jatkan järkyttämistä :D

en tunne
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:50 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:47 en tunne kirjoitti:
En tunne teitä, mutta en ikinä haluaisi hoitsu ompelijatarta ukoksi..hoh..Siis hoitsu, eiks muualle päässy opiskelemaan, vai oliko sillä niin valtava kutsumus hoivaamiseenki??
on jo edellisiltä ammateiltaan puuseppä ja verhoilija, mutta nyt tosiaan on se kutsumus hoitotyöhön =) varmaan vaikea ymmärtää asiaa =)
No nyt ymmärrän paremmin, jos on kerran verhoilijakin.Ai niin ja mun ukkoni on fysiikan lehtori, jolla ei oo kokemusta ompelukoneista.Ajais varmaan sormensa yli...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:58 en tunne kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:50 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:47 en tunne kirjoitti:
En tunne teitä, mutta en ikinä haluaisi hoitsu ompelijatarta ukoksi..hoh..Siis hoitsu, eiks muualle päässy opiskelemaan, vai oliko sillä niin valtava kutsumus hoivaamiseenki??
on jo edellisiltä ammateiltaan puuseppä ja verhoilija, mutta nyt tosiaan on se kutsumus hoitotyöhön =) varmaan vaikea ymmärtää asiaa =)
No nyt ymmärrän paremmin, jos on kerran verhoilijakin.Ai niin ja mun ukkoni on fysiikan lehtori, jolla ei oo kokemusta ompelukoneista.Ajais varmaan sormensa yli...
musta se on tullut tässäkin ketjussa esille =) no kyllähän fyysikon pitää tuntea fysiikan lait, että jos terävän esineen työntää läpi ihosta niin pahaa jälkeähän siitä tulee :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:02 tinkiikö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:47 Peppari kirjoitti:
Nykyisin koulussa kaikki lapset opetetaan ompelemaan koneella. Meidän pojalla on "ompelukoneen ajokortti".

Joku tuolla huomautti että mies pesee mummojen pérseitä, juu ja mieslääkäri ronkkii niitä samoja pérseitä. Ei kukaan täysjärkinen enää jaottele hommia sukupuolen mukaan.
Ne ei mieslääkärit kyllä mummojen persauksia pese, se on vale...Mutta sh:t sitä tekee..Peseeks sunki ukkos??

No ei pesekään, mutta ronkkivat sitten sieltä syvemmältä. =) Kunnon näppituntumaa asioihin nääs. :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:01 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:02 tinkiikö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:47 Peppari kirjoitti:
Nykyisin koulussa kaikki lapset opetetaan ompelemaan koneella. Meidän pojalla on "ompelukoneen ajokortti".

Joku tuolla huomautti että mies pesee mummojen pérseitä, juu ja mieslääkäri ronkkii niitä samoja pérseitä. Ei kukaan täysjärkinen enää jaottele hommia sukupuolen mukaan.
Ne ei mieslääkärit kyllä mummojen persauksia pese, se on vale...Mutta sh:t sitä tekee..Peseeks sunki ukkos??

No ei pesekään, mutta ronkkivat sitten sieltä syvemmältä. =) Kunnon näppituntumaa asioihin nääs. :attn:
*reps* :LOL:
 
tarxa
Tämän ketjun perusteella, jos minä olisin nytkypylly, antaisin tänä iltana ukolleni extrasuuren annoksen aikuisten rakkautta, sen verran upea mies nytkypyllyllä taitaa olla, ja näin monta kateellista kotiäitiä löytyi kaksplussalta :LOL: .
Joten nosta nokka taivaisiin ja ole ylpeä ihanasta miehestäsi, ja jätä nämä kateelliset kaakattajat fyysikkomiehineen omaan arvoonsa :hug: !!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:03 tarxa kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella, jos minä olisin nytkypylly, antaisin tänä iltana ukolleni extrasuuren annoksen aikuisten rakkautta, sen verran upea mies nytkypyllyllä taitaa olla, ja näin monta kateellista kotiäitiä löytyi kaksplussalta :LOL: .
Joten nosta nokka taivaisiin ja ole ylpeä ihanasta miehestäsi, ja jätä nämä kateelliset kaakattajat fyysikkomiehineen omaan arvoonsa :hug: !!!!
:D juuri noin taidan tehdä,
kuulostaa enemmän kuin paremmalta :heart:
kiitos sullekin, monta ihanaa juttua löytyy tästä ketjusta, pitää palata tähän aina kun joskus on huonompi päivä :hug:
 
No toivottavasti on mies, vaikka hieman feministisesti suuntautunut.Tunnen itse pari sh miestä ja ovat kyllä homppeleita.Anteeksi, en kyllä tarkoita miestäsi..Jotenkin vaan halusin mainita , että noissa sh:ssa niitä homoja kyllä joukosta löytyy.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:21 mollamaija kirjoitti:
No toivottavasti on mies, vaikka hieman feministisesti suuntautunut.Tunnen itse pari sh miestä ja ovat kyllä homppeleita.Anteeksi, en kyllä tarkoita miestäsi..Jotenkin vaan halusin mainita , että noissa sh:ssa niitä homoja kyllä joukosta löytyy.
Joo, ja niitä "homppeleita" löytyy myös maistereista, lääkäreistä, putkimiehistä, rekkakuskeista, palomiehistä, poliiseista, insinööreistä, leipureista, bussikuskeista jne jne

=)
 
masi78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:21 mollamaija kirjoitti:
No toivottavasti on mies, vaikka hieman feministisesti suuntautunut.Tunnen itse pari sh miestä ja ovat kyllä homppeleita.Anteeksi, en kyllä tarkoita miestäsi..Jotenkin vaan halusin mainita , että noissa sh:ssa niitä homoja kyllä joukosta löytyy.
Ei varmaan niin paljoa löydy homoja mistään muulta alalta kun parturi-kampaamo alalta,suurin osa ketä tunnen miespuolisista kampaajista on juuri h...
 
:) :) :) virkkaako sun mies pitsiä? mun äitipä on joskus nuorena seukannu semmosen miehen kanssa joka virkkas. olivat menneet ekaa kertaa miekkosen kämpille niin siinä oli ollut nojatuoolin vieres virkkuuduunit. äippä oli vähän nyreissään todennut et ois ollut ihan kiva kun olis kertonut et asuu naisen kaa. miekkonen ihan huuli pyöreenä että mitä? se on hänen hobbynsa. äippä sanoi et ei kertakaikkiaan kyennyt enää siit sit jatkamaan suhdetta.....
 

Yhteistyössä