Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
luulis ettei sitten enää 60-kymppinen jaksa kiusata ketään....mut niin ne vaan näköjään totutut tavat jää mukaan.
jos on eläkeläinen ni niillähän on vaan aikaa :xmas:
no sen sinäkin tulet sitten joskus kokemaan
Kyllä varmasti mutta
Sä tuskin oot näkemässä :/
sitä kun ei voi tietää, eläkkeellehän voi joutua muistakin syistä kun vanhuudesta... mutta eipä silti tuskin sinussa mitään näkemistä silloin on, en menetä mitään vaikka en olisikaan näkemässä
En mä sun kaltasta ilkeetä kaipais ees näkemään :/
Mä en tiedä nyt pelleiletkö sä vai oletko sä oikeasti todella sokea omille sanomisillesi? sen verran monta vuotta olen tätä palstaa seuraillut että tiedän että sulla on ollut itselläsi palstakiusaajan maine, eikä nimimerkin vaihtaminen ole auttanut kun aina kuitenkin palaat vanhoihin tapoihisi
Oletko sä tosiaan sitä mieltä että sä olet itse todella miellyttävä ja empaattinen palstapersoona?
Kiusaaja sinäkin...
Sä nii niinku hakemalla haet musta jotain.
Ihan sama jatka keskenäs.Pellen kuvan teit itestäs.Jos jotain jäi hampaankoloon palaa yksärillä
Sut mainittiin siinä ketjussa.Ei mua.KYse oli tässä ketjussa susta mut sä haet musta nyt jotain..
SÄ mainitsit mut ketjussa , se oli sun listasi, mutta jos muistan väärin, oikaise virheeni.
Ei mun tarvitse mitään susta hakea, kaikkihan tietää jo minkälainen sä olet, luulitko ihan oikeasti että nimimerkkiä vaihtamalla voi muuttaa käsitystä itsestään.
Juurikin sinä olet ollut varmaan kaikilla nikeillläsi inhokkilistoilla, siinä sulle miettimisen aihetta, miksi niin on