Järkkyä, kaverin äiti on säästäny

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tulkaa joskus kylään:
mä pyydän aina kaikki musta irrotetut elimet mukaan sairaalasta. takan reunalla komeilevat 3 istukkaa, 1 umpisuoli, 2 luomea sekä purkillinen rasvaimussa poistettua mössöä. tervetuloa meille!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja hyhh:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Missä se säilyttää sitä istukkaa? :D

Kuulemma etanolissa jossain isossa lasipullossa. VARASTOKOPISSA! Äitinsä asuu kerrostalossa.

Voin vain kuvitella varkaan ilmettä jos murtautuu kaverisi äidin varastokoppiin ja tutkii sitten myöhemmin saalistaan. "mikä tämä on?"

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Joissain kulttuureissa istukalle pidetään hautajaiset, mukaan laitetaan esim. kynä, jos toivotaan lapsesta lukenutta ihmistä tai muutama kolikko takaamaan vaurautta. Joku jopa on syönyt istukkansa... Loogistahan tuo on, samaan monttuun istukka ja ihminen. Pitäisiköhän kuukautisverikin kerätä? :saint:

eiks kuu kupit oo tätä varten?
mä luulin :saint: :laugh:

Kerran katoin tv:stä onkun ohjelman, missä istukasta tehtiin ruokaa, siis ihan ihmisille, joita kutsuttiin synnytyksen jälkeen vieriailulle....muistaakseni tapahtui britanniassa ja joku afrikkalaisperäinen synnyttäjä...kannattaa kysellä, mitä ristiäistarjoilut sisältää ;)

Älkää naurako. Syöhän useimmat naaraseläimet istukan kun poikanen on syntynyt.
Ja jopa ihan Suomessakin joskus ennen muinnon on annettu istukka koirille, jotta koira ottaisi vauvan perheenjäseneksi ja suojelunsa alaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Eikös sairaalasta yleensä pyydetä suostumus että SPR saa käyttää johonkin syöpäjuttuun.. Mikä se oli muistaako joku? Mihin niitä käytetään?

Mä oon kans kuullu tosta jotain

Mun muistaakseni se oli vain istukkaveri ja minä lupasin kuopuksen istukkaveren (en tiedä ottiko ne sen kun jostain syystä vai osa oli käypästä).

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mä oon säästäny nelosen napatyngän.Annan sen sitte hänen vaimolleen häälahjaksi aikanaan. =)

Mikä saa sinut olettamaan,että tuleva vaimo haluaisi miehensä navantyngän itselleen?? :D

Vai oisko se sellainen vihjaus että poikasi morsian tulisi aina muistamaan kuka se on se oikeasti maailman tärkein nainen hänen miehensä elämässään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon säästäny nelosen napatyngän.Annan sen sitte hänen vaimolleen häälahjaksi aikanaan. =)

Mikä saa sinut olettamaan,että tuleva vaimo haluaisi miehensä navantyngän itselleen?? :D

Vai oisko se sellainen vihjaus että poikasi morsian tulisi aina muistamaan kuka se on se oikeasti maailman tärkein nainen hänen miehensä elämässään...

mmää vaan tiä miksi haluais enkä meinaa kysyäkään. =)
Siis mähän OLEN aina tärkein nainen poikieni elämässä.
Niiden mahdolliset tyttöystävät ja vaimot tulee AINA kakkosena.
=) =) =)

No mulla on hei oikeesti molempien poikien napatyngät tallessa, sellaisessa metallirasiassa mitä ei saa enää auki :ashamed:

Aika ajoin on myös ollut semmosia tutkimuksia missä on haluttu saada pala istukkaa, tuo istukkaveritutkimus on kyllä tavallisempi, ne tutkii siitä jotain kantasoluja tms. mutta eihän sitä verta joka synnärilläkään kerätä. Multa kukaan ei ole ikinä pyytänyt istukkaansa mukaansa, toki sen saa, jos haluaa... jätteisiinhän ne muuten menee, poltettavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Musta ton vois taas ajatella niin, että anoppi katkasee siinä lopullisesti sen napanuoran poikaansa, ja luovuttaa paikkansa poikansa ykkösnaisena miniälleen. :)

Yhteistyössä