Jännittää jo nyt, lupauduin laulamaan tämän ystävien häissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Häät ovat siis elokuun alussa ja säestyksenä olisi piano... Mä olen viimeksi laulanut yleisölle neljännellä luokalla kotikaupunkini laulukisoissa. Mahtaakohan musta olla tähän :whistle:

http://www.youtube.com/watch?v=Xwh7TE83x6c

Stella - Häävalssi

Tuo on ihan älyttömän kaunis biisi. :heart:

Käy treenaamassa yleisölle laulamista karaokessa... Ekalla kerralla kärsii ottaa vähän rohkasuakin, jos muuten jännittää liikaa. Äkkiä sitä varmuutta tulee. Eikä sen ystävät ois sua laulamaan pyytänyt, jos et osais. :) Rohkeesti vaan. :)

*Muoks* Mä varmaan alkasin itkee kesken biisin. :D

Kiitos Myy :D Sekin mua kieltämättä jännittää, että pillahdanko itkuun kesken laulun :whistle: Oon katellut muutaman karaokepaikan listoilta tuota biisiä mutta toistaiseksi ei ole löytynyt... Jossakin tarttis päästä vähän harjoittelemaan

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Kiitos Myy :D Sekin mua kieltämättä jännittää, että pillahdanko itkuun kesken laulun :whistle: Oon katellut muutaman karaokepaikan listoilta tuota biisiä mutta toistaiseksi ei ole löytynyt... Jossakin tarttis päästä vähän harjoittelemaan

Voithan sä muillakin biiseillä harjotella sitä ihmisten edessä laulamista. :) Toki kannattaa laulaa tuotakin biisiä aika paljon... Kaverit varmaan antaa palautetta tarvittaessa. :)

http://www.youtube.com/watch?v=iyfBimZ1qMU Tää on ihana pianosäestyksellä kirkossa.. Yksissä häissä sulhasen veli lauloi tämän - vieläkin tulee kylmät väreet :)

Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Mä voin lähtee treenikaveriks karaokebaariin :D ;)

Mut, juu rohkeesti vaan!

Saattaisin jopa laulaa paremmin kuin viime kerralla, muistanet :laugh:

Täytyy myöntää, että hiukan on hatarat muistot keikasta :whistle:

Hitto, just tajusin että oonhan mä laulanut niiden laulukisojen jälkeenkin: Karaokebaarin yleisölle. Miten mä en osannut ajatella sitä pöydissä enimmäkseen nuokkuvaa porukkaa yleisönä :xmas:

Kuumimmat

Yhteistyössä