jännittää ja vähän huono omatuntokin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
poika menee tänää ekaa kertaa yökylään.. tarkoitus olis mennä miehen kanssa tupareille ja sitten baariin.. mut jotenki on huono-oma tunto vaikka tää oliski eka kerta synnytyksen jälkeen :/

Hei oikeasti, poika pärjää varmasti :)

Pitäkää te miehen kanssa hauskaa ja nauttikaa toisistanne rauhassa :heart:

Minä olen tyttösen syntymän jälkeen (hän jo 2.5v) antanut häntä tai muitakaan lapsia hyvin vähän mihinkään hoitoon, ja kyllä se jo vähän ikävästi parisuhteessa tuntuu. Tai ei ihan vähäänkään.
Nyt on vielä ihan tuore vauvakin, eli ei saatu ihan kahden keskeistä aikaa vaikka 4 isompaa olivat kaikki viime viikonloppuna hoidossa.
:headwall:

pitäkää hauskaa. kylä lapsi pärjää. ne ekat kerrat on aina vaikeita. mulla tuli aina poru kun lähdin anoppilasta mihin tyttö jäi. Mutta hyvin aina meni ja oli mukavaa. koittakaa pitää hauskaa.

Toivottavasti poikasi on 20-v. jota olet rintaruokinnut tähän saakka, muutenhan sinut tullaan leimaamaan huonoksi äidiksi ;) Ai niin mutta pitkään jatkunut imetyskään ei varmaan ole hyväksi... Ei vaiteskaan, poikasi ei tule saamaan mitään traumoja siitä, että lähdet ulos. Sitten sinulla olisi syytä olla huono omatunto, jos kuskaisit pojan mukanasi baariin;) MuKaVaaKiN MuKaVaMPaa iLTaa!

kiitos teille kaikille.. sanoin just äsken meidän mutsille ku soiteltiin et sit heti soitatte jos ette saa rauhoitettua niin äippä tuumas et ei varmaan häiritä teitä, muuta kun ihan tosi hätätapauksessa :snotty: no kyllä se hyvin menee luotan äitiini 110% mutku pojalla on uusi matkasänky ja ei ole ikinä nukkunut sellaisessa ja sit vielä ku äiti ja isi ei ole siellä niin plääh kyll'ä kaikki hyvin menee eikä enää mitään mutkuja *ryhdistäytyy*

Yhteistyössä