Jännää miten sitä ihminen muuttuu vanhemmiten.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"oikea ammattivalittaja"

Vieras
Joskus siinä n. 20v olin nätti ja hoikka ja usea ihminen sanoi minua kauniiden ja rohkeiden
carolinen näköiseksi,nyt kun on tullut vanhaksi niin muistutan sally spectraa,niin sitä on
kauneus katoavaista.

• Tykkää
Reactions: Sipulisankari
Mun idolini on aina ollut Rölli-peikko. Jotenkin ihana kohde samaistua, mutta taas toisaalta hirveän lohdullista, sillä joka kerta kun katsoo peiliin, eikä näytä idoliltaan, tulee hyvä ja lämmin olo ;) Mutta ehkä mitä vanhemmaksi tästä vielä tuleen, niin sitä useammin tuijottaa lapsuutensa sankaria suoraan silmiin...

Viimeksi muokattu:
Itse saan olla iloinen, jos valokuvissa näytän ihmiseltä.
Laitoinme perheestä joulukorttikuvat sukulaisille. näytin siinäkin ihan alkkikselta. en juo kuin pari kertaa kuussa viinilasin pari.

silmäpussit ja mustat silmänaluset ja venynyt iho vaan on tullut jostain syystä

Mä ihmettelin silloin 20v miten kaikki n. 40v näyttää samalta ja ajattelin etten itse aikoinaan näytä mutta kyllä sen huomaa että on jo 40v nainen. Mulla tumma polkkatukkakin kuten 40v yleensä mutta sekin johtuu siitä ettei hiukset pysy päässä niin pakko pitää lyhyttä mallia ja värjättävä hiuksia on jatkuvasti ettei harmaat näy.

Mun ulkonäkö on vaan parantunut mitä enemmän tullut ikää. Nyt kolmekybäsenä on kroppa timmimpi kuin 10 v sitten, kasvot on hyvin säilyneet ja usein luullaa nuoremmaksi mitä olen. Monet kehuneet miten seksikäs ja viehättävä musta vanhemmiten tullut...Katsotaan sitten 10v päästä miltä näytetään. Uskon ainakin olevani hyvässä kunnossa kun liikunta on joka päiväistä elämääni ja intohimo!

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";26966558]Minä olin nuorena kauhean vakavahenkinen nykyään tykkään ottaa elämän rennosti.q§[/QUOTE]

No sekin on muutosta. Tosin ainainen valittaminen ei ole sitä muuutosta mitä elämässä pitäisi oppia sen iän tuoman viisauden myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26966610:
No sekin on muutosta. Tosin ainainen valittaminen ei ole sitä muuutosta mitä elämässä pitäisi oppia sen iän tuoman viisauden myötä.

No mun jutut otetaan tällä palstalla aina valittamisena vaikka ne ei sitä olekkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26966452:
Musta on jännempää se miten ihminen muuttuu vanhetessaan sydämestään. Sitä kutsutaan kasvamiseksi.

Itse asiassa psyykkisesti terve ihminen ei muutu totaalisesti vanhetessaankaan. Kaikki suhteet sun muut, joissa on itse jonkin roolin mukainen, karahtavat kyllä kiville ennen pitkää enemmän tai vähemmän. Yleistähän se naamioiden pukeminen on, ja sillä voi saada ison määrän tulosta. Mutta oikeasti läheinen suhde ei koostu rooleista.

[QUOTE="mies";26966723]Itse asiassa psyykkisesti terve ihminen ei muutu totaalisesti vanhetessaankaan. Kaikki suhteet sun muut, joissa on itse jonkin roolin mukainen, karahtavat kyllä kiville ennen pitkää enemmän tai vähemmän. Yleistähän se naamioiden pukeminen on, ja sillä voi saada ison määrän tulosta. Mutta oikeasti läheinen suhde ei koostu rooleista.[/QUOTE]

Kukaan ei muutu totaalisesti elämänsä aikana. Sitä syntyy sellaiseksi millainen on, mutta käytös ja se miten elämää katsoo muuttuu, tai olisi ainakin suotavaa että muuttuisi. Vastuuntunto, omatunto ja epäitsekkyys kasvaa iän myötä. Toki löytyy niitä, jotka eivät muutu, vaan elävät aina käyttäen hyväksi joko yhteiskuntaa tai yksittäisiä ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26966775:
Kukaan ei muutu totaalisesti elämänsä aikana. Sitä syntyy sellaiseksi millainen on, mutta käytös ja se miten elämää katsoo muuttuu, tai olisi ainakin suotavaa että muuttuisi. Vastuuntunto, omatunto ja epäitsekkyys kasvaa iän myötä. Toki löytyy niitä, jotka eivät muutu, vaan elävät aina käyttäen hyväksi joko yhteiskuntaa tai yksittäisiä ihmisiä.

Mä olin nuorena todella epäitsekäs ja ajattelin aina tosia enpä ole enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26966775:

No joo. Puhuin lähinnä persoonallisuudesta, en moraaliehityksestä. Tarkoitin enemmän sitä kun jotkut miehet esim. alkavat tahallaan esittää jotain "trenditietoista" saadakseen naista, vaikkei oma persoona ole oikeasti sitä. Tämä tuottaa kyllä tulosta, mutta läheisyyden taso henkisesti jää pienemmäksi. Feikkaus vetoaa, muttei kanna.