Järkkyä, mihin tuo ripsipidennysmuoti oikein menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huh huh"

Vieras
Siis olen nähnyt joillakin niin tajuttoman pitkiä pidennyksiä, että nuo ihmiset näyttävät ehkä enemmänkin hyönteisiltä (tulee mieleen tuntosarvet!). Nauroin tänään päin naamaa eräälle kassaneidille, koska oli niiiiiiin järkyttävät pidennykset. En vaan voinut pidätellä. Eikö ihmiset huomaa, miten hassuilta ne tosi pitkät näyttävät ja miten teennäiset ne ovat???? Normaalit pidennykset ymmärrän, mutta ne ylitse menevät, huh huh....

[QUOTE="huh huh";29717035]Siis olen nähnyt joillakin niin tajuttoman pitkiä pidennyksiä, että nuo ihmiset näyttävät ehkä enemmänkin hyönteisiltä (tulee mieleen tuntosarvet!). Nauroin tänään päin naamaa eräälle kassaneidille, koska oli niiiiiiin järkyttävät pidennykset. En vaan voinut pidätellä. Eikö ihmiset huomaa, miten hassuilta ne tosi pitkät näyttävät ja miten teennäiset ne ovat???? Normaalit pidennykset ymmärrän, mutta ne ylitse menevät, huh huh....[/QUOTE]

Ootko sinäkin käynyt Tuusulanväylän Mäkissä...:rolleyes:

Siellä oli töissä yksi "heinäsirkka". Ihan nätti tyttö oli, ei siinä mitään. Mutta jäin jotenkin "kiinni" niihin ripsiin. Miettimään, että ou nou :D.

[QUOTE="...";29717049]No enemmän tämä aloitus kertoo kyllä sinusta jos naurat päin naamaa toisen ulkonäölle... :([/QUOTE]

Ei ne ripset ole sen hyönteisen omaa ulkonäköä.

Mullakin ihmetyttää ettei jotkut tajua, että liiallisuus ja luonnottomuus on rumaa. Oli liian pitkät ripset, liian paksut huulet, liian isot rinnat... niin on todella järkyttävän näköistä. Jos ripset laitetaan niin pitkiksi ettei ne luonnollisesti kenelläkään niin pitkiksi kasva niin onhan se kummallisen näköistä. Tuollaiset överithän ne naurattaa. Just jotkut putoukset ym. ohjelmat niin niissähän näkee moisia maskeerauksia.

Olen huomannut, että moni nainen on lipsunut tässä(kin) hommassa överiksi. Ripsien pituus karkaa käsistä jossain vaiheessa. Se näyttää olevan sama noitten botoksiruiskeitten ja rintaimplanttien kanssa, ruokahalu kasvaa syödessä ja oma arviointikyky hämärtyy. Enempi ei aina ole parempi.

No. Aina ne ei ole kauniit. Etenkin jos ne on överit ja niissä on lisäksi kamalasti ripsiväriä, niin että ne näyttää joltain hiusharjan piikeiltä tai sellaisilta harjoilta joihin pyyhitään jalat.

Silloin ne on parhaat kun kukaan ei tajua että ne on feikit. :)
En kyllä itse ottaisi, voisin kuvitella ettei ne ole kivan tuntuiset.

[QUOTE="vieras.";29717069]Mullakin ihmetyttää ettei jotkut tajua, että liiallisuus ja luonnottomuus on rumaa. Oli liian pitkät ripset, liian paksut huulet, liian isot rinnat... niin on todella järkyttävän näköistä. Jos ripset laitetaan niin pitkiksi ettei ne luonnollisesti kenelläkään niin pitkiksi kasva niin onhan se kummallisen näköistä. Tuollaiset överithän ne naurattaa. Just jotkut putoukset ym. ohjelmat niin niissähän näkee moisia maskeerauksia.[/QUOTE]

KAIKKI ripsien pidennysripset ovat luonnottoman pitkiä. Ihan ne lyhyimmätkin joita laitetaan on pidempiä kuin kenelläkään kasvaa, samoin paksumpia. Silmä vaan on jo ihmisillä tottunut ja niitä "maltillisemman" pitusia pidetään jo aika luonnollisen näkösinä.

