Jännittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ccc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ccc";25175576]Mies lähti kuulemaan tuleeko potkut vai jatkuuko työt. Isoa firmaa saneerataan....[/QUOTE]

Huh. Kerrohan sitten kuinka kävi! Mä oon niin huono aina oottaan tommosia tietoja.

Meillä mies saa samasta aiheesta (joskin eri syistä) tuomion perjantaina.. ja tuntuu, että mun elämästä ei tuu nyt mitään. Yritän vaan paarustaa tunti tunnilta eteenpäin että sitten pääsis johki selvyyteen ja sitä myöten sitten suunnittelemaan jatkoa elämälle. Mutta vielä melko tasan kaksi vuorokautta on elämämme kaiken suhteen täysin pysähdyksissä.

[QUOTE="Ccc";25175686]Meillä kävi hyvin, työt jatkuu toistaiseksi. Jes!! Toki lomautuksia on vielä edessä, mutta niihin on jo sopeutunut ja toivottavasti ne jossain vaiheessa loppuu.[/QUOTE]

Oi että, hieno homma! Hurjasti onneva! Varmaan melko paljon kepeemmin mielin joulua odottelee :)

Joo ihan eri lailla sitä voi asioita suunnitella, ei tarvi jossitella että onko työpaikkaa enää silloin olemassa. Mutta onhan tuo tuleva vielä aika epävarmaa. Firmalla vaihtuu uusi omistaja ja sehän voi sit potkia lisää porukkaa pellolle. Mutta edes hetken voi henkäistä

Yhteistyössä