Jannen mielestä maksullisissa käyminen ei ole vaimon pettämistä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Surettaa miten pervoa ja saastaista tekstiä tämä palsta pursuaa.
Avioliitto ja mikä tahansa parisuhde ei tarvitse kolmansia kumppaneita.
Pettäjiin iskeköön syyhy, kuppa ja kaikki muut mahdolliset riesat. Elämässään aina saa mitä tilaa. Kuoleman jälkeen syntisaldo on taas edessä maksettavana.
Ai että kun olet taas ”sivuuttanut” tyylikkäästi erään inhokkisi tekstin, ja silti kykenit siihen kommentoimaan.

Voi että mikä lyömätön, tahattoman komiikan mestari oletkaan 🤣🤣

ps. kun loppu kellä tahansa uskiksella häämöttää, niin ei muuta kun lähettää yläkerran osastolle anteeksipyynnön, niin se velkahan on sillä kuitattu 😁

Jas jos elämä sittenkin jatkuu, niin ei muuta kuin syntiä taas tekemään. Ja sitten taas uusi pyyntökierros.

Kyllä te olette uskoinenne, sanonko mitä 🥱
 
Ehkä terveellistä ruokaa syövä mies jaksaa pari kertaa vielä kotiin tultuaankin.
Hätätilassa voi turvautua automaattiostoksiin, Japanissa saa automaateista todellakin melkein mitä tahansa vuorokauden ympäri.
Aika kiva automaatti, täällä on vain kortsuautomaatteja. Jos niitäkään enää.🤷‍♀️
 
vierailija
Tuhnis voitti aikoinaan mennen tullen tämän palstan miesoletetut. Hän ei yllyttänyt nettipalstoilla eikä missään muuallakaan käymään maksullisissa naisissa.
Tämä palsta on syntisten pitopöytä sananmukaisesti.
Viestini on näköjään läpäissyt valvojan syynin.
Surulliseksi vetää tämänkin ketjun selaaminen.
Lispetti ruokkii trolleja eli tämän palstan pervoateisteja. Heillä lienee elämänarvot, joilla pitää
liata hyväntahtoinen perhepalsta.
Jos olisin valvoja laittaisin kaikki ketjuun osallistuneet mustat nimimerkit jäähypenkeille.
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Viestini on näköjään läpäissyt valvojan syynin.
Surulliseksi vetää tämänkin ketjun selaaminen.
Lispetti ruokkii trolleja eli tämän palstan pervoateisteja. Heillä lienee elämänarvot, joilla pitää
liata hyväntahtoinen perhepalsta.
Jos olisin valvoja laittaisin kaikki ketjuun osallistuneet mustat nimimerkit jäähypenkeille.
Kyllä!

Olisi oikein hyvä idea!
 
vierailija
#61
Toivottavasti tämä ketju poistetaan.
Pahuus löytää paikkansa joka paikasta jopa tältä palstalta. Sääli naisia, jotka joutuvat tai ovat joutuneet
tämän ketjun miesoletettujen höylättäviksi.
 
