Järjestin elokuvan, syötävät jne. ja mitä mies tekee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

No eikö muka kaikki tänne JOSKUS tule vittuileen ja purkaan itseään? En nyt tarkoittanut, hyvä lapsi, että TÄMÄ aloitus on juuri sitä vittuilua, purkamista kyllä.

Kaikkia ottaa välillä päähän ja keskustelupalsta on yksi hyvä syy purkaa itseään.

Olis sunkin hyvä joskus kokeilla ihan tosissaan, vai onko tämä sitä sun purkamista, noh vittuilua ainakin, mutta kukin tyylillään. :hug: :flower: =) =) =) =) =)
[/quote]

no etpä sinäkään kovin aikuiselta kuulosta,toki voin väärässäkin olla..aloitus ei ehkä vittuilua tms ollut,mutta vastaukset ainakin osoitti vaan erittäin huonoa makua ja käytöstapojen puutetta...ja hox hox!musta on ihan kiva käydä kirjottamassa aivan ystävällisessä sävyssä mutta tunnistan turhantärkeet kitisijät kyllä,ja vittuilen mielellään myös minä
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Paljon hyvää asiaa, kiitos.
Väsynyt hän varmasti olikin ja minä myös ja sen ymmärrän. En sen sijaan ymmärrä väsyneenäKÄÄN sellaista haukkumisen tulvaa ja ärjyilyä ja pahan mielen tuottamista, mitä tästä illasta koitui... :(

Olen ihan samaa mieltä, ettei ärjyminen kyllä ole mikään hyvä tapa asioita käsitellä ja paha mieli on täysin ymmärrettävää. Toivottavasti saat nukuttua kuitenkin.
Kiitos, toivottavasti joo. Asiat on niin solmussa että... Ja yleensä saan nukuttua, oli kuinka huonosti asiat tahansa, nyt on kyllä ekstra-huonosti, kun en saa unta (kokeiltu on) ja ei edes tee mieli mennä nukkuun. Ainakaan miehen viereen... ja sohvalla on kamalaa nukkua...

Alkuperäinen kirjoittaja höpönlöpö:
No eikö muka kaikki tänne JOSKUS tule vittuileen ja purkaan itseään? En nyt tarkoittanut, hyvä lapsi, että TÄMÄ aloitus on juuri sitä vittuilua, purkamista kyllä.

Kaikkia ottaa välillä päähän ja keskustelupalsta on yksi hyvä syy purkaa itseään.

Olis sunkin hyvä joskus kokeilla ihan tosissaan, vai onko tämä sitä sun purkamista, noh vittuilua ainakin, mutta kukin tyylillään. :hug: :flower: =) =) =) =) =)

no etpä sinäkään kovin aikuiselta kuulosta,toki voin väärässäkin olla..aloitus ei ehkä vittuilua tms ollut,mutta vastaukset ainakin osoitti vaan erittäin huonoa makua ja käytöstapojen puutetta...ja hox hox!musta on ihan kiva käydä kirjottamassa aivan ystävällisessä sävyssä mutta tunnistan turhantärkeet kitisijät kyllä,ja vittuilen mielellään myös minä
:wave: [/quote]

:hug:

Lähinnä tarkoitin sitä, että parantaako sinun mieltäsi se, että tölvit muita jotka yrittävät asiallisesti sinulle vastata. Kirjoitukseni taisi olla aikalailla samaa tyyliä, jota itse olet viljellyt tässä ketjussa =)
Ja minä puran mieltäni kalvavat asiat ihan irl, toimii paljon paremmin ja siitä voi olla jotain hyötyäkin. Että se siitä, hyvää yötä minun puolestani!

jatkan vielä että on aivan ymmärrettävää että tulee paha mieli jos haukutaan ja ärjytään ym. mutta niinhän täälläkin koitti ihmiset vastata ystävällisesti ja sinä aloit solvaamaan ym...
tiedäthän:tee muille niinkuin toivoisit itselles tehtävän..

Kiitos, toivottavasti joo. Asiat on niin solmussa että... Ja yleensä saan nukuttua, oli kuinka huonosti asiat tahansa, nyt on kyllä ekstra-huonosti, kun en saa unta (kokeiltu on) ja ei edes tee mieli mennä nukkuun. Ainakaan miehen viereen... ja sohvalla on kamalaa nukkua...

