Jätkä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tannertaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tannertaja

Jäsen
10.02.2005
221
0
16
Tiesitkö että suomessa on sana vapaus. Yhtään tämän palstan sääntöä en riko. Kyllä voin keskutella asiasta vaikka suomi24:lla jos tahdon. Hiukka törkeää sinulta lukita tuo keskustelu.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1542235

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Myös mainonta yms on täällä kielletty,lue palstan säännöt tosta nostosta.

Lueppa koko lauseke uudelleen... "Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen."

Toisessa ketjussa EI edistettä kenenkään myyntiä..

täälä on myös huutislinkitykset kielletty :whistle: nekki sanotaan tuolla säännöissä jos viittii vilassa =)

*muoks* eipä enää sanotakkaan. sillon ku oli vanha kirppa niin myös tuo oli säännöissä sanottu että huutislinkitykset on kielletty.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
täälä on myös huutislinkitykset kielletty :whistle: nekki sanotaan tuolla säännöissä jos viittii vilassa =)

*muoks* eipä enää sanotakkaan. sillon ku oli vanha kirppa niin myös tuo oli säännöissä sanottu että huutislinkitykset on kielletty.

Niin just =)

On se aika asiatonta tuoda tänne aivan toiselle keskustelupalstalle oma kaupankäyntisi ja keskustelu jonkun toisen myyjän kanssa. Toki voit ottaa ylläpitoon yhteyttä ja valittaa ketjusi poistosta, se on kyllä tuolla ylläpidolla tallessa vielä ja he voivat sen myös lukea, jos olin väärässä se siirretään takaisin. =)

http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot

Siinä oli myös puhetta sun kohteista mitkä on nyt huutiksessa..
Ja kummasti oli tullut huutoja sen jälkeen kun mainostit mitä sulla on myynnissä :whistle:

Kaikki myynti/osto/lahjoitetaan/otetaan vastaan viestit poistetaan.
Tämä koskee myös flora- ja vastaavia koodeja.
Sääntöjen toistuvasta rikkomisesta tullaan jatkossa antamaan lomaa palstalta

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Siinä oli myös puhetta sun kohteista mitkä on nyt huutiksessa..
Ja kummasti oli tullut huutoja sen jälkeen kun mainostit mitä sulla on myynnissä
:whistle:

Kaikki myynti/osto/lahjoitetaan/otetaan vastaan viestit poistetaan.
Tämä koskee myös flora- ja vastaavia koodeja.
Sääntöjen toistuvasta rikkomisesta tullaan jatkossa antamaan lomaa palstalta

:D

sanos jätkä että miten tänne saadaan kirjautumispakko. äläkä ny vastaa mitään virallista ympäripyöreetä, vain oma oikea mielipide :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sanos jätkä että miten tänne saadaan kirjautumispakko. äläkä ny vastaa mitään virallista ympäripyöreetä, vain oma oikea mielipide :attn:

Mun mielipide asiaan on, että ei kirjautumispakkoa. Niin olen aina ajatellut, tämä kuitenkin on niin anonyymi palsta siinä mielessä, että arkojakin asioitaan voi suht huoletta kysellä harmaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

Mun mielipide asiaan on, että ei kirjautumispakkoa. Niin olen aina ajatellut, tämä kuitenkin on niin anonyymi palsta siinä mielessä, että arkojakin asioitaan voi suht huoletta kysellä harmaana.

Toi on kyllä hyvä :flower:

Yhteistyössä