Jano ja väsymys, mistä oireita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Monena iltana olen nukahtanut jo ennen klo 9 kun yleensä valvon 12 asti, kerran nukahdin jopa aiemmin kuin lapset menivät nukahtamaan, olivat sitten vain sammuttaneet valot ja menneet itsekkin nukkumaan.

Kova jano myös tulee välillä, oikein paha olo tulee jos ei juo ja juomisen jälkeenkin vielä on jano

Voiko olla muita vaihtoehtoja kuin diabetes?? En ole lihonnut/laihtunut

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
liittyykö väsymyskin tuohon linkin sairauteen??

Tuntuu, et kurkkuakin kuivaa ja olis pakko juoda :(

Käsittääkseni liittyy... Jos ei muuten, niin kyllähän liika nesteytys vetää oloa aika vetämättömäks. Mulla on kokemuksia noista oireista, ei sairaudesta... Kyseessä ilmeisesti olikin vaan rajun vatsataudin aiheuttama kehon häiriötila, joka meni itestään ohi. Onneks. Paljonko sulla menee nesteitä päivässä (kofeiinittomia)?

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:

Käsittääkseni liittyy... Jos ei muuten, niin kyllähän liika nesteytys vetää oloa aika vetämättömäks. Mulla on kokemuksia noista oireista, ei sairaudesta... Kyseessä ilmeisesti olikin vaan rajun vatsataudin aiheuttama kehon häiriötila, joka meni itestään ohi. Onneks. Paljonko sulla menee nesteitä päivässä (kofeiinittomia)?

en oo laskenut, kun kraanasta suoraan juon. Jääkaapissa on myös maitotölkki joka on vain minun, sieltä käyn hörppimässä myös vähän väliä

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:

en oo laskenut, kun kraanasta suoraan juon. Jääkaapissa on myös maitotölkki joka on vain minun, sieltä käyn hörppimässä myös vähän väliä

Kannattaa alkaa juomaan tietyn kokoisesta lasista ja vaikka ihan merkata ylös. Samoin voit merkata kuinka monesti joudut käymään vessassa... Lääkäri luultavasti kysyy noita. Käytätkö paljon suolaa tai syötkö paljon imelää?

Yhteistyössä