Jari Kurrin lapset yökerhossa?

  • Viestiketjun aloittaja "Jensku"
  • Ensimmäinen viesti
"Jensku"
Iltalehden jutussa kerrotaan miten myös Kurrin lapset pääsivät mukaan juhliin yökerhoon. Tilaisuus alkoi klo 23 ja tupaten täynnä aivan pelti kiinni olevia ihmisiä, onko tuo nyt oikea paikka lapsille? Ei ne kovin vanhoja kuitenkaan ole.. Ja joo, normaalisti en ole mikään nipottaja, mutta tuo nyt kuulostaa vähän oudolta.

"Leijonien MM-kultajuhlien jatkotilaisuus alkoi helsinkiläisessä ravintola Teatterissa illalla kello 23 jälkeen. Pelaajat johtoporrasta myöten saapuivat paikalle avomallisella linja-autolla poliisien pitäessä yllä järjestystä.

Iltalehden toimittajan Inka Nurmiston mukaan tunnelma oli jo heti alkuun katossa.

- Mukava ja letkeä meininki. Leijonille on varattu yksityistila, mutta he parveilevat myös muun asiakaskunnan joukossa, Nurmisto raportoi paikan päältä vielä ennen puolta yötä.

Nurmiston mukaan osa pelaajista oli vaihtanut asunsa pukuun, mutta toiset juhlivat pelipaidat päällään.

Paikalle saapui muun muassa Jari Kurri Vanessa-vaimonsa kanssa. Myös parin lapset olivat päässeet mukaan juhliin.

Myös muiden jääkiekkoilijoiden tyttöystävät ja vaimot olivat saapuneet paikalle." (Iltalehti)
 
"Jensku"
[QUOTE="tööt";23782930]No voi kamalaa, tee lastensuojeluilmoitus äkkiä. Lapset on nyt pilattu kännisten näkemisellä.[/QUOTE]

No en minä mistään lastensuojelusta puhunut, mutta en kyllä omia lapsianikaan veisi baariin tuohon aikaan. Eri asia jos tilaisuus olisi ollut päivällä ja juhlijoiden kunto vähän toista luokkaa..
 
mä en ymmärrä, jos tavallisen perheen isä ja äiti juo ruokapöydässä sen viinilasin tai saunan jälkeen siiderin tai pari. niin osa porukassa täällä huutaa, että lasten nähden ei saa yhtään ottaa. pitää olla se nolla linja. mutta nyt kun Leijonat voitti. niin se että lapset näkee sankarit päissään ei olekaan paha asia, vaan ihan sallittu juttu. ja ilmeisesti sekin että lapset on jopa ravintolaan päässeet. ei ymmärrä enää ollenkaan. sekooko ihmisiltä oikeesti pää, kun suomi voittaa
 
"Jensku"
Googlettamalla löytyi lasten iät, syntyneet 2002, 2005 ja 2007 eli ei nuo nyt kovin isoja ole.. Kurrilla myös kaksi vanhempaa poikaa edellisestä liitostaan, he lienevät jo täysi-ikäisiä. Mutta tässä oli kyse nimenomaan näistä pienemmistä lapsista.
 
Rollolainen
mä en kyllä tätä ymärä,kyllä lasten pitää ola nukumassa vVIIKONLOPPUNAKIN jo klo 23. eihän ne nyt kuitenkään mitän teini-ikäiisä ole.
Mä en otai lapsia yökerhoon, se on selvästi AIKUISTEN paikka, en vaika siellä ketään ei joiiskaan.
jos tässä olis olut jonkun taviksen lapset kyseessä, olis jo lastensuojeluihmiset tulleet paikalle vauhdilla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"eve"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23782957:
mutta nyt kun Leijonat voitti. niin se että lapset näkee sankarit päissään ei olekaan paha asia, vaan ihan sallittu juttu.
Mun mielestä ei kyllä voi verrata sitä, että näkeekö lapset jonkun ulkopuolisen humalassa vai omat vanhemmat...
 
"Jensku"
Vaikka mun mies olisi minkälainen kiekkosankari tahansa, niin en kyllä 4-5v lasta raahaisi baariin tuohon aikaan yöstä! Tehköön se minusta nipottajan tai mitä tahansa.. Ja kyllä, käytän itsekin alkoholia, käyn yökerhoissa jne, mutta ei ne ole lasten paikkoja. Varmasti olisin voittoa juhlistanut itsekin muutamalla huurteisella, mutta raskaana kun olen niin jäi välistä.
 
Rollolainen
[QUOTE="eve";23783002]Mun mielestä ei kyllä voi verrata sitä, että näkeekö lapset jonkun ulkopuolisen humalassa vai omat vanhemmat...[/QUOTE]

