jatkan järkyttämistä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:23 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:19 tiksu kirjoitti:
Hm... jos ompelutaitoinen mies on h.omo, niin onko ompelutaidoton nainen sitten lesbo? Tai entäs jos mies laittaa ruokaa ja nainen vaihtaa autoon renkaat, niin onko niillä silloin sukupuoliroolit ja -identiteetti hukassa?
Siinäkö on jotain outoa jos nainen vaihtaa autoon renkaat? Minusta se kuuluu jokaisen autolla ajajan toimenkuvaan ihan automaattisesti!
Nimenomaan sitä olikin tarkoitus tähdentää, että siinä ei ole mitään outoa, että nainen vaihtaa renkaat tai mies laittaa ruokaa tai ompelee :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:19 tiksu kirjoitti:
Hm... jos ompelutaitoinen mies on h.omo, niin onko ompelutaidoton nainen sitten lesbo? Tai entäs jos mies laittaa ruokaa ja nainen vaihtaa autoon renkaat, niin onko niillä silloin sukupuoliroolit ja -identiteetti hukassa?
Jos mies ompelee niin onhan se outoa, ja jos nainen on esim. rekkakuski niin melko varmasti on lesbo...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:23 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:19 tiksu kirjoitti:
Hm... jos ompelutaitoinen mies on h.omo, niin onko ompelutaidoton nainen sitten lesbo? Tai entäs jos mies laittaa ruokaa ja nainen vaihtaa autoon renkaat, niin onko niillä silloin sukupuoliroolit ja -identiteetti hukassa?
Siinäkö on jotain outoa jos nainen vaihtaa autoon renkaat? Minusta se kuuluu jokaisen autolla ajajan toimenkuvaan ihan automaattisesti!
no ei tasan kuulu!!! meillä mä en ainakaan ole ikinä vaihtanut renkaita, enkä tule vaihtamaan!! kaikilla lienee verhot ikkunoissa, että eiköhän sun logiikalla pitäisi jokaisen ne osata itse ommellakin.. mä en osaa vaihtaa auton renkaita, vaan hätätapauksessa teettäisin sen rengasliikkeessä, jos ei miestä olisi, verhojakaan en osaa ommella ja ne teetän sitten ompelimisso, pure and simple!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:25 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:21 nytkypylly kirjoitti:
anteeks, mut kuka sanoi että lyhyt :eek:
Sinä itse jossain kirjotit että on sua 10cm lyhyempi niin hän on pakostaki mieheksi lyhyt ellet sinä ole 190cm mitä kyllä epäilen... :whistle: :whistle:
no jälleen kerran melkoista epäilyä... kun et minua tunne... satun oleen reilu 185.... että kannattaa varmaan vähän vähemmän lukea rivien välistä :whistle:
 
no siks luulis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:24 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:19 tiksu kirjoitti:
Hm... jos ompelutaitoinen mies on h.omo, niin onko ompelutaidoton nainen sitten lesbo? Tai entäs jos mies laittaa ruokaa ja nainen vaihtaa autoon renkaat, niin onko niillä silloin sukupuoliroolit ja -identiteetti hukassa?
Tää just oli se mun pointti. Eli siis miksi laitoin tämän avauksen, on se, että kuinka kangistuneita ihmiset voikaan olla omiin ajatuksiinsa. Kuka ikinä meidät tuntee, tuskin epäilee mieheni seksuaalista suuntautumista, muutenkin tuntuu, että täällä palstalla saa todella pienellä poikkeamalla aikaan valtavan maanjäristyksen! Eli siis meitä taviksempaa perhettä ei löydy ja silti täällä varmaan kaikilla nyt tämän jälkeen käsitys, että me ollaan ihan hulluja :D

