Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Kauan ootkin stadissa asunut. Ja paljon myös ulkona liikkunut iltaisin, öisin (jotkut joutuu ihan työn takia), ja vkl.? Ja tuohon amin ja brysselin esiintuomiseen, samat kyssät kuin stadiin???
No eiköhän tässä kolmessa vuodessa ois ehtinyt jo kasoittain niitä ryöstöjä ja raiskauksia tapahtua, jos olisivat tapahtuakseen? Eihän niillä paimiolaisilla sitten mitään hätää ole. Minä kun oon saanut vastustajien jutuista täällä sellaisen käsityksen, että harvasepäivä on puukko kurkulla ja pöksyt nilkoissa. Kolme vuotta ilman ongelman ongelmaa on PITKÄ aika!
Kun kerran rupesit tenttaamaan, niin mun useimmat työvuorot päättyy Helsingin keskustan alueella klo 23, kelpaako? Teen kaiken lisäksi turvallisuusalan työtä (mulla on vartijakortti). Vapaa-ajalla liikun suunnilleen kerran parissa viikossa yöaikaan keskustassa.
Brysselin aikoina liikuin yöaikaan vain muutaman kerran kuussa koska olin päivätöissä, Amsterdamissa useammin. Ja jos ne maahanmuuttajat niin pahoja on, niin eikö ne tehtaile niitä rikoksiaan ihan vuorokauden ympäri sitten? Jotenkin ois vähän sellanen fiilis, että hakemalla haetaan sitä epäkohtaa...
Jos sopii, niin lähtisin nyt nukkumaan. Selviydyin tuolta keskustan mustasta maailmasta hengissä kotiin ja voimat on vähissä. Itse asiassa olin tänään opintoretkellä Tallinnassa, ja sieltä palatessa ahdisti kyllä (valkonaamaisten) vironretkeläisten viinalle haiseva ja seuraan kysymättä tunkeva porukka huomattavasti enemmän kuin yksikään maahanmuuttaja ikinä. Ja ihan kotimaisten nelikymppisten miesten aikaansaannoksia oli se.
Eli siis TODELLA paljon liikut iltamyöhään/ öisin... vai luinkohan jtn väärin vieläkin?