Itsestäni olen huomannut, että vasta viime aikoina olen oppinut näkemään sen, missä kohtaa lähden suurentelemaan asioita mielessäni. Aiemmin saatoin pahastua loppujen lopuksi aika pienestä asiasta ja kohta se oli valtavan suuri juttu minulle, kyllä siinä toinen joskus oli varmaan ihmeissään, että milloin tämä muuttui elämän ja kuoleman kysymykseksi, kun äsken vielä oltiin ihan sovussa. Nykyään osaan vähän paremmin pistää asioita mittasuhteisiin, pätee myös lasten kanssa. Mietin sitä, että olenko itsekään välttämättä itse aurinkoinen jossain tilanteessa, pitääkö muittenkaan olla? Olenhan itsekin joskus väsynyt, miksei toinenkin? Helpottaa asioita =)

Oletko kysynyt mieheltäsi mikä häntä OIKEASTI vaivaa... siis väsymyksen lisäksi.
Meillä suht samanlaista menoa jokin aika sitten. Parisuhdeterapiassa mies sitten sai sanottua asiat jotka oikeasti kaivoivat ja vituttivat.
Meillä mies on vaan niin hiton ykssilmänen, ettei näe myöskään mun väsymystä yms. lasten kanssa. Mutta kun hänellä on tämä ja tämä vaikeaa. Ja mun pitäisi aina jaksaa ja ymmärtää.

Ihan asiallisia kommentteja olet kyllä saanut, älä ota niin kovasti itteesi. Lue ajatuksella :)
Hyvää yötä, toivottavasti huomenna asiat olisi edes vähän paremmin. Jos ei niin anna ukolle samalla mitalla takaisin (helpommin sanottu, kuin tehty :| )

Mun mies nukahtaa melkein aina leffaa kattoessamme :whistle: Ja jos mua tympäsee joku miehen laittama filmi, niin koitan kohteliaasti sanoa, että ei oikein nappaa tuo elokuva.

Ehkä miehesi tosiaan oli erittäin väsynyt ja kun joku kurssikin vielä. Tosin, olisi koko jutun voinut hoitää hieman tyylikkäämminkin, mutta jos väsymys vaan teki miehestäsi "inhottavan" sua kohtaan?

ja mä en taas yhtään ymmärrä tällaista kitinaa, jos mies on väsynyt ja sen pitää jaksaa aamulla kursseille tai töihin, niin miksi helvetissä sitä pitää kiusata ja vaatia katsomaan jotain kirottua elokuvaa. helppohan se sellaisen on joka saa aamulla nukkua. tokihan se yhteinen aika on tärkeetä, ja jos suhteessa on jotain vialla, niin varmaan yrittää järjestää jotain. mutta jos toinen on väsynyt ja sitä vaatii katsomaan telkkaria tms. elokuvaa tai sellaista, niin ei se varmasti ainakaan paranna tilannetta. vaan kuten huomasit, niin pahensi vain.

Voi kamala. Toi oma mies hakee harvase viikonloppu jotain herkkuja ja haluis katsoa leffaa... Jos mua väsyttää, niin istun hetken sen kanssa, mutta menen nukkumaan. Ketä se hyödyttää jos siinä väkisin nuokkuu väsyneenä? -ois vielä seuraavan päivänkin väsynyt ellei mene ajoissa nukkumaan.

Mutta meillä ei kyllä kenenkään tarvitse teeskennellä kiinnostunutta tai pirteää illalla jos oikeasti on väsynyt. Ärjyminen on väärin, toki, mutta se väsymys saa joskus aikaan pinnan kiristyneisyyttä ja joillain varmasti myös sitä että vaikuttaa tunnekylmältä.

