Jannen mielestä maksullisissa käyminen ei ole vaimon pettämistä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Luonnollista kokoruokaa, eli ravintoa.
Jättää yliprosessoidut pois niin hyvin kuin pystyy.
Kananmunat ovat yksi ravitsivimmista ja tietenkin punainen luomuliha. Näitä ainakin jos saa johonkin väliin niin saisi edes jotakin ravintoa. Luulihaliemestä (ehdottomasyi myös ydinluut) saa soluille ja luille arvokasta ravintoa.

Muistaakseni laitoin sinulle linkin yyveellä hyvästä sivustosta.🤗
ainiin mistä sen sen luun haet? Siis nakkaan luun kattilaan ja pelkästään sen vai? Kauan sen luun pitää olla kattilassa?
 
9MM
No jannen kannattais eka kysyy vaimolta olisko se sille ok ja mikä fiilis sille tulee salailuhan on pettämistä ja salailusta tulee vaan huono olo omaankin sydämmeen. Ei pysty oikeen edes kattomaan naista silmiin jos tekee väärin ja elää valheessa.
 
Japanissa monilla naisilla on pragmaattisempi suhtautuminen, , miehen maksullisissa käynti on ok jos kysymys pelkästä seksistä.
Tämä on vähän nyt niin kuin sinun vika, orvakulttuurin palstalle tuojana olet saanut minutkin kiinnostumaan näistä kulttuureista!😁 Muutenkin kuin Japanin junista.

Kiitos videosta, katsoin jo puolet! Tämä on erittäin mielenkiintoista!!!!
Ajatella miten kulttuurit eroavat. Koitappa suomalaisparilta tuollaista mennä kyselemään! Nainen hakkaisi veskalla miestä päähän jos mies kertoisi haluavansa huoriin. Parisuhteessa elävät miehet tai sinkutkaan Suomessa eivät koskaan julkisesti kertoisi, että käyvät huorissa.

Tämä video oli todellinen yllätys!!!
Olen katsonut Netfliksistä Japanilaisesta kulttuurista kiinnostuneen vävypoikani kanssa (asuivat vanhimman tytön kanssa hetken meillä remontin vuoksi) japanialaista sarjaa missä naisten tulee kuukaudessa löytää sopiva mies ja mennä naimisiin. Nämä ihmiset olivat todella häveliäitä, diplomaattisia ja käyttäytyivät erittäin konservatiivisesti.
Pelkkä julkinen halaaminenkin oli heille ongelma.😬 Yksi ”tyrkky” nainen sieltä löytyi kenestä ei oltu kovin kiinnostuneita, mutta ei tyrkky millään tavoin kuten suomalainen voi olla jossain temppareissa tms.

Miten nämä japanialaiset kaduntallaajat suhtautuivat asiaan näin.🤷‍♀️
Äärimmäisen mielenkiintoista!

Olisiko lisää videoita missä tätä pragmaattista suhtautumista käsitellään?

Kiitos vielä!❤
 
ainiin mistä sen sen luun haet? Siis nakkaan luun kattilaan ja pelkästään sen vai? Kauan sen luun pitää olla kattilassa?
Itse tilaan suoraan luomutilalta oikeasti luomun laidunsyöneen haikun luita. Ostan niitä myös kotitilalta:
https://www.kotitila.fi/ (toimittavat käsittääkseni kotiinkin).

Juu, luut ja lihanrippeet kattilaan. Itse kaadan päälle vedenkeittimestä vettä niin että luut peittyvät. Keitä niin pitkään kuin jaksat, mutta vähintään 12h!😬 Merisuolaa tms. luonnonsuolaa sekasn. Ei mitään pöytäsuolaa!

Painekattila olis paras, mutta ei pakollinen.
 
9MM
Itse tilaan suoraan luomutilalta oikeasti luomun laidunsyöneen haikun luita. Ostan niitä myös kotitilalta:
https://www.kotitila.fi/ (toimittavat käsittääkseni kotiinkin).

