Jätkä ei ole hommansa tasalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin minusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Älä muuta sano...

Pistää miettimään, pitäisiköhän hankkia elämä? Silleen että jos tulee bannatuksi täältä niin olisi ainakin katto pään päällä ja ehkä jotain tölkkisäilykkeitä ruuoaksi, eikai sitä nyt ihan ilman mitään toimeen tule. |O

*lähtee tarkistamaan ruokakaappeja*
c085.gif

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
kyllä nyt vaan on asiallista sanoa mielenterveyspotilas niinkuin on,Ei se ole mikään haukkuma sana.Miten itse tuonlaista kauniimmin ja asiallisemmin nimittelet.Vammanen , älyvapaa,mielisairas,mielenvikainen, ym näinkö parempi?..Joten anna kuulua.Miten itse sanoisit??
Mitäs vikaa vammainen -sanassa on? *kysyy vammaisen lapsen äiti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mun mielestä lähinnä kävi halveksittavasti tosta just eto mielenterveyspotilas kyseessä ja ym. Lukekaapa tarkemmin

No jos ihminen on mielenterveyspotilas, niin miten hemmetissä se pitäisi ilmaista ellei juuri tuolla tavalla? Hullu? Sekaisin päästään? :o

Musta toi on ihan asiallinen ilmaisu, vaikka me ollaan monta kertaa hernaritädin kanssa yhteen otettu enkä aiheistaan enää juuri piittaa, mutta tällä kertaa kyllä olen puolellaan.

Oli kuitenkin ei asiallisesti se ilmaistu!

No perustele nyt ihmeessä miten se oli ei asiallista, niin että tälläinen tyhmä pinkki possukin sen tajuaa? (ja huom: haukuin siis itseäni pinkiksi possuksi, joten välttynen bannilta vaikka pärstä ei muutoin miellyttäisikään?)

kyllä nyt vaan on asiallista sanoa mielenterveyspotilas niinkuin on,Ei se ole mikään haukkuma sana.Miten itse tuonlaista kauniimmin ja asiallisemmin nimittelet.Vammanen , älyvapaa,mielisairas,mielenvikainen, ym näinkö parempi?..Joten anna kuulua.Miten itse sanoisit??

Siis mä vai? Enkö mä nyt tätä samaa asiaa tolkuttanut tossa, mitä säkin. Nerokasta, suorastaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
*Seuraa keskustelua vaitonaisena sivusta ja napsii poppareita samalla*

Helvetin hyvä idea, just poppareita tähän tarvii nyt tääkin!! B)

täytyy käydä huomenna ostaan niitä ja selata sivuja takasin tähän iltaan ja syödä poppareita ja lukee näitä uudelleen. ja nauraa kaksinkerroin

Alkuperäinen kirjoittaja miero:

Helvetin hyvä idea, just poppareita tähän tarvii nyt tääkin!! B)

täytyy käydä huomenna ostaan niitä ja selata sivuja takasin tähän iltaan ja syödä poppareita ja lukee näitä uudelleen. ja nauraa kaksinkerroin

Just niinpä, hitto mä räkätän täällä jo nyt vedet silmissä niin että mies nauraa mulle tossa vieressä, vaikka olen oikeasti aivan äärettömän tosissani. Mä en kerinnyt hankkia sitä elämää, ihan vielä.

g015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:

Tavallisuudesta poiketen mäkin valitsin tällä kertaa sivustaseuraajan roolin.. tää oikeastaan aika kivaa, taidan kokeilla toistekin. :D
eikö edes vähäsen sun tekis mieli laittaa näppis laulamaan ja kertoa muutama räväkkä mielipide asiaan? :saint: :D

Niinkuin jo tuonne toisaalle kirjoitin, olen perustellut bannin ylläpidolle. Kyseiselle henkilölle en voi perustella mitään, kun en saa häneen yksityisviestillä yhteyttä. =)

