Jari Tervo muslimeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä,

Vieras
Hyvä jari:)
Jari Tervo: Sujut | Yle Uutiset | yle.fi
Seuraavan kerran kun joukko idiootteja valmistaa ja levittää loukkaavaksi tarkoitetun nettihöpötyksen profeetta Muhammedista, nuorten arabimiesten ei kannata suunnata kohti lähintä länsimaista suurlähetystöä bensakanisterin kanssa.

Ostakaa kamera ja ladatkaa nettiin typerä ja naurettava pätkä Jeesus Nasaretilaisesta. Silloin olette täsmälleen sujut.

Jari Tervo

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Seuraavan kerran kun joukko idiootteja valmistaa ja levittää loukkaavaksi tarkoitetun nettihöpötyksen profeetta Muhammedista, nuorten arabimiesten ei kannata suunnata kohti lähintä länsimaista suurlähetystöä bensakanisterin kanssa.

Ostakaa kamera ja ladatkaa nettiin typerä ja naurettava pätkä Jeesus Nasaretilaisesta. Silloin olette täsmälleen sujut.

Jari Tervo

kerrankin jotain järkevää herra Tervon kynästä/suusta.

Joo, kyllä se filmin teko jo sinällään oli todella vastuutonta ja veren kaivamista nenästä, mutta eiköhän kaikilla imaameilla ympäri maailmaa olisi nyt vastuu opastaa ja hillitä näitä nuoria ja kiihkeitä muslimeja jotka haluavat vuodattaa verta ja kostaa.
Suomen islamilainen yhteisö on ottanut asian kohtuullisen hillitysti ja hyvä niin!

Joo, kyllä se filmin teko jo sinällään oli todella vastuutonta ja veren kaivamista nenästä, mutta eiköhän kaikilla imaameilla ympäri maailmaa olisi nyt vastuu opastaa ja hillitä näitä nuoria ja kiihkeitä muslimeja jotka haluavat vuodattaa verta ja kostaa.
Suomen islamilainen yhteisö on ottanut asian kohtuullisen hillitysti ja hyvä niin!
Mä luulen että monet imaamit kannaattaa ja yllyttää riehumaan. Iranissakin yksi imaami lavasti likan koraanin sivujen polttajaksi että pääsisivät kristityistä eroon.

Mä luulen että monet imaamit kannaattaa ja yllyttää riehumaan. Iranissakin yksi imaami lavasti likan koraanin sivujen polttajaksi että pääsisivät kristityistä eroon.

Niinpä. Eipä muslimit ole kuuluisia maltillisuudestansa.

Tietääkö kukaan mikä on maltillisen ja äärimuslimin ero? No, maltillisella muslimilla ei ole pistintä rynnäkkökiväärissä.

Ranskassa kuohuu myös, mielenosoitus Yhdysvaltain lähetystön edessä tämän filmin johdosta.

http://www.lemonde.fr/societe/article/2012/09/15/film-anti-islam-150-manifestants-arretes-pres-de-l-ambassade-americaine-a-paris_1760975_3224.html

Mmmm. Sepä se juuri. Mutta toivottavasti löytyy niitä maltillisiakin jotka lukevat koraania siitä kohdasta missä ei kannateta kostamista.

Jari Tervo

Ei sillä olisi mitään merkitystä haloo! Jeesusta ja uskovia sekä kristittyjä pilkataan jatkuvasti. Uskovat eivät mellakoi lihallisesti eivätkä asein ainoastaan jotkut lahkot jenkeissä ovay poikkeus jotka mellakoivat homojakin vastaan mm.

Mutta tässä on kristittyjen ja muslimien ero että uskovat eivät lähtisi tuollaiseen touhuun vaan rukoilisivat heidänpilkkaajien puolesta muslimit sen sijaan lähtvätä sotimaan ja mellakoimaan ja riehumaan ympäri maapalloa.

Ihmiset ovat täysin pihalla elämäntarkoituksesta ja mikä on se päämärää tässä elämässä, ufoihin vaan uskotaan mutta ei osata ajatella eikä etsiä sitä Jumalaa.

Yhteistyössä