Itse laitan ripsien pidennyksiä ihmisille ja voin sanoa, että ne "luonnollisen"näköisetkin pidennysripset on kaukana ihmisen luonnollisista ripsistä. Mutta niin ne vaan ihmisten silmät tottuu, niin pidennysten omistajien kuin ulkopuolisten katselijoittenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja pidentäjä;29717262:
KAIKKI ripsien pidennysripset ovat luonnottoman pitkiä. Ihan ne lyhyimmätkin joita laitetaan on pidempiä kuin kenelläkään kasvaa, samoin paksumpia. Silmä vaan on jo ihmisillä tottunut ja niitä "maltillisemman" pitusia pidetään jo aika luonnollisen näkösinä.

Itse laitan ripsien pidennyksiä ihmisille ja voin sanoa, että ne "luonnollisen"näköisetkin pidennysripset on kaukana ihmisen luonnollisista ripsistä. Mutta niin ne vaan ihmisten silmät tottuu, niin pidennysten omistajien kuin ulkopuolisten katselijoittenkin :)

Tuo pidempiin ripsiin tottuminen varmaan johtuu siitä että ripsiväriä on käytety iät ja ajat.

Mä en ole vielä övereitä nähnyt, mutta sanoisin, että ovat varmaan kätevät kesäaikaan.
Itse ainakin tuolla ulkoillessa saan napattua ripsiin ötökät, ennen kuin ne pääsee silmään asti. Kiva sitten jatkaa lenkkiä ötökät liimautuneena ripsiväriin, ja kotona yrittää nyppiä niitä ötököitä sitten pois.
Mulla on luonnostaan pitkät ripset, ja niihin kun laittaa oikeanlaista ripsiväriä, niin niistä tulee mielettömät räpsytttimet.

[QUOTE="vieras.";29719697]Ei kaunista. Liian tuuhean ja tunkkaisen näköistä ja liian pitkä.

Motherfuckin' fashion: Blue lagoon - ripsien pidennykset[/QUOTE]

Noi on joo aika pitkät, mutta ei suinkaan pisimpiä mitä laitetaan.
Yleensä kun tulee nuori asiakas niin se haluaa mahdollisimman pitkät. Kun koittaa vähän saada tarkennusta niin aina: niin pitkät kun sulta löytyy ja paksut myös!

Mun mielestä semmoset suht "luonnolliset" (jos nyt pidennysten suhteen niin voi puhua) on semmoset 9ja11mm. Eli ei noi kuvan ripset vielä ihan sikaöverit ole..

Ja lähes kaikille käy niin, että noilla hillityimmillä alottelee ja sitten jossain vaiheessa tulee: Pitäsköhän kokeilla vähän pitempiä...? Ja siitä se sitten lähtee :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee sitä;29717555:
yhdellä eukolla oli jotain 3-4 paljon muita pitempää ripsiä sojottamassa, oli aika oudon näköistä...

Tää on varmaan johtunu siitä, että se joko kasvattaa niitä pois tai sitten ei oo vielä menny huoltoon vaikka pitäs. Ne kun ei lähde pois sillä tavalla, että yhtenä aamuna heräät ja kaikki ripset on tyynyllä..

Hiukset ja silmäripset, molempia vaalitaan.. Muu karvoitus on yök yök yök. :D

En voi käsittää tuota, että ripsien pitää olla julmetun pitkät. Noh, mulle tulee jo normi ripsiväreistä ongelma, kun ne hankaavat prilleihin ja sotkevat linssit. :o
Ehkä mulla on sitten ns. "luonnottoman" pitkät ripset luonnostaan?

Hiukset ja silmäripset, molempia vaalitaan.. Muu karvoitus on yök yök yök. :D

En voi käsittää tuota, että ripsien pitää olla julmetun pitkät. Noh, mulle tulee jo normi ripsiväreistä ongelma, kun ne hankaavat prilleihin ja sotkevat linssit. :o
Ehkä mulla on sitten ns. "luonnottoman" pitkät ripset luonnostaan?

Samaa ihmettelen, että miksi ripset pitää olla isot ja tuuheat, mutta häpykarvat pitää saksia niin harvaksi ettei sitä kolmiota enää olekaan. Ja kulmat pitää olla viirut.

Yhteistyössä