No siks tosiaankin luulis, että säkään et ihan kaikkee viittis kertoo.Mutta onhan se erikoista myös, että äijä on joku sairaanhoitajatar...Pesemässä mammojen takapuolia yms...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:08 juuei kirjoitti:
Meillä mies opettelee urheasti housujen lyhennystä. (Koska kypsyin siihen, että pitää ostaa ne halvat, vaikka rahalla saisi sopiviakin. Päätti sitten opetella itse lyhentämään, ettei vaan tarvii maksaa housuista yli 20e. :headwall: )

:LOL:
Minunkin mies yllätti mut kymmenen vuotta sitten ompelemalla OH:n verhot minun ollessa töissä. Oltiin edellisenä päivänä käyty ostaan kangas yhdessä ja mun oli tarkoitus ommella ne töiden jälkeen valmiiksi. Oli kiva tulla töistä kun verhot oli valmiit ripustettavaksi!
Tosin siihen se hänen ompelijan ura sitten loppui,harmi :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:29 no siks luulis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:24 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:19 tiksu kirjoitti:
Hm... jos ompelutaitoinen mies on h.omo, niin onko ompelutaidoton nainen sitten lesbo? Tai entäs jos mies laittaa ruokaa ja nainen vaihtaa autoon renkaat, niin onko niillä silloin sukupuoliroolit ja -identiteetti hukassa?
Tää just oli se mun pointti. Eli siis miksi laitoin tämän avauksen, on se, että kuinka kangistuneita ihmiset voikaan olla omiin ajatuksiinsa. Kuka ikinä meidät tuntee, tuskin epäilee mieheni seksuaalista suuntautumista, muutenkin tuntuu, että täällä palstalla saa todella pienellä poikkeamalla aikaan valtavan maanjäristyksen! Eli siis meitä taviksempaa perhettä ei löydy ja silti täällä varmaan kaikilla nyt tämän jälkeen käsitys, että me ollaan ihan hulluja :D

No siks tosiaankin luulis, että säkään et ihan kaikkee viittis kertoo.Mutta onhan se erikoista myös, että äijä on joku sairaanhoitajatar...Pesemässä mammojen takapuolia yms...
no voi, kyllähän onkin todella erikoista :eek: mistäköhän löytyis tieto, että kuinka monta prosenttia sairaanhoitajista on miehiä... mieheni luokalla n.20prosenttia.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:27 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:23 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:19 tiksu kirjoitti:
Hm... jos ompelutaitoinen mies on h.omo, niin onko ompelutaidoton nainen sitten lesbo? Tai entäs jos mies laittaa ruokaa ja nainen vaihtaa autoon renkaat, niin onko niillä silloin sukupuoliroolit ja -identiteetti hukassa?
Siinäkö on jotain outoa jos nainen vaihtaa autoon renkaat? Minusta se kuuluu jokaisen autolla ajajan toimenkuvaan ihan automaattisesti!
no ei tasan kuulu!!! meillä mä en ainakaan ole ikinä vaihtanut renkaita, enkä tule vaihtamaan!! kaikilla lienee verhot ikkunoissa, että eiköhän sun logiikalla pitäisi jokaisen ne osata itse ommellakin.. mä en osaa vaihtaa auton renkaita, vaan hätätapauksessa teettäisin sen rengasliikkeessä, jos ei miestä olisi, verhojakaan en osaa ommella ja ne teetän sitten ompelimisso, pure and simple!!
Eli jos sää ajat jossain hornan kuusessa ja rengas puhkeaa niin siellä sitten ootat että joku tulee sen sulle vaihtamaan? Ainakin täällä pitkien välimatkojen takia on todella hyvä hallita renkaanvaihto ettei tarvi tienposkessa oottaa apua!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:29 MaTu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:08 juuei kirjoitti:
Meillä mies opettelee urheasti housujen lyhennystä. (Koska kypsyin siihen, että pitää ostaa ne halvat, vaikka rahalla saisi sopiviakin. Päätti sitten opetella itse lyhentämään, ettei vaan tarvii maksaa housuista yli 20e. :headwall: )

:LOL:
Minunkin mies yllätti mut kymmenen vuotta sitten ompelemalla OH:n verhot minun ollessa töissä. Oltiin edellisenä päivänä käyty ostaan kangas yhdessä ja mun oli tarkoitus ommella ne töiden jälkeen valmiiksi. Oli kiva tulla töistä kun verhot oli valmiit ripustettavaksi!
Tosin siihen se hänen ompelijan ura sitten loppui,harmi :D
no niin, ei sittenkään ehkä mun mies ihan kauhea harvinaisuus :D hänkin on ommellut vissiin kahdet verhot :D
 
Saanko minäkin?

