jänskättää *raskaustesti asiaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuikuilee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuikuilee

Vieras
Huomenna teen testin :) .
Tein pari päivää sitten niillä ihan s-kaupasta ostetuilla testeillä, näytti negaa. Huomen pitäis alkaa menkat, oon koko päivän joutunu ravaan vessassa pissalla, muita oireita ei ole. Tuskin olen raskaana, mut jänskättää silti vähän :) .

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä taas toivon plussaa :)

Onnea toivotusta tuloksesta :) onko sinulla monta lasta?Onko lapsiluku täynnä?

Meillä on kaksi tyttöä :) kolmannesta lapsesta siis haaveilen.

Kolme on. Nuorimmainen on 3kk ja vanhin 3.5v. Tulla olis saanu jos olis, mut parempi kyllä ettei nyt kuitenkaan. :) En tiedä onko lapsluku täynnä, en uskalla luvata.

Mulla siis oli kierukka laitettu väärin ja se tippui kyydistä. Sitä vaan varmistelin.

Onnea vaan kovasti :)

Pakko kysyä vielä asian vierestä: käytätkö oikeesti tota kuikuilla-verbiä? Se on hauska, mutta luulin oikeesti, että se olisi vain jotain mun äidin höpö-höpö-kieltä, en ole kuullut muiden käyttävän.

Alkuperäinen kirjoittaja MustaKainaloViistäjä:

Kolme on. Nuorimmainen on 3kk ja vanhin 3.5v. Tulla olis saanu jos olis, mut parempi kyllä ettei nyt kuitenkaan. :) En tiedä onko lapsluku täynnä, en uskalla luvata.

Mulla siis oli kierukka laitettu väärin ja se tippui kyydistä. Sitä vaan varmistelin.

Siinä riittääkin jo vipinää :) .
Onko ollut raskasta, kuinka voimat on kolmen pienen kanssa riittäneet?Kyselen kun meille tulee sit ens kesänä sama tilanne eli kolme pientä :D vähä pelottaa kuin siinä sit pärjätään.

Alkuperäinen kirjoittaja jes:

Pakko kysyä vielä asian vierestä: käytätkö oikeesti tota kuikuilla-verbiä? Se on hauska, mutta luulin oikeesti, että se olisi vain jotain mun äidin höpö-höpö-kieltä, en ole kuullut muiden käyttävän.

kuikuilla, kuikistella, kyllä se on ihan käytössä muuallakin. :)

Käytän mä :D (tästä saattaa joku tunnistaa mut hälläväliä :D ) hauska kuulla et joku muukin :D

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Täälläkin kuikuillaan aina välillä :D

Miten "suomentaisit" sen? Äidin puheist aolen päätellyt, et tarkoittaisi lähinnä kurkistelemista.

Joo kurkistelua ainakin ja sitten semmoista tähyilyä tms. Saatan sanoa vaikkapa, että: "Käydääs kuikulee/kuikuilemassa, että näkyykö tuolla tuttuja."

Alkuperäinen kirjoittaja MustaKainaloViistäjä:

Siinä riittääkin jo vipinää :) .
Onko ollut raskasta, kuinka voimat on kolmen pienen kanssa riittäneet?Kyselen kun meille tulee sit ens kesänä sama tilanne eli kolme pientä :D vähä pelottaa kuin siinä sit pärjätään.

Kai sekin on asenne kysymys. Mua peloteltiin ihan kauheesti, et kuinka kamalaa tulee olemaan. Mut ei tää elo sen ihmeempää oo. Väsyttää ylipäätään vähemmän kun mitä on aiemmin. Ainut oli nyt kun oltiin kaikki kipeinä, kauhee räkätauti ja tarttuhan se vauvaankin. :( " Kahtena yönä tuli unta ehkä yhteensä 4h, mut jo helpottaa.

Että en kyllä kadu päätöstä tehdä lapset yhteen syssyyn. :)

Yhteistyössä