Järjestäisitkö 5v synttärit Hoplopissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hoplop"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hoplop"

Vieras
Poika täyttää parin kuukauden päästä 5v ja haluaisi pitää tarhakavereille synttärit Hoplopissa. Ryhmässä 16 lasta, joten pakko karsia tosta lapsimäärästä ja ajateltiin, että kutsuttais ryhmästä kaikki jo 5v täyttäneet tai tänä vuonna vielä täyttävät pojat, eli lapsimäärä jäisi tällöin kuuteen.

Valitettavasti oma poikani ja samoin nämä kaikki kutsuttavat aikamoisen villejä tapauksia, joten onko mielestänne edes turha harkita noita hoplop synttäreitä vielä noinkin pienille? Meitä olis kaksi aikuista valvomassa lapsia.

Minkä ikäisille te olette järjestäneet siellä synttärit?

Jos lapset on villejä hoplop on juuri hyvä paikka ja 5 v hyvä ikä pitää siellä synttärit. Mikäli päädytte pitämään kotona kannattaa varautua keksimään ohjelmaa ettei mene riehumiseksi.

[QUOTE="Meri-Kaisla";24600091]Jos lapset on villejä hoplop on juuri hyvä paikka ja 5 v hyvä ikä pitää siellä synttärit. Mikäli päädytte pitämään kotona kannattaa varautua keksimään ohjelmaa ettei mene riehumiseksi.[/QUOTE]

joo, ajattelin kanssa että toi olis hyvä ikä, mutta pelkään että muksut satuttavat itsensä ja oon niistä kuitenkin vastuussa........

itse en ole ajatellut pitää lapselle kaverisynttäreitä ennen kuin hän itse alkaa niitä vaatia, korkeintaa koulussa kun ovat sitten kamut jo sen verran itsenäisiä että osaavat itse tulla ja ei tarvitse niin sanotusti vahtia kuin pieniä päiväkotilaisia. Eikö hoplopissa voisi viettää synttäreitä muutaman tuttavaperheen kera? Miksi päiväkotikavereita?

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;24600111:
itse en ole ajatellut pitää lapselle kaverisynttäreitä ennen kuin hän itse alkaa niitä vaatia, korkeintaa koulussa kun ovat sitten kamut jo sen verran itsenäisiä että osaavat itse tulla ja ei tarvitse niin sanotusti vahtia kuin pieniä päiväkotilaisia. Eikö hoplopissa voisi viettää synttäreitä muutaman tuttavaperheen kera? Miksi päiväkotikavereita?
Kaverisynttärit on lapsille todella tärkeitä ja he viettävät suuren osan ajastaan päiväkodissa joten on ihan ymmärrettävää, että siellä olevat lapset on heille hyvin tärkeitä ja heitä he synttäreilleen haluavat. Ja kyllä meidän lapset alkoi vaatia synttäreitä jo 4-5 v kun alkoivat itsekin saada kutsuja. Synttäreiden kautta on tutustunut myös vanhempiin ja lapset alkaneet tapailla vapaallakin. Ja samat päiväkotikaverit ovat nykyisiä luokkakavereita :)

Meillä on pidetty 2 hoplop synttärit. Esikoisen 6v ja kuopuksen 5 v synttärit. Lapsia on ollut n. 10 ja 2 aikuista. Mitään vahinkoa tai vaaratilannetta ei ole ollut. Lapset on liikkuneet 1-2 ryhmässä.

Yhteistyössä