Seuraava miittinki oliskin sitten keskiviikkona klo 11 ???? Nyt tämä porukka on näinkin runsas kuten tänään (kolme äiteetä) niin jos porukka ei tästä isone niin kokoonnumme jonkun luona. Ei aina viitsi siellä heselläkään istua :/
Ideana olis vähän että se kenen luona istutaan keittelis kahvet ja sitten muut sovitusti toisimme pientä purtavaa. (toivomuksena ei suklaata,lapset sotkee NIIIIIN paljon)
No olisko kiinnostusta tälläseen tapaamiseen? Meitä ainakin kolme oli joita kiinnosti eikö?? :kieh:
Poikki ja pinoon..ehdotuksia paikastakin otetaan vastaan. :wave:
Kivaa meillä oli tänään siellä puistossa ja Hesessäkin, kivoja lapsia ja mukavia äitejä
Sais muitakin tulla rohkeesti mukaan!!!
Ens viikon tapaamisen vois järkätä vaikka täällä meillä jos halukkaita ois! Tähän vaan siis listaa ja aikoja??!! Meille käy tuo keskiviikkokin jos se on kaikille muille ok!
Mä voisin vaikka tullakkin käväsee pojan kanssa.
Keskiviikkona käy hyvin. Ma ja To on menoa ainaski.
Pullakahvit saadaan, voisin tuoda pakkasesta lettivehnästä. =)
No niin, kiva että on "ilmoittautumisia" tullut, eipähän tarvi yksinään kahvia hörppiä =) Ja ei oo pakko mitään tuoda mukana, enköhän mä jotain löydä pöytään :kieh:
Jos halua on, voitais aluks pyöriä tuossa ulkona taloyhtiön leikkikentällä. Siellä on keinuja, liukumäki jne. Ja sitten tultais sisälle.
Mitenhän me saatais tää mun osote tänne jotenki vähä salasemmin vai pistänkö vaan tästä suoraan yleiseen jakeluun??
Vielä mahtuu mukaan muutama äippä jos halukkaita on siellä vielä :wave:
Niin, aattelin vaan et jos porukka on liikkeellä autoilla niin ne sais tuohon taloyhtiön parkkikseen....
Tuossa ois lähellä yks kioski jonka kulmille voitais kyllä vaikka treffit sopia??
Mitä noihin tuomisiin niin eikös se olis kiva periaate et talon emäntä keittää kahveet ja muut tuo pikkasen tuomisia???
Me muut voitaisiin sopia kuka tuo mitäkin. Yks vois tuoda vaikka paketin muumikeksejä, toinen vaikka donitseja( ne ei kuulema lihota kun ovat reiän ympäryksiä) , mä voin vaikka leipasta luustosarvia. Montas meitä oli tulossa?
No mut noi on vaan ehdotuksia.. :kieh:
Varataan hetki ulkoilemiseen et siihen malliin päälle