Jännititkö inssiä? 1-10 kuinka paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Itselläni huomenna inssi ja jännitän niin paljon, etten ole pariin päivään nukkunut kunnolla. Ajotunnit menny aina hyvin, en tiedä miksi jännitän. Jos ei mene läpi, niin yritän uudestaan, mutta silti jännitys on sietämätöntä! :-(

Tällä hetkellä 1-10 jännitän 8. Kädet tärisee, kun vain ajattelenkin inssiä. Neuvoja jännitykseen? Jännittäessä mua alkaa aina myös oksettamaan, en kyllä ikinä oo oksentanu, mut ei se huono olo asiaa kuitenkaan helpota..

Jännitin jonkin verran. Inssin jälkeen,kun ajo-opettajan juttusille menin niin tuumasi opettaja,että olisi ihmetellyt jos en olisi inssiä päässyt läpi. Sanoinkin opettajalle,että olisi sanonut samat sanat ennen inssiä. =D Sen verran tärisin inssin jälkeen,että annoin opettajan ajaa auton autokoululle takaisin. =D

Inssi oli se, mitä olen kohta eniten jännittänyt elämässäni. Asteikolla 1-10 annan arvosanan 9+ Paineita aiheutti myös se, kun minun veljet pomppasi vähintään kerran. Mutta itse kuitenkin läpäisin ekalla kerralla ja kortti tuli :)

Varmasti lähes kaikki jännittää jollain tasolla, mut ite jännitän ihan liikaa! En saa edes syötyä kunnolla jos ajattelen inssiä. Pelkään epäonnistuvani, vaikka en tiiä miks.. Jos ajan samalla tavalla ku ajotunneilla, niin pitäis läpi mennä.

pikkuveliveli kerto eilen ( 19v) millasia tutkinnonvastaanottajia sen kavereilla oli viimevuonna. Veljenki oli aika tympee ja luuli sen olemuksen perusteella ettei korttia tule, mut toisin kävi. Itelläni puhuminen auttaa vähän jännittämiseen, mut jos kohalleni osuu tuppisuu nii yksinkö sit höpötän? :-D

Inssiä en niinkään jännittänyt mutta kirjallisia sitäkin enemmän :D!

Kyllä se hyvin menee! Uskot itseesi ja yrität pysyä tilanteesta ja jännityksestä huolimatta rauhallisena. Tsemppiä :)!

Varmasti lähes kaikki jännittää jollain tasolla, mut ite jännitän ihan liikaa! En saa edes syötyä kunnolla jos ajattelen inssiä. Pelkään epäonnistuvani, vaikka en tiiä miks.. Jos ajan samalla tavalla ku ajotunneilla, niin pitäis läpi mennä.

pikkuveliveli kerto eilen ( 19v) millasia tutkinnonvastaanottajia sen kavereilla oli viimevuonna. Veljenki oli aika tympee ja luuli sen olemuksen perusteella ettei korttia tule, mut toisin kävi. Itelläni puhuminen auttaa vähän jännittämiseen, mut jos kohalleni osuu tuppisuu nii yksinkö sit höpötän? :-D

Mulla inssin vastaanottaja oli tuppisuu ja hävetti kyllä jälkeen päin,kun jännittäessäni höpöttelin ohjeita itselleni ja naureskelin. Inssin vastaanottaja eipuhunut mitään koko aikana ja ihmetteli varmaan mun käytöstä. Mut läpi mentiin ekalla yrittämällä.

Jännitin ainakin 9. Samaten kirjallisia. Kirjalliset silti meni läpi ekalla, inssi ei. Osasyynä varmasti se armoton jännitys. Inssikään ei mikää rohkaseva tyyppi ollu, aikamoinen jörö.

Yhteistyössä