järjetön huonoäiti-olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
:ashamed:

mulla on maailman ihanin,suloisin ja mahtavin poika johon mulla on paukkunu hermot koko päivän |O :ashamed:
poika on 2½vuotias ja sillä on HIRVEE uhma. välillä tuntuu et pää räjähtää kun kaikesta saa tapella. vihaan nykyään aamuja kun heti herättyä se uhmailu alkaa;
en herää,en nuku,en tuu,tulenpas,en syö,hirvee nälkä,en tule mukaan,älä jätä,minulla on jano,en halua juoda,minä tulen mukaan,minä en pue,sinäkään et pue ja kukaan ei pue,lötköilyä,velttoilua,huutamista uhmaamista,kitinää ja karjuntaa.
nyt on sellanen vaihe,et niitä hyviä hetkiä on ehkä kaks päivässä ja muu on yhtä tappelua. ja eniten vtuttaa seurata sivusta millanen herranterttu se on kaikille muille |O |O |O |O |O |O
mul on nykyään päivittäin sellanen mä en jaksa olla enää äiti-olo.. :ashamed:
onneks mulla on sentään mahdollisuus hengähtää välillä,kiitos laajan tukiverkon,mutta toisinaan kaiken uhman keskellä tulee niin riittämätön ja typerä olo kun ei jaksa olla kiitollinen mistään :ashamed:
sanokaa mulle et tää loppuu edes seuraavan 20vuoden sisään? :xmas:

niin sitähän se on meilläkin...kiukkua aamusta iltaan tuon 2 vuotiaan kanssa,isompikin on taas alkanut kokeilemaan joka asiassa :whistle:

jotenkin tuntuu ettei lapsia tähän taloon lisää tule,ainoa vaan että mies kyllä tahtoisi. :snotty:

Yhteistyössä