Jamien keittiössä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo kattonu viime aikoina. Eniten ärsytti se, että se kaveri ei ikinä pessyt käsiään, korkeintaan pyyhkäisi housunpersieen.
Öljyisillä käsillä aukoi kaapinovia jne. Ei tainnu tarvita ite niitä pyyhkiä...

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
En oo kattonu viime aikoina. Eniten ärsytti se, että se kaveri ei ikinä pessyt käsiään, korkeintaan pyyhkäisi housunpersieen.
Öljyisillä käsillä aukoi kaapinovia jne. Ei tainnu tarvita ite niitä pyyhkiä...

Joo, samaa olen kattellut. Tänäänkin viimeks oikein pahaa teki kun ensin paljain sormin sekoitti öljyistä salaattia ja sen jälkeen meni hakemaan jääkaapista jotain pesemättä tai edes pyyhkimättä käsiään ensin.

Mä tykkään. Mun mielestä on hienoa, että kaveri, jolla on adhd, on löytänyt itselleen homman, jossa menestyä. Vaikuttaa vielä nauttivan työstään. Ja kaiketi sillä on varaa palkata siivooja pyyhkimään ne jääkaapin ovet?

Lisään vielä, että jos mun pitäisi ruokaa laittaessani samaan aikaan pitää huolta, että keittiö pysyy siistinä, meillä syötäisiin eineksiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mua ärsyttää ne sen tietyt hokeamat mitä se viljelee joka välissä..

Joo.. Hokeeko se sitä "wicked" ja "go my son" vieläkin?? Katsoin joskus niitä ekoja ja sen ohjelmia ja mua ärsytti sen "kannustushuudot" esim. pilkottua sipulia pannulle laittaessa.

Tjuuh just noi.. ja sitten "literally" ja "lovely" jne :kieh:

Keittis, ai sillä on adhd? Enpä tiennyt tuota, rivakkahan tuo on kyllä otteissaan..

Yhteistyössä