JÄRKYTTÄVÄ KUTINA JA POLTE ALAPÄÄSSÄ! Mitä voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla oli virtsatietulehdus, johon söin antibiootit. Kutina alkoi muutama päivä antibioottien aloittamisen jälkeen, ja oletin että on hiivaa. Kävin hakemassa apteekista Canestenia. Tästä nyt viitisen päivää aikaa, mutta kutina jopa pahenee.

Polttelua ja kutinaa, ei oikein voi istua eikä seisoa eikä tehdä mitään. :/ Mitä hittoa tää voi olla?!

(Lääkäriin soitan heti huomenna.)

Se, onko sulla hiivatulehus, selviää ihan vaan ko otat peilin kätteen ja katot mitä sielä toosassa näkkyy. Hiivan huomaa kyllä ihan silmälläki jos kovin pahana on.... Canesten on ihan hyödytön lääke, mulla ole sillä ikinä menny hiivatulehus ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Hiivaa epäilisin, usein eivät lääkkeet auta siihen. Kokeile laittaa maustamatonta jogurttia tai piimää siteeseen ja anna hautua jonkin aikaa.

Kannattaa hakee reseptilääke, auttaa paremmin hiivaan. Jos siis ole mitään muuta..

Eikö kondyloomassa yleensä ole kuitenkin selkeesti jotain näppyjä? Niitä mulla ei ole. Ja tosiaan kun pissaaminen ei aina kirvele, silloin tällöin. Ja veikkaan, että johtuu siitä kun alapää "hankautuu" housuja vasten.

Valkovuoto ollut vaihtelevaa; välillä hyvin runsasta mutta ei kokkareista, ja välillä sitä ei ole tullut paljon ollenkaan. :o

Alapää on todella punainen eli varmaan melko ärtynyt. Muuten ei mitään normaalista poikkeavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Hiivaa epäilisin, usein eivät lääkkeet auta siihen. Kokeile laittaa maustamatonta jogurttia tai piimää siteeseen ja anna hautua jonkin aikaa.

Kannattaa hakee reseptilääke, auttaa paremmin hiivaan. Jos siis ole mitään muuta..

Kaippa nuo lääkkeet ovat vuosien saatossa tulleet tehokkaammiksi. Vuosia sitten kävin koko skaalan läpi ja ykskään ei tehonnut. Lopulta vaiva hyytyi itsekseen parissa kuukaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja f:

Kaippa nuo lääkkeet ovat vuosien saatossa tulleet tehokkaammiksi. Vuosia sitten kävin koko skaalan läpi ja ykskään ei tehonnut. Lopulta vaiva hyytyi itsekseen parissa kuukaudessa.

Tuohon hiivaan vaikuttaa ruokavalio kovasti. Vaaleat viljat, sokeri ja hiiva pois niin auttaa jo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö kondyloomassa yleensä ole kuitenkin selkeesti jotain näppyjä? Niitä mulla ei ole. Ja tosiaan kun pissaaminen ei aina kirvele, silloin tällöin. Ja veikkaan, että johtuu siitä kun alapää "hankautuu" housuja vasten.

Valkovuoto ollut vaihtelevaa; välillä hyvin runsasta mutta ei kokkareista, ja välillä sitä ei ole tullut paljon ollenkaan. :o

Alapää on todella punainen eli varmaan melko ärtynyt. Muuten ei mitään normaalista poikkeavaa.

No jos ne on syvällä sisällä ni et sä niitä silmillä näe... ja pissatessa kirveli mulla ainaki varsinkin yhdynnän jälkeen sairaasti.
Ei toi 100% varmalta hiivalta kuulosta jos valkkari vaihtelee. Mee lekuriin ja otatuta kaikki kokeet varmuudeks...papa tietty. Nyt mää meen nukkuun.

Yhteistyössä