9MM
Viestini on näköjään läpäissyt valvojan syynin.
Surulliseksi vetää tämänkin ketjun selaaminen.
Lispetti ruokkii trolleja eli tämän palstan pervoateisteja. Heillä lienee elämänarvot, joilla pitää
liata hyväntahtoinen perhepalsta.
Jos olisin valvoja laittaisin kaikki ketjuun osallistuneet mustat nimimerkit jäähypenkeille.
Ihanaa tulee muistoja mieleen joka ikinen torstai istuin tunnista-kahteen jälkiistunnossa yläasteella. Opo oli tiukka ku oli sen vuoro pitää jälkkäriä ni se laittoi rastin liitu tauluun ja sitä muka piti tuijottaa koko jälkistunto tai lisäsi minuutteja istuttavaa kerran reksi piti jälkkää ja tuli mun naaman eteen puhumaan ni sanoin et millon viimeks oot pessy hampaat ku sun henki haisee kaikki jälkkärissä nauroi. Ni reksi sanoi ääneen et miettii miten voi nolata mut 😂 no en ihan joka torstai istunut mut usein tupakasta sai aina jälkkäriä kerran ope tuli tunneliin ja mä laitoin palavan tupakan takataskuun mut siellä oli paperia ja mun housut sytty tuleen. Persuuksiin tuli iso reikä🤣 ja sit taas mentiin jälkiistuntoon. Mitäs sä teet meille jälki istunnossa?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Ihanaa tulee muistoja mieleen joka ikinen torstai istuin tunnista-kahteen jälkiistunnossa yläasteella. Opo oli tiukka ku oli sen vuoro pitää jälkkäriä ni se laittoi rastin liitu tauluun ja sitä muka piti tuijottaa koko jälkistunto tai lisäsi minuutteja istuttavaa kerran reksi piti jälkkää ja tuli mun naaman eteen puhumaan ni sanoin et millon viimeks oot pessy hampaat ku sun henki haisee kaikki jälkkärissä nauroi. Ni reksi sanoi ääneen et miettii miten voi nolata mut no en ihan joka torstai istunut mut usein tupakasta sai aina jälkkäriä kerran ope tuli tunneliin ja mä laitoin palavan tupakan takataskuun mut siellä oli paperia ja mun housut sytty tuleen. Persuuksiin tuli iso reikä ja sit taas mentiin jälkiistuntoon. Mitäs sä teet meille jälki istunnossa?
Sä olet näköjään ollut pienestä pitäen yhteiskunnan rasite.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: 9MM ja ruuttis
9MM
Hyvä kun näköjään osaat pitää puolesi. Joku toinen heikompi olisi masentunut viikkokausiksi. En enää jatkossa tee puolestasi ilmoituksia. Palsta on sarvikuonojen mutalammikko. Toisten tylytys on heidän päivittäinen terapiatuokio
Äh mä en loukkaannu muiden ihmisten jutuista ne on mitättömiä ininöitä . Tiiäks mä oon läski ja mulla on läski kaveri ja me leikkimielisesti keksitään läski vitsei toisista ja nauretaan. Tiiäks mikä oli hauska ku mies sanoi et tunnen 5 läskiä ja sä oot neljä niistä:D eli mä oon niin läski et täytän neljä paikkaa 😂
 
Kyllä, mutta se perinteinen näkemys on nimenomaan tuo. Jos mies menee työporukan mukana maksullisiin työpäivän jälkeen, se on vain paineiden purkamista ja vaimo ymmärtää, että sosiaalinen paine velvoittaa osallistumaan, ei pakenemaan kotiin.
Tähän ei voi kuin todeta että japanilaiset ovat melkoisia laumasieluisia vässyköitä :D

Eihän tolleen käyttäytyvä mies ole MIES ensinkään.

Siis suomalaisen perinteisen miekäsityksen mukaan. Eikä kyllä ole minunkaan käsitykseni mukainen.

Päivän hauskin. :D


Joskus aattelin että ois kiva mennä ruokamatkalle japaniin mut harkitsenpa uudelleen.
 
Tähän ei voi kuin todeta että japanilaiset ovat melkoisia laumasieluisia vässyköitä :D

Eihän tolleen käyttäytyvä mies ole MIES ensinkään.

Siis suomalaisen perinteisen miekäsityksen mukaan. Eikä kyllä ole minunkaan käsitykseni mukainen.

Päivän hauskin. :D


Joskus aattelin että ois kiva mennä ruokamatkalle japaniin mut harkitsenpa uudelleen.
Kyllä se Japsimatka kannattaa. Siellä on PALJON kaikkea upeaa. Ei nyt muutaman missin vuoksi kannata matkasta luopua.

Ja kun ruokamatkalkle menet ni….ethän sinä niitä japanialaisia syö, joten.🤷‍♀️
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Viestini on näköjään läpäissyt valvojan syynin.
Surulliseksi vetää tämänkin ketjun selaaminen.
Lispetti ruokkii trolleja eli tämän palstan pervoateisteja. Heillä lienee elämänarvot, joilla pitää
liata hyväntahtoinen perhepalsta.
Jos olisin valvoja laittaisin kaikki ketjuun osallistuneet mustat nimimerkit jäähypenkeille.
Ihan vain rehellisen mielipiteeni toin julki kuten sinäkin.

Vai että jäähypenkille.😬
Noh, siitä ei koskaan seurannut kenellekään mitään hyvää. Sama oli nurkan tai arestin kanssa!🫣
 

Yhteistyössä