Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Kyse ei todellakaan ollut PELKÄSTÄ väsymyksestä. Se huusi jo lenkillä mulle pidä turpas kiinni, kun pelästyin, että keskimmäinen jää pyörällä auton alle.
Ei olis sitäkään lenkkiä kannattanu tehdä. Siitä tuli vaan paha mieli. Hyvällä mielellä lähdettiin tai minä ainakin nuorimmaisen ja keskimmäisen kanssa ja mies kävelylenkille ja keskimmäinen meni ku naton ohjus apupyörillään pyörällä ja nuorin meni rattaissa/käveli. Hyvä mieli oli mulla ja lapsilla siihen pidä turpas kiinni-kommenttiin asti. :/
En tiedä mitä tolle miehelle on tapahtunu, että on nykyään niin ilkee ja kylmä. Oon tietty itekkin tosi itkunen ja vihanen välillä, mutta ei mun luonne oo mikskään muuttunu...
Kyllä sitä väsymys saattaa saada noinkin tokaisemaan. Mutta ehkä silloin kannattaisi tosiaan jo vakavaa perheneuvottelua pitää. Mä olen useinkin ollut perjantaina tosi naatti töiden jälkeen ja silloin kyllä arvostan hirveästi sitä, ettei ole turhaa meteliä ja että saa olla omissa oloissaan ja ettei varsinkaan tarvitse alkaa mitään pitkällisiä parisuhdevänkäämisiä keskellä yötä. No mutta... Mutta älä ainakaan hirveän hätäisiä johtopäätöksiä tee. anna sen ensin levätä ja sitten pyri keskusteluyhteyteen. Syyttelemättä ja palaamatta tuohon tilanteeseen.
Meillä mies ei tee ns. normaalia ma-pe viikkoa. Sillä oli tänäänkin vapaata, pankissa vaan kävi ja pari muuta asiaa...
Kyllä nyt on isommista asioista kyse, kun ei mikään kelpaa, mitä yritän, se on vaan "itsekästä" niinkun mies sanoo. En jaksa. :'( :'( :'(