Jännää miten synnytyskipu unohtuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=)

Vieras
Mä muistan selvästi kuinka supistusten aikana mietin että tämä ei ole sen arvoista. Ihan oikeesti mietin, että vaikka kuinka rakastan ja haluan lapsen, niin tämä kipu ei ole sen arvoista. Kadutti koko raskaus :ashamed: Heti kun vauva syntyi mieli tietysti muuttui ja olisin ollut valmis kärsimään vielä kovemmatkin kivut, niin rakas se pieni ihminen oli :heart: Nyt kun on taas vauvakuume niin ei se kipu tunnu enää miltään! En malta odottaa, että pääsen taas synnyttämään ;) Katsotaan, jos joskus vielä tärppää ja pääsen synnyttämään, että mitä mieltä mä sillon olen :D

Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Kiva kuulla, että se kipu unohtuu. :) Ittellä synnytys vasta edessä, toivottavasti pian (nyt rv 39+6). Pelottaa nimenomaan se kipu, vaikka uskonkin olevan sen arvoista.

Sinä meet niin tilanteen mukana ja vaikka se kipeää tekeekin niin se on positiivista kipua. Luota siihen. :hug:

Kyllä se siellä synntytyksessä tuntuu, että mihinkä sitä on taas joutunu, mutta onneksi se tosiaan unohtuu piakkoin :whistle: , miehelle jäi enempi kammmoa ku mulle!
Nyt kolmatta odotetaan ja mies oli sitä mieltä, että taas sä sinne kidutukseen joudut, että häntä hirvittää jo etukäteen!

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Kiva kuulla, että se kipu unohtuu. :) Ittellä synnytys vasta edessä, toivottavasti pian (nyt rv 39+6). Pelottaa nimenomaan se kipu, vaikka uskonkin olevan sen arvoista.

Sinä meet niin tilanteen mukana ja vaikka se kipeää tekeekin niin se on positiivista kipua. Luota siihen. :hug:

Kiitos kannustuksesta. :hug:

Jep. Minäkin viime synnytyksen supparien kourissa karjuin miehelle että muistuttaa minua tästä olotilasta jos vielä alan vauvakuumetta potemaan. Ja tässä sitä nyt sitten taas ollaan rv 24 :snotty:

Mä muistan kyllä että ne supparit oli jotain täysin hirveää, kamalaa ja kammottavaa sellaista että tuntu kuin ois kuollut. Mutta muistan myös millainen olo on ollut kun on saanut puudutukset, kuin taivaassa eikä oo enään sattunut yhtään. Vaikka en puudutuksia sais, niin kyllä meille viel 1 tulee :)

Mie tein tuota nyt kuusiviikkoista nyyttiä kaks päivää ja ei mennyt tuntiakaan kun puhuin jo "sitten kun seuraava tulee niin..." :D

Raskaana olemisen voisin kyllä jättää tekemättä, hyh!

mä en kyllä unohda sitä kipua ikinä, vaikka palkinto siitä oli mitä ihanin :heart:
ikuiset traumat jäi, vieläkin muistelen kauhulla vaikka aikaa on kulunut jo vuosia

Joo,kyllä sen unohtaa..Ja muistaa taas kun poltot alkaa toisella kertaa,siinä vaiheessa sitä voikin taas onnitella itseään siitä,että siihen tilanteeseen on itsensä taas päästänyt. :D

kyllä jo kivut unohtuvat kun vauvan saa rinnalle, mutta mua ainakin pelottaa jo toinen synnytys kun eka oli niin pitkä ja kiiiivulias.. nyt on vielä pahempi kun tietää että mitä on tulossa ekaa kun meni niin meni ihan tietämättä mutta nyt ei :/

Minäkin ennen kuin vauva syntyi sanoin supistusten lomassa,että tää taitaa viimeiseksi jäädä, mutta viikko synnytyksen jälkeen sanoin ettei tää vielä viimeinen vauveli oo,että kolmas tulee todennäköisesti vielä joskus. Nyt nautin tuosta reilu 2 viikkoisesta täysillä ja katotaan jos se kolmas sitten sieltä vielä joskus tulee ;)

Yhteistyössä