Jasmine pillerit

  • Viestiketjun aloittaja Iitu1
  • Ensimmäinen viesti
Iitu1
Kellään kokemuksia Jasmine pillereistä?Sopivatko,oliko välivuotoja tai muuta haittavaikutusta?Pitäisi löytää itselle sopiva ehkäisy mutta kun tuntuu että useille tulee välivuotoja oli ehkäisy mikä hyvänsä...Kierukkaa mulle ei voi laittaa.
 
Nonne
Söin ennen raskautta, ja oli ihan ok. Mulle ei yleensäkään ole tullut välivuotoja, mutta näistä ei tuntunut tulevan mitään muitakaan oireita. Mulla yleensä oireena nuo pääviat ;) eli mielialavaihtelut ym., ei tullut niitäkään. Sopivat siis ainakin mulle.
 
dolly
Käytin Yasmineja kolmisen vuotta, aluksi erittäin paljon mielialan vaihteluja, menivät ajan/tottumuksen myötä ohi. Viime keväänä alkoi kamalat päänsäryt ja kokeilin kaikkea mahdollista särkyjen poistamiseksi, mutta vasta pillerien vaihto auttoi, eli luulen päänsäryn johtuneen kyseisistä pillereistä.
 
L*
Mulle sopii hyvin. Ei mitään sivuvaikutuksia, eikä rintojen turvotusta tms. Ovat markkinoiden miedoimmat tällä hetkellä, joten jos nämä eivät sovi, kannattaa kokeilla muita ehkäisyvalmisteita. Mun gyne sanoi, että sopivat lähes jokaiselle joille yhdistelmäehkäisypillerit sopii.
 

Yhteistyössä