Mutta kaikenkaikkiaan, ei toi tilanne nyt kovin katastrofaaliselta vaikuta, etteköhän te siitä vielä sovintoon pääse :)

Kyllä loukkaannun, kun ei häntä yhtään kiinnosta olla yhdessä siinä ja katsoa elokuvaa...
.... Ihmettelen suuresti, että eikö yhteinen aika ole tärkeetä, mies sanoo, ettei se yhdestä kerrasta kyllä mihinkään parane ja suhde hoidu. No, juu ei munkaan mielestä, mutta eikö yks kertakin ole alku?
:'(

Jos yhteinen aika on kortilla, en kyllä ymmärrä että se käytetään elokuvan katsomiseen

Paljon hyvää asiaa, kiitos.
Väsynyt hän varmasti olikin ja minä myös ja sen ymmärrän. En sen sijaan ymmärrä väsyneenäKÄÄN sellaista haukkumisen tulvaa ja ärjyilyä ja pahan mielen tuottamista, mitä tästä illasta koitui... :(
[/quote]

Oikeasti se olit sinä joka hyökkäsit kuin rottweileri ja kävit räyhäkkäästi päälle. Ihan ystävällisiä näkökulmia asiaan tuotiin mutta sinä repesit ihan.

Mä ainakin muodostin jo mielikuvani sinusta ja tuosta tilanteesta ja totta, en tunne sinua, mutta tuollainen reaktio ja käytös on ihan riittävä. Sinä itse päätät, minkälaisen mielikuvan sinusta muut saavat. Mä en ainakaan vastaa sulle enää ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyse ei todellakaan ollut PELKÄSTÄ väsymyksestä. Se huusi jo lenkillä mulle pidä turpas kiinni, kun pelästyin, että keskimmäinen jää pyörällä auton alle.

Ei olis sitäkään lenkkiä kannattanu tehdä. Siitä tuli vaan paha mieli. Hyvällä mielellä lähdettiin tai minä ainakin nuorimmaisen ja keskimmäisen kanssa ja mies kävelylenkille ja keskimmäinen meni ku naton ohjus apupyörillään pyörällä ja nuorin meni rattaissa/käveli. Hyvä mieli oli mulla ja lapsilla siihen pidä turpas kiinni-kommenttiin asti. :/

En tiedä mitä tolle miehelle on tapahtunu, että on nykyään niin ilkee ja kylmä. Oon tietty itekkin tosi itkunen ja vihanen välillä, mutta ei mun luonne oo mikskään muuttunu...

Kyllä sitä väsymys saattaa saada noinkin tokaisemaan. Mutta ehkä silloin kannattaisi tosiaan jo vakavaa perheneuvottelua pitää. Mä olen useinkin ollut perjantaina tosi naatti töiden jälkeen ja silloin kyllä arvostan hirveästi sitä, ettei ole turhaa meteliä ja että saa olla omissa oloissaan ja ettei varsinkaan tarvitse alkaa mitään pitkällisiä parisuhdevänkäämisiä keskellä yötä. No mutta... Mutta älä ainakaan hirveän hätäisiä johtopäätöksiä tee. anna sen ensin levätä ja sitten pyri keskusteluyhteyteen. Syyttelemättä ja palaamatta tuohon tilanteeseen.

Meillä mies ei tee ns. normaalia ma-pe viikkoa. Sillä oli tänäänkin vapaata, pankissa vaan kävi ja pari muuta asiaa...

Kyllä nyt on isommista asioista kyse, kun ei mikään kelpaa, mitä yritän, se on vaan "itsekästä" niinkun mies sanoo. En jaksa. :'( :'( :'(

vanhanaikainen kommentti mut oletko ajatellu, että olisiko hänellä joku toinen nainen ja siksi on niin ärtyisä.

Enpä kommentoi muuta, mutta jos meillä riidellään niin mistä tahansa, että itku tulee, niin mieheni kyllä tulee heti halaamaan ja sovitaan riidat. Tuntuu kurjalta, jos itsellä pahaolo ja toinen "jättää yksin" siihen oloon. Voimia!

Cathryn - sympatiani ovat puolellasi! Mullakin on yhtä juntti mies, kovasti olen sitä vuosien aikana kouluttanut ja on molempien särmät hioutuneet. Tarvitsimme kyllä perheneuvolan apua että pääsimme suurimmasta solmukohdasta eteenpäin elämässämme. Miehet oikeesti osaavat olla aaseja puheissaan ja käytöksellään, mutta minä olen päättänyt että mulle ei puhuta tietyllä tavalla ja ei mua kohtaan ei käyttäydytä huonosti. Mies tämän oivaltanut vaikka välillä sammakoita suusta tuleeekin. Tseppiä jos haluatte jatkaa yhdessä!!!!

Yhteistyössä