* JÄRKYTTÄVÄÄ* Christina Riccin puoliso lähes puolet isompi

Olemisen riemu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
4 089
0
36
Hämärän rajamailla
Christina Riccin puoliso lähes puolet isompi - katso kuva!
19.03.2009 21:22

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1666499

Piskuinen näyttelijä Christina Ricci aikoo taluttaa alttarille häntä lähes puolta suuremman koomikon Owen Benjaminin.

Riccille on siunaantunut pituutta vain 152 senttiä, kun taas hänen miehensä näyttää jättikokoiselta naisensa rinnalla.

Benjamin jää vain kaksi senttiä alle kahden metrin. Lisäksi rotevalla miehellä on mojovasti enemmän painoa kuin tyttöystävällään.

Pituuserostaan huolimatta vastikään kihlautunut pari näytti kovin onnelliselta kävellessään käsi kädessä Los Angelesissa.
IS

:headwall: :headwall: :headwall: No ompa kauheaa. Että ihan lyhyt nainen ja pitkä mies seurustelevat!! Ja naimisiinkin ovat menossa. Kaikkea sitä nyt näkeekin.

"Pituuserostaan huolimatta vastikään kihlautunut pari näytti kovin onnelliselta" Niinpä, että onnellinenkin voi muka vielä olla! :o

Siis eihän lihavakaan voi seurustella laihan kanssa! Eikä silmälasipäinen sellaisen kanssa jolla ei ole silmälaseja! Sehän nyt vasta koominen näky olisikin. Ja aivan varmasti lehtijutun arvoinen ja vielä kuvan kera.

Terv. Vieras harmaana 154cm

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Aika menoa kun noi lemmiskelee. :laugh:
Niin ku jättiläiskyklooppi nusasis pygmiä.

No niinpä. Ihmettelen miten minä ja mieheni olemme pystyneet hankkimaan 2 lasta ja pituuserostamme huolimatta vielä olemaan suht onnellisia. Onneksi Ilta-Sanomat avasi silmäni ja nyt näen kuin naurettva koko tämä yhdessäolomme onkaan. Taidan ottaa eron ettei tarvitse enää hävetä silmiään päästään.

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Minä 171 cm. mies 2 metriä 9 senttiä.

Voidaankohan me olla onnellisia kun meillä on eroa vaan 38 senttiä ja noilla on sentään hirveät 46 senttiä?
Ette voi, ota ero välittömästi. Meillä on pituuseroa vain 24cm, mutta ylärajoilla menee, kyllä alkoi itselläkin nuo eroasiat pyöriä tuon uutisen tiimoilta mielessä ;)

t. minä 154cm, mies 178cm

Yhteistyössä