Jännä tämä mielikuva, miten se voi itsestä olla täysin vääristynyt :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Olen lihava, BMI jotain 32. Tunnen itseni normaalikokoiseksi, en tunne kärsiväni kiloistani, mutta yksi työkaveri kysyi miksi poljen vasenta jalkaa vähän oudosti, niin aloin miettimään ja tutkailemaan asioita - paino varmaan vaikuttaa jo niveliin :(

Aloin katsomaan itseäni toisten silmin ja aikamoinen tantta olen. Paino ei nouse, mutta ei laskekaan nykyisillä elämäntavoilla.

Onko tuo BMI on lukema jo terveydelle haitallinen??

Itse siis pidin itseäni ihan OK kokoisena :(, mutta totuus taitaa olla toinen.

Kuule, otapa tavaksesi käydä ensi alkuun vaikka kävelylenkillä muutaman kerran viikossa, ja ala keventää syömisiäsi. Siinä äkkiä muutama kilo karisee. Toiminnalla saa aikaan ihmeitä.

=)

Olethan sinä merkittävästi ylipainoinen, mutta et vielä sairaalloisesti lihava.

Tuskin painonpudotuksesta haittaakaan on, mutta muista ottaa sen kanssa rauhallisesti niin saa aikaan pysyviä muutoksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
kyse on varmaan itselle totuuden myöntämisestä. siis siitä, ettei uskalla totuutta myöntää edes itselleen

Minä TIEDÄN että läski mikä läski, mutta olo ei ole kuin norsulla. En siis tunne itseäni ryhävalaaksi ja mitään vaivoja ei ole. Lenkkeilen ja touhuan kuten muutkin, mutta vaatekoosta sen huomaa että olis kirveellä töitä :kieh: Kun vaan jostain sais tarpeeksi ison motivaation ja rutkasti omaa aikaa toteutukseen (tuntuu, että opiskelu ja perhe imee kaiken ajan).

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
mulla painoindeksi 19,7 ja tunnen itseni lihavaksi.. varmaan vähän vääristynyt mullakin :/

Mulla 20 ja en millään miellä itseäni hoikaksi, katselen peilistä vaan läskejäni.

Bmi 20 mullakin ja samat aatokset..Miksi ihmeessä ei voi nähdä omassa kropassaan jotain hyvää... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
mulla painoindeksi 19,7 ja tunnen itseni lihavaksi.. varmaan vähän vääristynyt mullakin :/

Mulla 20 ja en millään miellä itseäni hoikaksi, katselen peilistä vaan läskejäni.

Bmi 20 mullakin ja samat aatokset..Miksi ihmeessä ei voi nähdä omassa kropassaan jotain hyvää... :(

Mun BMI on 18,1 ja voi luoja kuinka haluankaan lisäkiloja. Mutta ei auta.

Ongelmansa kullakin.

Yhteistyössä