Alkuperäinen kirjoittaja mä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Niitä veropennosia vaan menee ihan järjettömiin juttuihin..jossain oli laskelma kuinka suuri summa eduskunnan virkistys, ruokailu jne. kustannukset on ja niillä olisi muistaakseni työllistänyt vuodessa yli kaksisataa vanhustenhoitajaa.
Tämä nyt on selvyys jokaiselle eikä mielestäni nyt kuulu tähän lainkaan.
!
Mun mielestä myöskään verorahat ei olennaisesti kuulu tähän asiaan mutta sinä niistä halusit vääntää ja mielestäni rahaa on tarpeeksi mutta ne ohjataan outoihin asioihin.
Saattaisin ajatella eri tavalla jos perheelläni olisi tiukka tilanne ja katkeroituisin.
Tai jos tuntisin paljon lusmuja mutta kaikki suomalaiset ja ulkomaalaiset lähipiiristäni käyvät töissä tai opiskelevat.
Vakaviin rikoksiin syyllistyjät pitäisi karkottaa maasta mutta tietenkin niin että suomalaisia rikollisia ei palautettaisi ulkomailta tänne, ei me niitäkään haluta
Se mihin puuttuisin on sosiaalietuudet, käteisen antaminen on aika arveluttavaa ja mielestäni varattomien eläminen pitäisi hoitaa muulla tavalla koska täälläkin olen törmännyt siihen miten annetaan vinkkejä väärin perustein nyhtää riihikuivaa sossusta.