jätänkö mieheni vai mitä vittua:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elli"

Vieras
Mieheni tekee töitä,hoitaa lapsia,siivoaa,tiskaa,tekee lumityöt ym mitä tarvitsee talossa tai pihassa,ei ryyppää (ei kyllä sylje lasiinkaan,aina silloin tällöin käy/dään ulkona juhlimassa tms),tekee oikeastaan mitä ikinä keksisinkään pyytää mun vuokseni,kertoo päivittäin kuinka rakastaa,kehuu ja halii,hieroo ja hellii,auttaa sukulaisiani/ystäviä ym jos tarvitsevat jotain j,antaisi ihan oikeasti MITÄ VAIN vuokseni ja on vain todella ihana. Ja tässätulee se mutta:

Meillä suhteen alkuaikana isoja ongelmia mieheni kanssa siinä että jos riitelimme hän löi. Saattoi siis oikeasti ihan hakata mua. No sain silloin tarpeekseni tein rikosilmoituksen ja mies sai ehdollista,oikeudenkäynti yms meni siis ihan rauhaksiin,yhdessä sinne mentiin ja lähdettiin ja päätettiin sitten silti jatkaa suhdettamme. Nyt onkin mennyt moooonta vuotta ihan mukavasti ilman väkivaltaa,riitojakin on mahtunut elämäämme,mutta aina ollaan ne saatu selvittyä lähes kuin aikuiset, mutta huomasin tuossa kun meilläon ollutviime kuussa paljon kekkereitä joissa ollaan juotu alkoholia että miehessäni näkyi samanlaisia merkkejä "skitsahtamisesta" kuin silloin alkuaikoinamme.ja niinhän siinä kävi että eilen olimme ystävillämme juhlimassa (olemme lomalla tämän viikon) ja meille tuli riitaa ja mieheni alkoi riehumaan ja löi mua kasvoihin lätärillä pariin kertaan,rintaan nyrkilläja riepotteli niin sanoakseni.

Nyt ollaankin sitä ihan pallohukassa ja mietin vaan että voi vittu ettäsen pitikin..:/

Ot.pahoittelut kirjotusvirheistä kännykkänetti..

Mikä on suhteen alkuaikoina? Kauan olette seurustelleet, kauan tuota ns. lyömättömyyttä kesti? Entä väkivaltaista käyttäytymistä, onko kertoja useita?

Milloin lyö? Aina humalassa ja riidellessä?

Miten mies suhtautuu asiaan? Mitä on sanonut itse käyttäytymisestään? Mistä johtuu väkivaltainen käyttäytyminen? Onko ollut hoidossa sen takia, olisiko valmis menemään?

Mietin siksi että jos 11 vuoteen ei ole ollut väkivaltaa,että saimme noita asoita aikoinamme setvittyä terapiassa ja keskenämme ja nyt tuli ylilyönti että voiko kerrasta poikki olla se oikea ratkaisu.. mutta tyhmä kai oon kun mietin..

[QUOTE="aloittaja";27833175]Mietin siksi että jos 11 vuoteen ei ole ollut väkivaltaa,että saimme noita asoita aikoinamme setvittyä terapiassa ja keskenämme ja nyt tuli ylilyönti että voiko kerrasta poikki olla se oikea ratkaisu.. mutta tyhmä kai oon kun mietin..[/QUOTE]

et sä tyhmä ole, vaan täysin inhimillinen. Paljon riippuu siitä, miten miehesi suhtautuu, ja mitä on valmis tekemään sen eteen, että saisi väkivaltaisuutensa hallintaan.
Kuinka hän itse suhtautuu tähän?

Et ole tyhmä, vaan fiksu. Kannattaa tosiaan punnita hyvät puolet vs. huonot, niitä hyviä miehiä kun ei ole jokaisessa kadunkulmassa odottelemassa sinua(kaan)...

Mikä miehellä laukaisee tuon käytöksen, mitä luulet? Osaako puhua tunteistaan? Minä laittaisin varmaan ukon etsimään itselleen terapeutin, jonka kanssa opettelee sitten sanoittamaan tunteitaan ja saattaisin lähteä itsekin parisuhdeterapiaan. Jos 11 vuotta meni ilman lyömisiä, en heittäisi hanskoja heti tiskiin. Nykyaikana on suosittua lähteä ekasta lyönnistä, vaan harvoinpa monikaan ongelma ratkeaa sillä.

Pitääkö tuota enää miettiä, tottakai tuollasesta pitää erota. pelottava ukko, mä en ikinä uskaltais asua tuollasen kanssa, joku kerta vielä tappaa sut...älä jää odottamaan.

