L
Lunatic
Vieras
Mua jaksaa kummastuttaa miten Britanniaan mahtuu niin paljon ihmisiä, semmonen pieni saari ja vilisee ulkomaalaisia omien lisäksi. Eikö se pian uppoa Atlantiin koko saari. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sais kaikki maahanmuuttajat lähteä mäkeen täältä! Senkö takia tämä maa on sodittu itsenäiseksi että täällä hyysätään noin mutiaisia.
Mua jaksaa kummastuttaa miten Britanniaan mahtuu niin paljon ihmisiä, semmonen pieni saari ja vilisee ulkomaalaisia omien lisäksi. Eikö se pian uppoa Atlantiin koko saari. =)
Sais kaikki maahanmuuttajat lähteä mäkeen täältä! Senkö takia tämä maa on sodittu itsenäiseksi että täällä hyysätään noin mutiaisia.
Työssäkäyvät maahanmuuttajat maksavat veroja. Siinä missä sinäkin, jos siis olet töissä...
Tuo nyt ei mitenkään liity siihen irralliseen kommenttiin, johon vastasin.
Vanhoista viesteistä. Kerroit, että teillä on positiivisia kokemuksia lastensuojelun kanssa asioimisesta, jne.Mistä sä luit että ollaan lastensuojelun asiakkaita? Jos meillä käy perhetyöntekijä ei tarkoita että ollaan lastensuojelun asiakkaita.
Vanhoista viesteistä. Kerroit, että teillä on positiivisia kokemuksia lastensuojelun kanssa asioimisesta, jne.
Eikä siinä mitään, jos on ls-asiakas. Mutta jos itse hyötyy yhteiskunnan tuista monella eri tavalla, niin ei liene varaa puhua mistään mutiaisten hyysäämisestä & olla toivottamassa myös työssäkäyviä maahanmuuttajia helvettiin täältä...ts. silloinhan on itsekin juurikin sellainen hyysättävä.
Ei tarkoita.Tarkottaako se että jos olen joskus asioinut ls kanssa niin en saa kertoa mielipidettäni? Tai jos käytän minulle tajottuja palveluita.
Ei tarkoita.
Mutta ennen kun keuhkoaa eläteistä, niin kannattaa hetkeksi pysähtyä miettimään, että onko itsekin elätti.
Tarjottuja palveluitahan ne somalitkin käyttää...ja hei, sähän lähettäisit pois myös sellaiset maahanmuuttajat, jotka käy töissä, maksaa veroja, tuottaa yhteiskunnalle sen sijaan että vain "käyttävät heille tarjottuja palveluita".
Päänvaivaa ainakin, ja puheenaiheita jos ei muuta.
Haluaisitko luopua humanitaarisesta maahanmuutosta? Somalialaiset jos ketkä tarvitsevat turvapaikkaa. Ikävä kyllä heidän kotimaansa tilanne näkyy myös heidän toimissaan täällä.
Tässä Maahanmuutto ja hyvinvointivaltio on Halla-Ahon kirjoitus maahanmuutosta, siinä on hyvää asiaa ja kannattaa lukea se ajattelematta kirjoittajaa. Resurssimme ovat rajalliset ja ne pitäisi käyttää eniten apua tarvitsevien auttamiseen.