Tämä ketju on tällä hetkellä jo tuolla ylläpidossa, säästän teiltä aikaa valitusten teossa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Niinkuin jo tuonne toisaalle kirjoitin, olen perustellut bannin ylläpidolle. Kyseiselle henkilölle en voi perustella mitään, kun en saa häneen yksityisviestillä yhteyttä. =)

Tämä ketju on tällä hetkellä jo tuolla ylläpidossa, säästän teiltä aikaa valitusten teossa. =)

Loistavaa palvelua, Jätkä hyvä. :flower:

Ja nyt, kerta mä en saa enää sanotuksi mitään asiallista, tuokin lause vaati kovia ponnisteluja, mä painun pehkuihin.

Öitä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:

Tavallisuudesta poiketen mäkin valitsin tällä kertaa sivustaseuraajan roolin.. tää oikeastaan aika kivaa, taidan kokeilla toistekin. :D
eikö edes vähäsen sun tekis mieli laittaa näppis laulamaan ja kertoa muutama räväkkä mielipide asiaan? :saint: :D

Ei... :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Eikös yksityisviestejä voinut silti lukea vaikka onkin bannissa?

no jos hernetäti olis tullut ja sanonut että joku tunkeutui meidän asuntoon ja että ajoin pois tai että soitin poliilsit. niin vastaukset olis ollut, että kukahan hullu se on joka toisen kotiin tunkeutuu tai kukahan saatanan ääliö jne. nyt kun hän itse sattui sanomaan että mielenterveyspotilas tunkeutui kotiinsa sisälle, nousi kauhea haloo ja sai vielä bannia päälle :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
no jos hernetäti olis tullut ja sanonut että joku tunkeutui meidän asuntoon ja että ajoin pois tai että soitin poliilsit. niin vastaukset olis ollut, että kukahan hullu se on joka toisen kotiin tunkeutuu tai kukahan saatanan ääliö jne. nyt kun hän itse sattui sanomaan että mielenterveyspotilas tunkeutui kotiinsa sisälle, nousi kauhea haloo ja sai vielä bannia päälle :headwall:

peesaan!

toisten haukkumisesta tuli mieleen ne kaikki nimittelyit mitä heitetään toisen palstalaisen naaman, kun jostakin ollaan eri mieltä, onko nekään asiallisia? Onko oikein nimitellä toista idiootiksi, tyhmäksi, toivotella hoitoon menoja tai käskeä lääkkeitä ottamaan. ONKO NEKÄÄN ASIALLISIA kun kommentit kohdistetaan jollekin tuntemattomalle palstatuttavuudelle, kun sen nikin oli musta tai harmaa takana on oikea tunteva ihminen.

kohta meitä ei enää ookkaa muutaku muutama hassu ja harmaat!
mutta EN voi sanoa että jätkä ois paska mode, varsinkaan kun asioiden laitoja tässäkään asiassa en tarkkaan tiedä...
mutta jätkä ainakin mun silmissä useesti on täällä valvomassa meitäkin hörhöjä, niin siinä mielessä jätkä on hyvä mode.emmä ainakaan jaksais toisten sekoiluja niin tiuhaan kattella ja pitää omallatunnollaan.

tosin taas....nytkin on paljon suurempia syitä antaa bannia kun se että sanoo mielenterveypotilas...

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:

No minun mielestä tuo mielenterveysasia otettiin aika monesti tuossakin ketjussa aika turhaan esille..Eiköhän kuka vaan ois säikähtänyt jos joku vieras ois luvatta tullut taloon, mut hän jäi kauhistelemaan että kun se nyt sattui olemaan mielenterveyspotilas...enempi minuu ois joku humalainen tai selvästi jossian aineissa ollut pelottanut, kuin joku tuollainen joka viel tiedetään että saattaa vaeltaa, eikä muuta haittaa tee.
Mutta ihan miten vaan, tämä vain minun mielipide.

Yhteistyössä