Meillä perheessä kolme pitkätukkaista naista. Mies tekee usein toiselle lapselle letit, ja joskus molemmille. Pitkissä hiuksissa iso työ selvittelyssä eikä oikein ehditä aamulla jos minä hoidan kaikki. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:31 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:27 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:23 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:19 tiksu kirjoitti:
Hm... jos ompelutaitoinen mies on h.omo, niin onko ompelutaidoton nainen sitten lesbo? Tai entäs jos mies laittaa ruokaa ja nainen vaihtaa autoon renkaat, niin onko niillä silloin sukupuoliroolit ja -identiteetti hukassa?
Siinäkö on jotain outoa jos nainen vaihtaa autoon renkaat? Minusta se kuuluu jokaisen autolla ajajan toimenkuvaan ihan automaattisesti!
no ei tasan kuulu!!! meillä mä en ainakaan ole ikinä vaihtanut renkaita, enkä tule vaihtamaan!! kaikilla lienee verhot ikkunoissa, että eiköhän sun logiikalla pitäisi jokaisen ne osata itse ommellakin.. mä en osaa vaihtaa auton renkaita, vaan hätätapauksessa teettäisin sen rengasliikkeessä, jos ei miestä olisi, verhojakaan en osaa ommella ja ne teetän sitten ompelimisso, pure and simple!!
Eli jos sää ajat jossain hornan kuusessa ja rengas puhkeaa niin siellä sitten ootat että joku tulee sen sulle vaihtamaan? Ainakin täällä pitkien välimatkojen takia on todella hyvä hallita renkaanvaihto ettei tarvi tienposkessa oottaa apua!
en ole sanonut, ettenkö osaisi =) ja tuo on sen verran erikoistapaus, siinä toki vaihtaisin itse, nyt puhuin lähinnä talvi-kesärengasrumbasta...
 
:D sä keksit sitten sillekin kankaalle käyttöä...

Mä voin ilmoittautua mukaan "ompelutaitoisten miesten vaimokkeiden pinoon". Meillä se tosin näyttää rajottuvan noihin esiintymisasujen tekoon, mutta hyvä niinkin niin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:13 vieras kirjoitti:
Ja lyhyt :x :x :x
Yäk,enpä koskis ees metrin halolla
mistä sä tiedät vaikka ap olis 2metriä pitkä?jollon mies olis 190cm lyhyt :whistle: joten toooodella lyhyt ois juu...
ja mitä väliä sillä on vaikka olis 120cm?pääasia että rakastavat toisiaan.
ja se on vaan pelkästään positiivsta että sinä et mene toisten miehiä kosketteleen,edes sillä metrin halolla :whistle:
 
mariska
Meillä äijällä ei pysy edes silitysrauta kädessä...Eipä sitä ole kyllä kodinhoitohuoneessa koskaan näkynyt ompelutouhuissakaan..En kieltäisi, mutta eipä näytä kiinnostavankaan häntä nuo jutut.Miehiä taitaa olla moneen junaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:32 vieras kirjoitti:
Saanko minäkin?

Meillä perheessä kolme pitkätukkaista naista. Mies tekee usein toiselle lapselle letit, ja joskus molemmille. Pitkissä hiuksissa iso työ selvittelyssä eikä oikein ehditä aamulla jos minä hoidan kaikki. =)
oletko tietoinen että miehesi on 99.9prosentin todennäköisyydellä kaappihomo :whistle: :D
 
Meillä lapsuudenperheessä isä oli parempi ompelija kuin äiti. Ja aikas kovasti oli naisten perään tuo isäukko...

