jatkan järkyttämistä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:37 luulenpa vaan kirjoitti:
Tätä palstaa (lähinnä sivusta seuranneena ) olen havainnut seuraavan asian.Nimittäin lähes päivittäin nostetaan joku typerä juttu ja "lynkataan" rauhassa.Tämä taisi olla tämän päivän sopiva kohde.
Ei ole niin väliä , mikä se aihe aina edes on.Näin kuitenkin tällä palstalla tapahtuu ja sen annetaan tapahtua.En tiedä , miksi näin tehdään, mutta niin vain tehdään.Seuratkaa itse.

Näin on! :D Itse olen ollu moneen otteeseen tämä "päivän lynkattava" :laugh:

Nykyisin koulussa kaikki lapset opetetaan ompelemaan koneella. Meidän pojalla on "ompelukoneen ajokortti".

Joku tuolla huomautti että mies pesee mummojen pérseitä, juu ja mieslääkäri ronkkii niitä samoja pérseitä. Ei kukaan täysjärkinen enää jaottele hommia sukupuolen mukaan.

Ei kyllä haittais yhtään, että tuo minunki mieheke osais ommella!! Ei osaa edes nappia ommella housuihinsa, kerran yritti ja jo ennen ensimmäistä pistoa ehti kysyä miljoona kysymystä napin ompelusta.. katsoin helpoimmaksi ommella miesparalle sen napin.
Osaa kyllä kaikki ns. miehiset jutut autonrassauksesta remppahommiin, mutta on niin onneton neula tai silitysrauta kädessä.
Pitäs pistää johonki kotitalouskouluun, kyllä nuo hommat on miehen hyvä osata.. joskus voi olla tilanne, ettei ole naista auttamassa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:47 Peppari kirjoitti:
Nykyisin koulussa kaikki lapset opetetaan ompelemaan koneella. Meidän pojalla on "ompelukoneen ajokortti".

Joku tuolla huomautti että mies pesee mummojen pérseitä, juu ja mieslääkäri ronkkii niitä samoja pérseitä. Ei kukaan täysjärkinen enää jaottele hommia sukupuolen mukaan.

Kyllä ihmiset edelleen jakaa miehen työt ja naisten työt :/ Itsekkin olen saanu aikamoista palautetta siitä että olen ns. miesten alalla.

muistan myös tuon ompelukoneen ajokortin :D

Valloittava ketju taas!
Meillä isäntä mun kanssa muutamaan kertaan laittanu mulle pidennykset hiuksiin (sisältää paljon letittämistä), mies myös tasottaa mun hiuksia tarvittaessa ja ukko leipoo paljon parempaa pullaa kun minä.
Ompelukonetta ei oo käyttäny, mut luultavasti senkin oppis jos kokeilis.

Mun ukkini on muuten opettanu mua kutomaan.

Kjäh, repikää siitä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:23 VesiMelonit kirjoitti:
Valloittava ketju taas!
Meillä isäntä mun kanssa muutamaan kertaan laittanu mulle pidennykset hiuksiin (sisältää paljon letittämistä), mies myös tasottaa mun hiuksia tarvittaessa ja ukko leipoo paljon parempaa pullaa kun minä.
Ompelukonetta ei oo käyttäny, mut luultavasti senkin oppis jos kokeilis.

Mun ukkini on muuten opettanu mua kutomaan.

Kjäh, repikää siitä :D

kyllä sun tarvii olla tosi epätasapainoinen henkilö :D
ja varo vaan mitä miehes puuhaa sun selän takana :laugh:

Se vasta mies on, kun ei jätä ns. naisten hommia ( \|O ) tekemättä siksi, että pelkää leimautuvansa "akaksi". Siis miehinen itsetunto kohdillaan -oikee äijä sulla! Ja joo, housut näyttää tosi kivoilta :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:04 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:01 Mitcha kirjoitti:
Ompa taitava mies!! Onko sillä veljiä? ;) :kieh:

:laugh:
no eipä oo veljeä :D ja tässä kuva:
v.php

Aivan ihanat housut. Tahtoo Vilillekin, oisko pala kangasta jälellä :p
Munkin appiukko ompelee, lyhentää housunlahkeita ja verhoja. :D

Sehän on vaan hyvä että osaa ommella. Ennen vanhaan räätälitkin oli miehiä ja on nykyäänkin.

Mun isä on virkannut ja päällystänyt sohvan ja kun mä hänen upslaakien kanssa taistelen niin siinä on vieressä selittämässä että mikä pitää milloinkin ommella. Mutta osaa hän toki korjata auton ja tehdä talonkin. Ei ompelu ole vain naisten työtä.

Puusepätkin joutuu koulussa ompelemaan kun tekevät nojatuoleihin päällisiä...

