Jätkä hei! Mitä sinä olet tästä mieltä, onko perää? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mitään mieltä :D ei minuun ainakaan ole vaikuttanut kaksosveljeni oleilu samassa kohdussa lainkaan. :D

Paitsi satuin vain olemaan paljon pienempi, kuin veljeni(veli hieman yli 4kg minä 2,5 kg)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Kaksoisveljen kohdussa erittämä testosteroni näyttäisi tutkimuksen mukaan laskevan sekä sisaren hedelmällisyyttä että naimisiinmenon todennäköisyyttä.

hassua :o :D

Äitini(kaksonen) ollut naimisissa kaksi kertaa, veljeni ex- vaimo jo kolmatta kertaa(kaksonen), minä en ole kertaakaan eksynyt naimisiin.

*Pienimuotoinen tilasto*

:xmas:

No mun mieheni on kaksonen, hänen sisarensa on ollut naimisissa ja tällä on 2 täysi-ikäistä lasta.

Sen sijaan mieheni meni naimisiin vasta reilusti yli 4-kymppisenä, ekassa pidemmässä seurustelusuhteessaan ;-D

Pikainen tarkistussoitto. Anopin sisarussarjassa on kahdet epäindenttiset kaksoset (poika-tyttö ja poika-tyttö ) ja minun isäni on myös toinen kaksosista. Isän kaksoissisko on ollut kerran naimissa ja hänellä on neljä lasta (eikä ongelmia raskautumisissa). Anopin siskot, molemmat naimissa ja toisella kolme lasta, toisella kaksi (eikä ongelmia raskautumissa). :D

Yhteistyössä