Juu, luut ja lihanrippeet kattilaan. Itse kaadan päälle vedenkeittimestä vettä niin että luut peittyvät. Keitä niin pitkään kuin jaksat, mutta vähintään 12h!😬 Merisuolaa tms. luonnonsuolaa sekasn. Ei mitään pöytäsuolaa!

Painekattila olis paras, mutta ei pakollinen.
Siis noi naudan ydinluukiekot? Mä en lisää suolaa enkä käytä ku hyvin harvoin. Ootko sitä ruususuolaa käyttäny tai himalajan suolaa? Sen verta viel tosta suhde hommasta kyl parisuhtees pitäis pystyy keskusteleen avoimesti jopa maksullisella käynnistä sehän on vain ajatus just se et toinen vetäisi kilarit saa toisen vaan sulkeutumaan ja ei voisi vapaasti kaikista asioista keskustella? Ja sit alkais vaan se salailu? Ja on kyl sellasiakin jotka ei kilahtais vaan siitä voisi keskustella miksi tekee mieli maksullista ei kaikki ole mustiksia ja kävin lukee tän palstan seksi osiota ni siel oli naisii joita kiihotti nähdä mies toisen kaa. Vai onko se vääristynyt mieli joka tuollaisen kiihotuksen saa aikaan. Esim mä seuraan instas nisohombree ja se on siis mies ja sille ainakin nyt tällä hetkellä on se käy että nais ystävä kävis vieraissa mut naisen pitäisi kertoa se eikä valehdella ja pettää selän takana et kaikesta voi keskustella edes ilman kilareita ja kattoo miltä se itestä tuntuu siis voihan se olla tietenkin mielen kiero luomus mut kyl se aukenee just ku keskustelee ja tarkkailee rehellisesti tunteitaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Aah niinpäs laitoitkin. Mut miten sen lihan voisi tehdä parhaiten mä oon huono lihan paistaja menee aika vituiksi aina ku tykkäisin mediumista mut siit tulee well done tai liian raaka
No täällä syyään lihat extra rarena.😬
Uskaltaa syyä kun on puhdasta lihaa.

Mut joo, eiköhän nää ruokajutut nyt ollut tässä. Keskityttäs ap:n aiheeseen niin meitä ei tartte paheksua.🤗
 
Siis noi naudan ydinluukiekot? Mä en lisää suolaa enkä käytä ku hyvin harvoin. Ootko sitä ruususuolaa käyttäny tai himalajan suolaa? Sen verta viel tosta suhde hommasta kyl parisuhtees pitäis pystyy keskusteleen avoimesti jopa maksullisella käynnistä sehän on vain ajatus just se et toinen vetäisi kilarit saa toisen vaan sulkeutumaan ja ei voisi vapaasti kaikista asioista keskustella? Ja sit alkais vaan se salailu? Ja on kyl sellasiakin jotka ei kilahtais vaan siitä voisi keskustella miksi tekee mieli maksullista ei kaikki ole mustiksia ja kävin lukee tän palstan seksi osiota ni siel oli naisii joita kiihotti nähdä mies toisen kaa. Vai onko se vääristynyt mieli joka tuollaisen kiihotuksen saa aikaan. Esim mä seuraan instas nisohombree ja se on siis mies ja sille ainakin nyt tällä hetkellä on se käy että nais ystävä kävis vieraissa mut naisen pitäisi kertoa se eikä valehdella ja pettää selän takana et kaikesta voi keskustella edes ilman kilareita ja kattoo miltä se itestä tuntuu siis voihan se olla tietenkin mielen kiero luomus mut kyl se aukenee just ku keskustelee ja tarkkailee rehellisesti tunteitaan?
Niin kiekko tai ei, kuha on naudan luita.
Juu, vuorisuolaa/ruususuolaa me käytetään.

