Jännä juttu synttärikutsuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28917546]ihan ovat itse saaneet asioistaan päättää.[/QUOTE]

Ihan tosi ovat päättäneet päiväkoti- ja alakouluikäisenä, että en halua mennä syömään herkkuja kivoihin juhliin?? Eivät pitäneet kenestäkään lapsesta siellä vai?

En ole ikinä kuullut että lapsi ei haluaisi kutsuille.

[QUOTE="aapee";28917572]Ihan tosi ovat päättäneet päiväkoti- ja alakouluikäisenä, että en halua mennä syömään herkkuja kivoihin juhliin?? Eivät pitäneet kenestäkään lapsesta siellä vai?

En ole ikinä kuullut että lapsi ei haluaisi kutsuille.[/QUOTE]mitä outoa tuossa on? ei mitään. käyväthän he kivoissa juhlissa syömässä herkkuja.

[QUOTE="aapee";28917572]Ihan tosi ovat päättäneet päiväkoti- ja alakouluikäisenä, että en halua mennä syömään herkkuja kivoihin juhliin?? Eivät pitäneet kenestäkään lapsesta siellä vai?

En ole ikinä kuullut että lapsi ei haluaisi kutsuille.[/QUOTE]

Alunperin kirjoitit, että syy on "Emme ikinä kutsu päiväkodista ketään eikä koulusta, emmekä myöskään osallistu synntäreihin jos joku sattuu kutsumaan. Juurikin tuon takia että siitä pitää tehdä valintoja ja leimata luokkakaverit."

Lapsesi ovat ihan itse keksineet tuon päiväkoti-ikäisenä? Että en mee Annin synttäreille, kun pitää tehdä valinta??

[QUOTE="vieras";28917581]mitä outoa tuossa on? ei mitään. käyväthän he kivoissa juhlissa syömässä herkkuja.[/QUOTE]

Vedätystähän tämä on, mutta onko siis niin, että yksikään lapsi päiväkodista tai koulusta ei ole ollut kiva, niin että lapsesi olisi halunnut leikkiä hänen kanssaan ja päästä synttäreillekin juhlimaan?

[QUOTE="aapee";28917597]Vedätystähän tämä on, mutta onko siis niin, että yksikään lapsi päiväkodista tai koulusta ei ole ollut kiva, niin että lapsesi olisi halunnut leikkiä hänen kanssaan ja päästä synttäreillekin juhlimaan?[/QUOTE]mikä siinä on vaikea uskoa tai ymmärtää?

[QUOTE="vieras";28917612]mikä siinä on vaikea uskoa tai ymmärtää?[/QUOTE]

En ole vaan ikinä kuullut lapsesta, joka päiväkoti-ikäisenä tai 7-8-vuotiaana ei haluaisi kaverin synttäreille. Jopa ne ujoimmat tulevat kyllä juhliin.

En ole kuullut myöskään lapsesta, joka ei pidä yhdestäkään päiväkotiryhmäläisestä tai koulukaverista.

Onko lapsesi erityislapsia?

meillä kotona pidettiin vikat synttärit kun täytin 8v, sen jälkeen synttäreitä ei varsinaisesti järjestetty.

En muista olleeni kuin pari kertaa kouluaikanani luokkalaisen syntymäpäivillä, koska kaverit oli vanhempia tai jostain muualta. Luokkakavereista viimeisillä omilla synttäreilläni oli 3henkilöä.

AP minä en pitänyt luokkakavereistani, enkä viettänyt vapaa-ajalla aikaani heidän kanssaan kuin aniharvoin.

Ihan tyytyväinen olen silti lapsuuteeni ja kaverisuhteisiin.

meillä kotona pidettiin vikat synttärit kun täytin 8v, sen jälkeen synttäreitä ei varsinaisesti järjestetty.

En muista olleeni kuin pari kertaa kouluaikanani luokkalaisen syntymäpäivillä, koska kaverit oli vanhempia tai jostain muualta. Luokkakavereista viimeisillä omilla synttäreilläni oli 3henkilöä.

AP minä en pitänyt luokkakavereistani, enkä viettänyt vapaa-ajalla aikaani heidän kanssaan kuin aniharvoin.

Ihan tyytyväinen olen silti lapsuuteeni ja kaverisuhteisiin.

Mä meinaan pitää 10-vuotiaaksi. 3 henkilöä luokalta pyysit kumminkin juhliisi, se on musta ihan normaalia.