Jännä palsta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietityttää

Vieras
Täällä saa parhaiten vastauksia aloitukset, jotka ovat jotenkin sensaatiohakuisia (joku kertoo yksipuolisen näkökulman itseään kohdannesta vääryydestä), joissa joku oikeasti häiriintyneen oloinen henkilö kertoo näkemyksistään, tai jossa haastetaan avoimesti muuten vaan riitaa. Tyyliin "rintaruokinta on parasta lapselle, hävetkää pulloäidit" jne.

Asialliselle keskustelulle ei juurikaan ole tilaa. Varmimmin, jos saadaan tappelu aikaiseksi, ketju ei tipu heti alkuunsa. Olisi kiva joskus keskustella asiallisesti eri näkökulmista asioista, mutta ei niin ei. Ilkeily ja ihan suora kiusaaminenkin vaan kiinnostavat. Minkälaiset ihmiset tänne ylipäätään kirjoittelee?

Olen myös huomannu saman... Jos aiheena on vaikka nämä iänikuset tappelun aiheet täällä niin juttua ja vastauksia kyllä saa...

Mutta jos haluat kysyä vaikka mielipiteitä tietyn merkkisistä vaunuista niin saatat saada juuri ja juuri sen pari vastausta... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Sappas se. Noihan se just menee.
Ja jos tietyt ihmiset tekee aloituksen ihan mistä vaan niin niihin tulee inside-kamut vastaamaan B) :xmas: .

Niin just, ja sitten kun toiset tekee aloituksia vaikka minkä värisenä, niin kukaan ei sano mitään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
minä voin keskustella asiallisesti. mistä juteltais?

Ei nyt just tule mitään kummempaa mieleen:) Tänään yritin aloitella taas yhtä keskustelua turhaan, mutta (sekin) upposi heti... Mutta palataan asiaan jonkun harmittoman jutteluketjun merkeissä myöhemmin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Olen myös huomannu saman... Jos aiheena on vaikka nämä iänikuset tappelun aiheet täällä niin juttua ja vastauksia kyllä saa...

Mutta jos haluat kysyä vaikka mielipiteitä tietyn merkkisistä vaunuista niin saatat saada juuri ja juuri sen pari vastausta... :(

Just tätä tarkoitan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mietityttää:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
minä voin keskustella asiallisesti. mistä juteltais?

Ei nyt just tule mitään kummempaa mieleen:) Tänään yritin aloitella taas yhtä keskustelua turhaan, mutta (sekin) upposi heti... Mutta palataan asiaan jonkun harmittoman jutteluketjun merkeissä myöhemmin:)

en avaa kaikkia juttuja ja valikoin mihin kommentoin. joskus syvällisiä, josksu pinnallaisia aiheita. pieni pinnallisuus pelastaa hukkumiselta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:

Mä kun kysyn joskus jotain niin eipä ole tullut vastausta.Toisille tulee vastauksia pilvin pimein.Mä kuulun sitten siihen jokukkoon jota ei välitetä noteerata.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minäkin ihmettelen miksi täällä aina notkun ja kyselen. koukuttavaa ja ärsyttävää. keskusteluseuraa vailla.

Niin mäkin:) Kun aina ei pääse mammakavereitakaan tapaamaan ja joutuu viettämään mm. lapsen päiväunien aikoihin aikaa kotona yksikseen tylsistyen. Tekee mieli jutella jostain jonkun kanssa, ja sitten sitä tulee tänne -huomamaan, ettei saa mitään keskustelua aikaiseksi!

"Kiva" kuulla, et muillakin menny herneet nekkuun, kun ei omaan alotukseen (oli se sit harmaana tai mustana tehty) ei tuu yhtään vastausta!! Kiva olla hylkiö virtuaalimaailmassakin :(

Itse jumituin aika sattumalta tälle palstalle juuri siksi, että täällä keskustelu on pinnallista ja kepeää.

Olen käynyt jo vuosia toisella palstalla, jossa keskustelu (pääasiassa) on asiallista ja rakentavaa, joten vastapainoksi tällainen aivot narikkaan- palsta on oikein piristävä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Itse jumituin aika sattumalta tälle palstalle juuri siksi, että täällä keskustelu on pinnallista ja kepeää.

Olen käynyt jo vuosia toisella palstalla, jossa keskustelu (pääasiassa) on asiallista ja rakentavaa, joten vastapainoksi tällainen aivot narikkaan- palsta on oikein piristävä. :D

tämä oli hyvin sanottu. tätä tarkoitin sillä, että pinnallisuus pelastaa joskus. mulla ollu hirmu vaikea vuosi ja minusta kanssa tämä on niin kepeää täällä tämä meno. voi käydä ja olla käymättä, eikä mitään menetä.

Yleensä vedän monologeja joissain ketjuissa. Auta armias, jos pyytää todisteita joillekin ihmeellisille väittämille, porukka häviää asiallisesta ketjusta samoin tein.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Yleensä vedän monologeja joissain ketjuissa. Auta armias, jos pyytää todisteita joillekin ihmeellisille väittämille, porukka häviää asiallisesta ketjusta samoin tein.

Siehän oot sitte aito ketjuntappaja!!! Titteli se on sekin :D
Muoks. Sulla on hyvät monologit. Ilo lukea. Useimmiten =)

Alkuperäinen kirjoittaja EnpäsKerroKuka:
"Kiva" kuulla, et muillakin menny herneet nekkuun, kun ei omaan alotukseen (oli se sit harmaana tai mustana tehty) ei tuu yhtään vastausta!! Kiva olla hylkiö virtuaalimaailmassakin :(

Mä olen kysynyt sitten harmaana jostakin mieltä askarruttavasta asiasta. Silloin olen saanut vastauksia. :snotty:

Yhteistyössä