Janne Kataja on sit outo hyypiö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pösilö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pösilö

Vieras
Tulee tuo Neljän tähdenillallisn uusinta ja siinä tuo Janne Kataja. voi äiti miten se voi olla tuon ruuan kanssa tuollainen nipo.
Hitto ku ihmiselle ei käy kuin paistijauheliha ja muita lihija ei voi suuhunsa laittaa. Siitähän tulee oksennusrefleksi. Miten voi olla noin lapsellinen. Kaikki herkut sille kyllä kelpaa ku on tuollainen punkero kuitenkin.

pari kertaa peräkkäin ollu tuollainen nipottaja.Viimeeksi oli se homoukko oliko se joku Mikael vai mikähänse oli. Miten nuo edes kehtaa, en käsitä. Ehkä mun ei tarvitse käsittääkkään.
Ennenmmin olisin ajatellut tuosta Jutasta et se nirsoilis ruuankanssa mut se pistelee ihan reippaasti kaikkea.

Ihan samaa ihmettelin. Mulla pienet lapset syövät kaikkea ja olen yrittänyt opettaa kunnioittamaan ja arvostamaan ruokaa.
Kanastakin nirsoilee vielä. Maistuu kuulema kantapäälle. Jotenkin aivan järjettömän lapsellista touhua.

En ole nähnyt tuota jaksoa, mutta en muuten vain erityisemmin tykkää Katajasta. Muka-hauska. Ja mulla kyllä gaydar värähti, vaikea uskoa että on perheen perustanut naisen kanssa.

Mikaelia ja Jannea ei voi edes verrata keskenään.
Jannehan ei oo ihan vaan nipo,vaan hän on saanut riesakseen ..millähän nimellä' sitä nyt sitten kutsuisi..vähän sellaista aistiyliherkkyyttä joitain tiettyjä juttuja kohtaan.
Ja se oli jo suuri juttu et laittoi sitä maksapihviä suuhunsa,oikeesti.

Jaksoa en katsonut mutta mä olen aika rajoitteinen syömisten suhteen joten ymmärrän kyllä siinä mielessä Jannea. Ja vaikka mäkin olen punkero niin ei mulle todellakaan käy kaikki herkut, niissäkin olen todella tarkka ja nipo.

Jaksoa en katsonut mutta mä olen aika rajoitteinen syömisten suhteen joten ymmärrän kyllä siinä mielessä Jannea. Ja vaikka mäkin olen punkero niin ei mulle todellakaan käy kaikki herkut, niissäkin olen todella tarkka ja nipo.

mä ymmärrän että meitä on monenlaisia ihmisiä, yleensä en jaksa ihmetellä mitään. mutta ruuan suhteen nirsoja ihmisiä mä en vaan pysty ymmärtää.

[QUOTE="vieras";22392948]Mikaelia ja Jannea ei voi edes verrata keskenään.
Jannehan ei oo ihan vaan nipo,vaan hän on saanut riesakseen ..millähän nimellä' sitä nyt sitten kutsuisi..vähän sellaista aistiyliherkkyyttä joitain tiettyjä juttuja kohtaan.
Ja se oli jo suuri juttu et laittoi sitä maksapihviä suuhunsa,oikeesti.[/QUOTE]

Miten aistiyliherkkä erehtyy ostamaan hometalon? Johan hänen olis pitäny se kosteuskin aistia jo kaukaa.

mutta ruuan suhteen nirsoja ihmisiä mä en vaan pysty ymmärtää.

Mikset?

En mä ainakaan halua syödä sellaasta mistä mä en tykkää. Esim. maksa, kinuskin- ja kolanmakuuset jutut, lammas, oliivit ja sienet on sellaasia mitä mä en todellakaan syö. Maksassa ällöttää jo se hajukin.

Mikset?

En mä ainakaan halua syödä sellaasta mistä mä en tykkää. Esim. maksa, kinuskin- ja kolanmakuuset jutut, lammas, oliivit ja sienet on sellaasia mitä mä en todellakaan syö. Maksassa ällöttää jo se hajukin.

tarkoitin nirsoja ihmisiä, kuten janne kataja. sellaisia jotka ovat _oikeasti_ rajoittuneita ruokansa suhteen.

on ok olla pitämättä JOISTAIN ruuista, mutta siinä vaiheessa kun yökkii lähes kaikelle en enää asiaa ymmärrä.

[QUOTE="vieras";22393153]Miten aistiyliherkkä erehtyy ostamaan hometalon? Johan hänen olis pitäny se kosteuskin aistia jo kaukaa.[/QUOTE]

eihän se aistiyliherkkyys sitä tarkoita et kaikki aistit toimii ylikierroksilla..

Mulle tuli mieleen, että voihan sillä on esim. aistiyliherkkyyttä? Silloin vaan oikeasti ei voi syödä kaikkea. Tunnen tällaisia ihmisiä. Heille pitää laittaa esim. kaikki erikseen: mikään ruoka-aine ei voi koskettaa toista. Ymmärsittekö?

Ymmärrän kyllä, että jollekin tosi moni ruoka-aine on mahdottomuus syödä tai edes maistaa, mutta vähän hankala käsittää, että miksi menee mukaan ruoka-aiheiseen ohjelmaan sitten. No, sen julkisuuden vuoksi vissiin, ihan sama onko se hyvää vai pahaa, kunhan on julkisuutta?

Eniten ihmetytti, kun kertoi ohjelman lopussa antaneensa tahallaan huonoja pisteitä muille varmistaakseen voittonsa. Ja ihan tosissaan sanoi. Ainakin siinä ekassa esityksessä näin. Tuota uusintaa en katsonut.

[QUOTE="vieras";22393285]Eniten ihmetytti, kun kertoi ohjelman lopussa antaneensa tahallaan huonoja pisteitä muille varmistaakseen voittonsa. Ja ihan tosissaan sanoi. Ainakin siinä ekassa esityksessä näin. Tuota uusintaa en katsonut.[/QUOTE]

Ottanut mallia brittiversiosta, siellähän kieroillaan vaikka miten, jotta itse voittaisi:p

Joo, mua suoraan sanottuna ärsyttää aikuiset ihmiset, jotka ovat nirsoja "mä en syö tota enkä tota enkä tota". Monilla varmaan on joitain ei-niin mieluisia ruokia, mutta sit jos niitä ruokia on enemmän kuin niitä mitä syö niin just just.

Kyllä mä syön mitä eteen kannetaan, mutta itse ostan naudan jauhelihaa koska ei niissä hinnoissa niin merkittävää eroa ole. Tietysti jos koko perheelle valmistaa ja sitä jauhelihaa menee paljon niin tottakai kannattaa sitten ostaa sika-nautaa tai mistä nyt sattuu tykkäämäänkään.

Yhteistyössä