Jännitys tiivistyy..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Torstaina olisi se np-ultra ja mulla ei ole mitään käsitystä vielä onko kaikki ok :snotty:
Äklötys on onneksi hävinnyt ja väsymyskin suurimmalta osin.

Viime raskaudessahan mä kävin varhaisultrassa ja hankin dopplerin, jolla sain kuunneltua sydänääniä jo viikosta 10 lähtien.
Nyt olen malttanut mieleni molempien suhteen, mikä on ihme.. :whistle:

Ja jos sattuisi, että ultrassa selviää, ettei kaikki ole hyvin, niin kyllä mä senkin kestän :)

Mulla on np-ultra samana päivän :) Mulla ei oo hajuakaan kuinka vauva voi, edes sydänääniä ei oo vielä kokeiltu kuunnella :| Jännitää myös, että löytyykö mahasta yksi vai kaksi asukkia, kun kaksostenkin mahdollisuus on :o
Tsemppiä sinne :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Mulla on np-ultra samana päivän :) Mulla ei oo hajuakaan kuinka vauva voi, edes sydänääniä ei oo vielä kokeiltu kuunnella :| Jännitää myös, että löytyykö mahasta yksi vai kaksi asukkia, kun kaksostenkin mahdollisuus on :o

Mä uskon yhteen vauvaan ja että se on tyttö, kun mun naamakin on alkanut kukkia :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:

Mä uskon yhteen vauvaan ja että se on tyttö, kun mun naamakin on alkanut kukkia :kieh:

Hmm, kuulostaa lupaavalta. Mullaki naama kukkii. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:

Hmm, kuulostaa lupaavalta. Mullaki naama kukkii. :D

Pitääpä tehdä gallup tosta, kumpi on tullut muille kun naama kukkii

Yhteistyössä