No jopas on taas hauska ketju! B)

Miehen isoisä oli vaatturi, eli työkseen ompeli vaatteita. Olikohan hän sitten homo?!? :xmas:

Juupa juu, mun mies ei ompele, mutta laittaa ruokaa, hoitaa lapsia ja siivoaa. Ja kaiken lisäksi, menee vapaaehtoisesti jopa yksin IKEAÀN!!!!! :o :laugh:

Tuo viimeinen nimittäin jaksaa aina ihmetyttää kanssasisaria. Kenenkään muun mies ei suostu lähellekkään kyseistä putiikkia. Jännä juttu, aina kun mä siellä käyn miesasiakkaita siellä näkyy aikas paljon. Onkohan ne kaikki homoja....... ;)

Ja sairaanhoitajamiehet, heissä on sitä jotain!! He ovat tosimiehiä kun ovat noin naisvaltaisen alan valinneet!! Ja enemmän tarvittaisi miehiä hoitoalalle!!!! :D

Ihanat pöksyt!! Ja aivan upeeta että meitä ihmisiä on erilaisia ja miehissä myöskin eroja :D positiivisessa mielessä! Olisin huippuylpeä jo mieheni osaisi ommella...taidetaan olla yhtä huonoja siinä hommassa molemmat :ashamed: Enoni (prätkäjätkä) oli kanssa niin taitava että mummon vanhalla singerillä taituroi itelleen nahkatakin!!!! Se oli kanssa aika juttu!

Hienoa, oon nytkypylly ihan vähän kade =)

\

Ne ei mieslääkärit kyllä mummojen persauksia pese, se on vale...Mutta sh:t sitä tekee..Peseeks sunki ukkos??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:02 tinkiikö kirjoitti:
\

Ne ei mieslääkärit kyllä mummojen persauksia pese, se on vale...Mutta sh:t sitä tekee..Peseeks sunki ukkos??
Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa, että mies on sairaanhoitaja.

Osa tämän ketjun vastaajista vois siirtyä 2000-luvulle :whistle: :laugh:

Sun miehes on varmasti miehekäs ja ihana mies! Juuri sulle sopiva!
Älä vaan pahoita mieltäs näistä kateellisten puheista!!!

Kyllä joka nainen löytää kaljoittelevan väkivaltaisen ukon retaleen, mutta noin hienoja miehiä ei kaikki lyödäkkään.

Voimia(jos luet viellä tätä ketjua) ja terveisiä koko perheellesi =)

Grööhöm... pakko sanoa tähän väliin että Gröööhöm :laugh:

On kyllä mielenkiintoista lukea teidän käsityksiänne Nytkiksen miehestä tms.. Tunnen heidät ja voin vakuuttaa että kyse on oikeen mukavasta ja tavallisesta perheestä ;)
Siksi onkin aika huvittavaa lukea näitä ennakko asenteita ja käsityksiä sen perusteella että joku mies osaa käsitellä ompelukonetta.. huuuuiii, miten järisyttävää... :laugh:

nytkypylly.. heh .. koitahan kestää ;) :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:01 Hipsuli kirjoitti:
:wave: Täällä kans omataan mies joka osaa käyttää ompelukonetta :D Osaa myös muuta mukavaa, kuten värjää mun hiukset ja ripset kestovärillä säännöllisesti B)
nyt se sydän pomsahti... :heart: kai ajelee sun karvaskin vielä..?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:24 ihanaa kirjoitti:
Sun miehes on varmasti miehekäs ja ihana mies! Juuri sulle sopiva!
Älä vaan pahoita mieltäs näistä kateellisten puheista!!!

Kyllä joka nainen löytää kaljoittelevan väkivaltaisen ukon retaleen, mutta noin hienoja miehiä ei kaikki lyödäkkään.

Voimia(jos luet viellä tätä ketjua) ja terveisiä koko perheellesi =)

kiitos sulle :hug: tulipa hyvä mieli! harvinaista käytöstä harmaalta tällä palstalla =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:29 Mutteri kirjoitti:
Grööhöm... pakko sanoa tähän väliin että Gröööhöm :laugh:

On kyllä mielenkiintoista lukea teidän käsityksiänne Nytkiksen miehestä tms.. Tunnen heidät ja voin vakuuttaa että kyse on oikeen mukavasta ja tavallisesta perheestä ;)
Siksi onkin aika huvittavaa lukea näitä ennakko asenteita ja käsityksiä sen perusteella että joku mies osaa käsitellä ompelukonetta.. huuuuiii, miten järisyttävää... :laugh:

nytkypylly.. heh .. koitahan kestää ;) :hug:

:D mitääh?? eikö tää ollukkaan kovin totuudenmukainen kuvaus mun miehestä :D :D juu, huumorilla nää on pakko ottaa, kiitti! :hug:

En tunne teitä, mutta en ikinä haluaisi hoitsu ompelijatarta ukoksi..hoh..Siis hoitsu, eiks muualle päässy opiskelemaan, vai oliko sillä niin valtava kutsumus hoivaamiseenki??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:47 en tunne kirjoitti:
En tunne teitä, mutta en ikinä haluaisi hoitsu ompelijatarta ukoksi..hoh..Siis hoitsu, eiks muualle päässy opiskelemaan, vai oliko sillä niin valtava kutsumus hoivaamiseenki??

on jo edellisiltä ammateiltaan puuseppä ja verhoilija, mutta nyt tosiaan on se kutsumus hoitotyöhön =) varmaan vaikea ymmärtää asiaa =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:47 en tunne kirjoitti:

No eihän se sun miehes olekaan, vaan Nytkypyllyn!!!! B)

Sun mies on todennäköisesti miehekäs viemäriautonkuljettaja tai ahtaajana satamassa! Nekö sitten on niitä "tosimiehen" ammatteja??? :xmas:

Yhteistyössä