnoita itseäsi, kuitenkaan muuttumatta itsekkääksi

6. Älä missään nimessä kosta samalla mitalla, tulee paha kierre

7. Anna miehelle lupa ola törppö, huumori auttaa

8. Vaikka miehen ongelmakäytös ei johdu sinusta, sinun käytöksesi voi joko laukaista sitä tai muuttaa parempaan

9. Mies on loppupeleissä itse se joka käytöksensä muuttaa, mäkätys ei auta

10. Auta miestä huomaamaan käytöksensä piirteitä juttelemalla, luo luottavainen suhde, että hän voi kertoa menneisyydestään ja mieltään painavista asioista

11. Kun mies on rehellinen, vaikka asia olisi kuinka kipeä tahansa, älä suutu

12. Ymmärrä ja rohkaise toisenlaiseen käytökseen, kiitä hyvistä muutoksista

13. Jos et pysty jokaiseen edellämainituista, älä lähde leikkiin, petyt vaan pahemman kerran.

14. Varsinkin alussa olisi hyvä jos tilanteessa ei olisi muita ihmisiä eikä lemmikkekjäkään, jakamaton huomio kuin pikkulapselle..

15. Kun luottamus kasvaa, voit näyttää, ettei mikään lapsi, lemmikki, ystävä, työ tai mikään muukaan voi tulla väliinne!

Tsemppiä kaikille jotka leikkiin lähtee, mahdotonta ei ole, vaikeaa, kyllä!
 

Yhteistyössä