Saatiin aika melkoisesti juteltua aamulla, sanoi että on ollut niin paljon stressiä ja että se purkautui nyt ihan väärällä tavalla. On oikeasti tosi pahoillaan ja pelkää että menettää mut ja mä nyt vaan sanoin että tarviin nyt aikaa..sitä lupas nyt antaa. En haluais heittääkaikkea hukkaan mitä meillä on,mutta en halua enää myöskään palata siihen mitä alkuaikoinamme oli.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Miehelläei ole alkoholiongelmaa ja sanoi että ei aio juoda enää.sanoi että on huomannut itsekin että kun on nyt ottanut sitä viinaa että kaikki ajatukset on ihansekaisin, että tuleevain sellainen tosi vihainen olo eikä oikein pysty hillitsemään sitä agressiota. Että kaikki ärsyttää ja ahdistaa. En osaa kommentoida tarkemmintuohon missä mies nyt ajatustensa kanssa seisoo kun emmekunnolla puineet asiaa läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;27833254:
Saatiin aika melkoisesti juteltua aamulla, sanoi että on ollut niin paljon stressiä ja että se purkautui nyt ihan väärällä tavalla. On oikeasti tosi pahoillaan ja pelkää että menettää mut ja mä nyt vaan sanoin että tarviin nyt aikaa..sitä lupas nyt antaa. En haluais heittääkaikkea hukkaan mitä meillä on,mutta en halua enää myöskään palata siihen mitä alkuaikoinamme oli.

Loistavaa että on puhunut ja että on tosissaan pahoillaan. Nyt sinuna ottaisin aikaa ja miettisin tarkasti mitä tehdä. Jotenkin on miehelle saatava päähän että ei ikinä enää jos yhdessä jatkatte. Mä en rehellisesti sanoen tiedä pystyisinkö jatkamaan mutta vain sinä tiedä tunteesi ja sen että pystytkö enää luottamaan että tämä oli se viimeinen kerta. Tuo kun ei ollut mikään pikaistunut tönäisy... vaan aikamoista pitkäkestoista hakkaamista. :|

[QUOTE="no niin";27833204]Et ole tyhmä, vaan fiksu. Kannattaa tosiaan punnita hyvät puolet vs. huonot, niitä hyviä miehiä kun ei ole jokaisessa kadunkulmassa odottelemassa sinua(kaan)...

Mikä miehellä laukaisee tuon käytöksen, mitä luulet? Osaako puhua tunteistaan? Minä laittaisin varmaan ukon etsimään itselleen terapeutin, jonka kanssa opettelee sitten sanoittamaan tunteitaan ja saattaisin lähteä itsekin parisuhdeterapiaan. Jos 11 vuotta meni ilman lyömisiä, en heittäisi hanskoja heti tiskiin. Nykyaikana on suosittua lähteä ekasta lyönnistä, vaan harvoinpa monikaan ongelma ratkeaa sillä.[/QUOTE]

Tämä mulla nyt onkin se asia mikä painaa eniten.jos mies olisi juoppo,pettäjä taimuuten perseestä niin eihän tässätarviskaan miettiä.mutta kun se on niin hyvä ihminen, ja tiedän että se on ristiriidassa tähän tapahtumaan. Mä en ole koskaan tavannut ketään kuka on niin omistautunut perheelleen,joka ei istu baareissa vaan on mun ja lasten kanssa, kenen kanssa käydään porukalla hiihtämässä ja pyöräilemässä,laulaa lasten kanssa singstareja ihan kybällä ja joka ihan oikeasti antaa kaikkensa että meillä on kaikki hyvin. Jatiedän tämäkin on ristiriidassa.

Väkivaltainen mies on tottakai pahoillaan ja lupaa, ettei enää koskaan... Se lupaus vaan saattaa unohtua kun seuraavan kerran pinna palaa. Siksi ehdottomasti miehen tulisi hakeutua johonkin miesten sakin lyömätön linja-kerhoon, mitä näitä nyt on. Jos ei käsittele sitä aggressiotaan, niin mitä silloin tekee kun tulee seuraava pimeä hetki. Mua pelottaisi asua miehen kanssa jolla on tuollainen historia. Ihanahan toki voi olla, mutta väkivalta on ehdoton nou nou!

En olis tuollaisen miehen kanssa, vaikka ei ryyppäis ikinä. En uskaltais olla rennosti ihmisen kanssa, joka on joskus lyönyt minua tai jotakuta muuta ihmistä, oli se ihminen sitten ollut lyödessään humalassa tai selvinpäin.

Yhteistyössä