Järkyn kokoinen tää mun maha...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Kiva kun viikkoja on vasta 17+0 ja nyt jo maha on ihan tooosi suuri. Semmoinen pinkeä pallo =) Läskiä oli jo tarpeeksi omasta takaa ennestääkin mut tää on kyllä jotain ihan muuta... Muutama jo luullu et oon ihan loppusuoralla :ashamed:
Saan varmaan syksyn ja alkutalven pitää vaan hameita kun en löytäny ainoitakaan sopivia housuja mistään :ashamed: :ashamed: Ottaa päähän...

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Se on kuule vaan väliaikasta... ja melkein jo puolvälissä.
Koska oot niccisi muuttanut? Onhan täällä nyt tosiaan nicinvaihtoviikot menos, pakko koht itekin vaihtaa vissiin. :wave:

Tänään vaihdoin :D
Onneksi on vaan väliaikaista ja hyvän asian puolestahan se kasvaa, mut on toi musta suhteettoman suuri, varsinkin ku paino ei oo juur ees noussu :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Koska oot niccisi muuttanut? Onhan täällä nyt tosiaan nicinvaihtoviikot menos, pakko koht itekin vaihtaa vissiin. :wave:

Onneksi on vaan väliaikaista ja hyvän asian puolestahan se kasvaa, mut on toi musta suhteettoman suuri, varsinkin ku paino ei oo juur ees noussu :snotty:

Mutta eihän sit kannata surra, ellei paino ole noussut, ei ole ainakaan tullut kahden edestä syömisestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:

Mutta eihän sit kannata surra, ellei paino ole noussut, ei ole ainakaan tullut kahden edestä syömisestä :D

No ei kai tää muuten, mut mitä hittoa mä puen päälle jos tää tästä vielä kovin kasvaa?! :o
Ja alkaa pikkuhiljaa potuttaa ihmisten kauhistelu mahan koosta...

Yhteistyössä