Ennakkoluuloista lystikäs tapaus, kaikkein vanhoillisimpiin sukupuolikaavoihin kangistunut ihminen, jonka kanssa ikäväkseni olen joutunut tekemisiin oli itse lesbo ja asui avoliitossa. Tämä arvosteli minun ja mieheni tapaa jakaa vastuuta ja hoitaa asioita tyyliin "Eikö se sun miehes ole mikään mies, kun panee vaimonsa hoitaan näitä asioita?" Jo oli naurussa pidättelemistä, enhän minä maisterin tutkinnon suorittanut ihminen osaa itseäni koskevia asioita hoitaa... :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:33 Ninniliina kirjoitti:
:D sä keksit sitten sillekin kankaalle käyttöä...

Mä voin ilmoittautua mukaan "ompelutaitoisten miesten vaimokkeiden pinoon". Meillä se tosin näyttää rajottuvan noihin esiintymisasujen tekoon, mutta hyvä niinkin niin.
moiii! juu, keksin, ja hyvät tuli, kivat tarhapöksyt =)
ja todella, en uskoisi, että tuo ompeleminen on niinkään kovin harvinaista =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:34 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:13 vieras kirjoitti:
Ja lyhyt :x :x :x
Yäk,enpä koskis ees metrin halolla
mistä sä tiedät vaikka ap olis 2metriä pitkä?jollon mies olis 190cm lyhyt :whistle: joten toooodella lyhyt ois juu...
ja mitä väliä sillä on vaikka olis 120cm?pääasia että rakastavat toisiaan.
ja se on vaan pelkästään positiivsta että sinä et mene toisten miehiä kosketteleen,edes sillä metrin halolla :whistle:
tää keskustelu alkaa saada todella koomisia piirteitä :D
niin rakastetaankiiiiii :heart: ja ollaan tässä 14vuoden yhdessäolon aikana totuttu, ettei muiden ihmisten mielipiteillä ole kovinkaan paljon väliä =)
 
kuinkas niin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:38 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:34 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:13 vieras kirjoitti:
Ja lyhyt :x :x :x
Yäk,enpä koskis ees metrin halolla
mistä sä tiedät vaikka ap olis 2metriä pitkä?jollon mies olis 190cm lyhyt :whistle: joten toooodella lyhyt ois juu...
ja mitä väliä sillä on vaikka olis 120cm?pääasia että rakastavat toisiaan.
ja se on vaan pelkästään positiivsta että sinä et mene toisten miehiä kosketteleen,edes sillä metrin halolla :whistle:

tää keskustelu alkaa saada todella koomisia piirteitä :D
niin rakastetaankiiiiii :heart: ja ollaan tässä 14vuoden yhdessäolon aikana totuttu, ettei muiden ihmisten mielipiteillä ole kovinkaan paljon väliä =)
Ai miten niin??Ootteks useinkin antaneet aihetta?Mitä muuta se sun ukkos tekee?
 
Tata ketjua lukiessa ei kylla tieda itkeako vai nauraa... Ollaanko ihan totta Suomessa viela noin kaavoihin kangistuneita ? :eek:
Meidan 10v. POIKA on erittain innostunut ompelukoneella ompelemisesta (mummonsa opetti ) ja osaa jo oikein hyvin !
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:44 Chayenne kirjoitti:
Tata ketjua lukiessa ei kylla tieda itkeako vai nauraa... Ollaanko ihan totta Suomessa viela noin kaavoihin kangistuneita ? :eek:
Meidan 10v. POIKA on erittain innostunut ompelukoneella ompelemisesta (mummonsa opetti ) ja osaa jo oikein hyvin !
ollaan näemmä, vaikka mäkään en olisi uskonut =) tiesin, että tää aiheuttaa ihmetystä, mutta tän keskustelun tason alhaisuus oikeesti yllättää...
 

Yhteistyössä