Jassoo jaahas. No nyt syttyy sota palstamammojen ja varttuneiden palstaorhien kesken 😱 Mut tää on niin totta mitä heppu puhuu s*x-suhteista!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hah. :)

Tuossa oli hastagina #mustaaHUUMORIA.

Tuon tehtyään Tommi menee 51-vuotiaan vaimonsa Elina Knihtilän luo, jolla on aivokapasiteettia enemmän kuin viidellä 20-vuotiaalla kikattelevalla Jadessalla yhteensä.

Huomasin viime viikolla että mä oon tän kesän aikana saanu ilmeisesti meidän 47-50-vuotiaan perhetuttu-miehen ihastumaan muhun, pelkästään olemalla oma itseni. :unsure:
Äijä tuijottaa ja flirttailee täysillä, vielä mun miehen läsnäollessa, ja jestas - varsinki sillon ku mun mies ei ole läsnä.

• Vau!
Reactions: m1es
vierailija
Hah.

Tuossa oli hastagina #mustaaHUUMORIA.

Tuon tehtyään Tommi menee 51-vuotiaan vaimonsa Elina Knihtilän luo, jolla on aivokapasiteettia enemmän kuin viidellä 20-vuotiaalla kikattelevalla Jadessalla yhteensä.
punkassa naatithaan
Ja aivot jätethään narukhaan

(Elina takuulla muuttuu pakastekalaksi tuon nähtyään kun Tommi oikeasti ajattelee noin, koska on normaali ja terve MIES!)

vierailija
Meepä 50-vuotisjuhliin ja laske kuinka monella äijällä on mahan röllykkä, alkavaa kaljua jne.

Mutta silti me ei juosta nuorempien jamppojen perässä. Saisin yhden yli 30-v. seksiseuraksi milloin vain, mutta valitsen mun miehen.
Meillä varttuneilla sinkkumiehillä on vapaus valita ottaako viisikymppinen vai kaksikymppinen

arvaapa vaan kumpaan minä päädyn 😅

Ja en tiedä miten nykyiset nuoret naiset ajattelee, mutta mun opiskeluaikoina me nuoret naiset pidettiin vähän säälittävinä niitä, jotka oli jonkun itseä yli +15 vanhemman kävyn kanssa.

Kai semmoisia kikattelijoita aina on. Mutta semmoisista likoista puhuttiin, että ovat ehkä vähän traumatisoituneita ja hakivat isähahmoa. Heitä pidettiin vaan outoina reppanoina.

En mä vaan miehenä haluais panna jotain reppanaa ja aivotonta likkaa, vaikka se ois ulkoisesti upea.
Ne täyspäisimmät valitsee omanikäisensä.

Kai sitä jotain edunvalvottavia, nuoria kanoja aina löytyy. Mut emmä miehenä hurrais niistä.

Yhteistyössä