Järkyttävää epätasa-arvoa: mamunaisen euro on 20 senttiä!!! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maahanmuuttaja termiä käytetään myös amerikkalaisesta naisesta joka tekee työtä Nokialla tai kiinalaisen insinöörin vaimo vaatekauppiaana.

Mun mielestä oikeat termit kuuluis olla "pakolainen" tai "turvapaikanhakija". Mä olen itse asunut miehen työn takia Detroitissa 8 vuotta, eli maahanmuuttajana. Työskentelin lastentarhassa enkä saanut yhdysvalloilta sosiaalitukea tai suomelta pennin pyörylää.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maahanmuuttajanaiset ovat taloudellisesti hyvin heikossa asemassa. Siinä missä naisen euro on Suomessa 82 senttiä, maahanmuuttajanaisen euro on vain noin 20 senttiä, sanoo Etnisten suhteiden foorumin puheenjohtaja Ritva Viljanen.

Ensinnäkin suomalaisen naisen euro ei ole 82 senttiä
On uskomatonta että tälläistä 'feminist' propagandaa edelleen tungetaan tuutista ulos ikään kuin se olisi totuus.

"Naisen euro on 82 senttiä" antaa kuvan että miehen euro olisi 1 euro.
Ja ikään kuin nainen saisi per tunti samasta työstä eri palkan. Pötypuhetta.

Kyllä vaan jossain työpaikoissa näin on että nainen saa samasta työstä huonomman palkan. Miehellä on vaan tittelinä jotakin muuta, kuin tällä naisella. Sama koulutus, sama kokemus, käytännössä samat työtehtävät. Nimimerkillä nainen järjestelmäasiantuntijana, ja miehet järjestelmäpäälliköinä.

Alkuperäinen kirjoittaja inssi:
Kyllä vaan jossain työpaikoissa näin on että nainen saa samasta työstä huonomman palkan. Miehellä on vaan tittelinä jotakin muuta, kuin tällä naisella. Sama koulutus, sama kokemus, käytännössä samat työtehtävät. Nimimerkillä nainen järjestelmäasiantuntijana, ja miehet järjestelmäpäälliköinä.

Varmaankin näin on joissain tapauksissa. Keskiarvona naisten euro on 99,5 senttiä. Tämä on fakta, jonka jokainen voi itse tarkistaa www.stat.fi.