Nyt aiheeseen.😬😁
 
vierailija
Tuhnis voitti aikoinaan mennen tullen tämän palstan miesoletetut. Hän ei yllyttänyt nettipalstoilla eikä missään muuallakaan käymään maksullisissa naisissa.
Tämä palsta on syntisten pitopöytä sananmukaisesti.
 
vierailija
#
Edellinen viestini jäi haaviin linkkineen.
”Ajatuksin, sanoin ja teoin…”
Nimimerkki m1es häpäisee ja halventaa japanilaisen kulttuurin. En ole koskaan lukenut mistään tuon hienon ja vanhan kulttuurin rienaamisjuttuja.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Eikö sinun Kalamies jo pitänyt lopettaa tällä palstalla kirjoittaminen hyvästiesi jälkeen?
Surettaa miten pervoa ja saastaista tekstiä tämä palsta pursuaa.
Avioliitto ja mikä tahansa parisuhde ei tarvitse kolmansia kumppaneita.
Pettäjiin iskeköön syyhy, kuppa ja kaikki muut mahdolliset riesat. Elämässään aina saa mitä tilaa. Kuoleman jälkeen syntisaldo on taas edessä maksettavana.
 
  • Haha
Reactions: setis
#
Edellinen viestini jäi haaviin linkkineen.
”Ajatuksin, sanoin ja teoin…”
Nimimerkki m1es häpäisee ja halventaa japanilaisen kulttuurin. En ole koskaan lukenut mistään tuon hienon ja vanhan kulttuurin rienaamisjuttuja.
Enpä usko. m1es on kyllä avannut tätä kulttuuria täällä, mutta ei ole millään tavalla häpäissyt eikä halventanut mitään ”oravakulttuuria”.
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
Eikö sinun Kalamies jo pitänyt lopettaa tällä palstalla kirjoittaminen hyvästiesi jälkeen?
Surettaa miten pervoa ja saastaista tekstiä tämä palsta pursuaa.
Avioliitto ja mikä tahansa parisuhde ei tarvitse kolmansia kumppaneita.
Pettäjiin iskeköön syyhy, kuppa ja kaikki muut mahdolliset riesat. Elämässään aina saa mitä tilaa. Kuoleman jälkeen syntisaldo on taas edessä maksettavana.
Loppuu kun uudistus tapahtuu
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
#
Edellinen viestini jäi haaviin linkkineen.
”Ajatuksin, sanoin ja teoin…”
Nimimerkki m1es häpäisee ja halventaa japanilaisen kulttuurin. En ole koskaan lukenut mistään tuon hienon ja vanhan kulttuurin rienaamisjuttuja.
Enpä usko. m1es on kyllä avannut tätä kulttuuria täällä, mutta ei ole millään tavalla häpäissyt eikä halventanut mitään ”oravakulttuuria”.
Niin, minä en muista koskaan rienanneeni japanilaista tai muitakaan itäaasialaisia kulttuureja. Olen vain sanansaattaja, jonka voi tietenkin ampua.

Meillä vallitsee todella outo kaksoisstandardi. Monikulttuurisuutta tai kulttuurien moninaisuutta ylistetään, mutta toisen kulttuurin erilaisten tapojen tai arvojen esiintuominen onkin sitten rienaamista tai rasismia.

Minä ihailen monia japanilaisen kulttuurin tapoja, mutta en kaikkia. Onneksi japanilaiset ovat kuitenkin säilyttäneet monia erityispiirteitään meitä paremmin.

Vierailijan kannattaisi huhtikuun ensimmäisenä sunnuntaina vierailla Kawasakin kaupungissa vanhan perinteen mukaisessa Kanamara Matsuri-juhlassa (かなまら祭り). Kaikki makeisia ja vihanneksia myöten on muotoiltu tuon kannettavan hahmon tavoin....


 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja setis
Japanissa aviomiesten käyminen maksullisissa ei ole pettämistä.
Eiköhän jokainen pari voi päättää siitä yhdessä.
Kyllä, mutta se perinteinen näkemys on nimenomaan tuo. Jos mies menee työporukan mukana maksullisiin työpäivän jälkeen, se on vain paineiden purkamista ja vaimo ymmärtää, että sosiaalinen paine velvoittaa osallistumaan, ei pakenemaan kotiin.
 

Yhteistyössä