niinpä. eiköhä se oo pahempi juteu että omat vanhemmat on humalassa, ehkä vielä örveltäät. muiden kännitoilailut voi olajopa hauskoja ja naurattavia. ite alkoholistiperheessä eläneenä en koskan tykännyt että äiti joi, hän ei osannut hillitä juomistaan.... Kun äiti joi, isi suuttui ja isi antoi selkään. Ja vanhemmat tietty luulevat että ei lapset tiiä mtiä tapahtuu kun lapset nukkuu TOTTAKAI LAPSET KUULEVAT ja tietävät yllättävän paljon asioita.
on tehty tutkimuksia sitä että miten aikuisten alkoholipitoiset juhlat vaikuttavt lapseen. Suurin os apelkä, ja tutkimulsessa oliniahn teini-ikäiisä. NORMAALISTI lapset pelkävät humalalisa vanehmpiaanm sillinkin kun eivät örvellä, koske aikuisen käytös muuttuu, eikä hän itse vältttämättä tajua asiaa. sinä pelottaa se muuuttunut käytös, vaikak se olis hilpeääkin. Muiden kännäys ei pelota.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;23783016:
Jos se tarkotti vanhempia lapsia, kaksosia jotka syntyivät liitosta Tiina Kurrin kanssa ja ovat jo yli 20v.
Tuskin tässä tilanteessa olis puhuttu LAPSISTA, van olis sanottu että Jari Kurrin pojat.
 
"Jensku"
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;23783016:
Jos se tarkotti vanhempia lapsia, kaksosia jotka syntyivät liitosta Tiina Kurrin kanssa ja ovat jo yli 20v.
Iltalehdessä oli kuva Kurrista yhdessä tyttärensä kanssa, eli kyse oli näistä pienemmistä lapsista, kaikki alle 10v.
 
Voisko tuossa olla pieni kirjoituskämmi käynyt... Jos asiassa tarkoitetaan, että ne lapset olivat mukana juhlahumussa esim. siellä torilla, eikä yökerhossa - vaikka juttu antaa rivien välistä ymmärtääkin lasten olleen nimenomaan yökerhossa.
Mutta tuollainen pieni lauseen väärinmuotoilu tai väärinsijoittelu nyt on aika tavanomainen virhe. Asia on periaatteessa sama, mutta merkitys muuttuu vaan vääränlaiseksi.
 
Jos ne kävi moikkaamassa pitkään poissaollutta isäänsä ja häipyivät sitten halien ja kuulumisten vaihdon jälkeen kotiin nukkumaan, niin tuskin tuosta kovin traumatisoituivat...?

Rutiinit on hyvä olla olemassa, mutta ei niiden tarvitse antaa orjuuttaa niin että satunnaisesta poikkeamasta mennään sekaisin. Kyllä täällä meilläkin 1 v lapsenlapsi pääsi isäänsä vastaan lentokentälle kymmenen maissa illalla (vaikka menee normaalisti seiskan jälkeen nukkumaan) kun ajateltiin, että pienellä ollut ikävä ja toisaalta saapuvan lentokoneen näkeminen sen ikäiselle jännä seikkailu.
 
Rollolainen
Jos ne kävi moikkaamassa pitkään poissaollutta isäänsä ja häipyivät sitten halien ja kuulumisten vaihdon jälkeen kotiin nukkumaan, niin tuskin tuosta kovin traumatisoituivat...?

Rutiinit on hyvä olla olemassa, mutta ei niiden tarvitse antaa orjuuttaa niin että satunnaisesta poikkeamasta mennään sekaisin. Kyllä täällä meilläkin 1 v lapsenlapsi pääsi isäänsä vastaan lentokentälle kymmenen maissa illalla (vaikka menee normaalisti seiskan jälkeen nukkumaan) kun ajateltiin, että pienellä ollut ikävä ja toisaalta saapuvan lentokoneen näkeminen sen ikäiselle jännä seikkailu.
lentokonttä on kuitenkin ihan eri asia kuin YÖKERHO, minne ikäraja on 18v. ,inusta sen pitäisi koskea myös JULKKISTEN LAPSIA.
 
"hohhoijaa"
No mun tarttee sanoo, et mä oon nimenomaan normaalisti vähän nipottajakin näissä asioissa. En hyväksy, et lapset hilluvat esim laivojen yökerhoissa puolilta öin, tai muutenkaan kännisten aikuisten pippaloissa.

Mutta tämän tapahtuman ymmärrän. Kurri halusi juhlistaa voittoaan perheensä kanssa, halusi myös lasten olevan paikalla, samoin vissiin vaimonsa. Hieno asia, että Kurri otti perheensäkin voitonjuhliin, juhli reilusti heidän kanssaan. Olishan siinä ollu vaihtoehtona vaikka sekin, et olis ollukin vallan vieraan akan kanssa. Mieluummin luen uutisista, että juhli perheensä kanssa, kuin petti perhettään. Ja eiköhän niitä lapsia siellä vahdittu, ja varmaan ihan hyvin pärjäsivät.

En nipottas tommosesta. Enemmänkin nipottaisin suomalaisten juhlimistyylistä, kuin taas maailmanmestaruutta juhlittiin vetämällä viinaa niin et napa soi, hyppimällä ympäri helsingin kauppatoria munasillaan, rypemällä Tampereen keskustorin suihkualtaassa kuin siat pellossa jne...
 
lentokonttä on kuitenkin ihan eri asia kuin YÖKERHO, minne ikäraja on 18v. ,inusta sen pitäisi koskea myös JULKKISTEN LAPSIA.
Minusta kuitenkin tuntuu, että Kurrien lapset olivat siellä vip-tiloissa joissa luulisin olleen hiukan hillitymmät pippalot. Ja luulen myös lasten lähteneen sieltä aika pian poiskin, tosin saatan olla kamalan väärässäkin asian suhteen.
 

Yhteistyössä