Jänskättää..silikonileikkaukseen ensi viikolla :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi olkoon :) Itellä ei koskaan riittäisi rohkeutta ulkonäön takia ryhtyä mihinkään kivuliaaseen toimenpiteeseen. Jo pelkkä kulmakarvojen nyppiminen on musta aivan kamalaa :D

Eiks yhtään pelota? Voisin itekki laittaa muutaman lapsen jälkeen mut pelottaa ajatus jostain vieraasta aineesta kropassa et jos käy hylkimään tai jotain. Vai voiks niin käydä? Nauti uusista tisseistä kuitenki, oon kyllä vähäsen kade :)

Mulla sama homma edessä, kunhan tämä 1v1kk lopettaa tissittelyn. Mulla on aina olleet pienet rinnat, just ja just 75A, mutta imetyksen jälkeen rintoja ei ole enää lainkaan. Siis AA-kuppikin jää tyhjäksi.

Kokeilen ensin julkisella puolella, saisinko sen kautta tissit (täysin rinnattomat, kuten minä, voivat saaa) mutta jos en, menen yksityiselle. En kestä katsoa itseäni peilistä, ylävartaloni on kuin esimurrosikäisen pojan, eikä yksikään vaate istu päälle kun rintoja ei vain ole.

Mulle laitettiin implantit viime vuoden toukokuussa, ja kaikki meni hyvin. Pari vkoa leikkauksen jälkeen oli aika tuskallista, mutta kyllä sen kestää. Kannattaa jo valmiiksi asennoitua nukkumiseen: istualteen esim. sohvalla on kivuttomin vaihtoehto. :)

Tsemppiä!

Missä käyt ottamassa? Mulla on kans:) Nyt pitäisi uusia ja en halua mennä samaan paikkaan missä olin eka.. Paljonko maksaa? Mulla maksoi 7000 ja rapiat päälle. En ole katunut päivääkään, imetyksien jälkeen tissit oli aivan hirveät!! jos niitä nyt voi edes tisseiksi sanoa...

Kauanko on toipumisaika ja pystyykö esim.lapsia hoitamaan leikkauksen jälkeen ihan normaalisti? Mulla kans suunnitteilla ja ajattelin tallinnaan mennä laatukirurgian kautta.

Kovasti tsemppiä leikkaukseen!!! Itellä otettu vuos sitten ja yhtään en ole katunut:)Mulla myös imetyksen jälkeen ei ollut rintoja lainkaan.
Peggyll: Ite kävin Laatukirurgian kautta. Kaikki muuten ok, mutta se henkilökunta siellä sairaalassa oli kyllä aivan jotain muuta kun mitä Suomessa on tottunut;) Kannattaa ottaa saattaja mukaan jos sinne päädyt.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kovasti tsemppiä leikkaukseen!!! Itellä otettu vuos sitten ja yhtään en ole katunut:)Mulla myös imetyksen jälkeen ei ollut rintoja lainkaan.
Peggyll: Ite kävin Laatukirurgian kautta. Kaikki muuten ok, mutta se henkilökunta siellä sairaalassa oli kyllä aivan jotain muuta kun mitä Suomessa on tottunut;) Kannattaa ottaa saattaja mukaan jos sinne päädyt.

Miks saattaja mukaan???

Yhteistyössä